قديم 21-07-2013, 04:13 PM   المشاركة رقم: 49
الكاتب
hector23
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hector23 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : walid roub المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: موضوع مخيف و مربك قد يجعلك تعيد التفكير مع مشاركة أصحاب الخبرة ( أرجو من لديه الخبرة ان يشارك )

بص يا صاحبى بالنسبه لى الموضوع كان زى المثل الشعبى

ضربوا الاعور على عينه قال خسرانه خسرانه

انا بشتغل مندوب مبيعات شغلانه ادويه بكرهها من كل قلبى و سمعت عن الفوركس دخلت اتعلمت جربت لم اودع اى مال من جيبى الخاص كله كان بونص بدون ايداع و به كانت اول شغلى على الحقيقى و ده خلانى احترم السوق جدا و اتعلمت اهم شىء فى الفوركس و هو ادارة راس المال
و بعدين اشتغلت فى المنتديات اللى بتدى بونص مقابل الكتابه و جمعت مبلغ معقول و بتاجر به و بحقق ارباح معقوله و مقبوله جدا
ممكن اقول لحضرتك كم نقطه انا استفدت منهم
1- لا تضاعف اللوت ابدا ابدا الا بعد مضاعفة الرصيد 3 مرات على الاقل انا كان رصيدى 100 دولار كنت بقتح صفقات ب .01 لوتو اما الرصيد وصل 500 دولار ضاعفت اللوت و بقى 0.02

تعامل معاه على انك فى شغل عادى يوم حلو ويوم مر يوم مكسب و يوم خساره

لا تحاول ابدا ابدا الانتقام من السوق

مفيش حاجه اسمها انا لا احبه يعنى فى ناس كتير قوى تسمعها انت بتستخدم الهيدج يقول انا ما بحبوش هى مش اكل ده شغل انا اقصد تعلم اعرف حاجه عن كل حاجه وكل حاجه عن حاجه

التوقيع

[CENTER]
طاعة الله هى طريق النجاح

عرض البوم صور hector23  
قديم 21-07-2013, 04:13 PM
hector23 hector23 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: موضوع مخيف و مربك قد يجعلك تعيد التفكير مع مشاركة أصحاب الخبرة ( أرجو من لديه الخبرة ان يشارك )

بص يا صاحبى بالنسبه لى الموضوع كان زى المثل الشعبى

ضربوا الاعور على عينه قال خسرانه خسرانه

انا بشتغل مندوب مبيعات شغلانه ادويه بكرهها من كل قلبى و سمعت عن الفوركس دخلت اتعلمت جربت لم اودع اى مال من جيبى الخاص كله كان بونص بدون ايداع و به كانت اول شغلى على الحقيقى و ده خلانى احترم السوق جدا و اتعلمت اهم شىء فى الفوركس و هو ادارة راس المال
و بعدين اشتغلت فى المنتديات اللى بتدى بونص مقابل الكتابه و جمعت مبلغ معقول و بتاجر به و بحقق ارباح معقوله و مقبوله جدا
ممكن اقول لحضرتك كم نقطه انا استفدت منهم
1- لا تضاعف اللوت ابدا ابدا الا بعد مضاعفة الرصيد 3 مرات على الاقل انا كان رصيدى 100 دولار كنت بقتح صفقات ب .01 لوتو اما الرصيد وصل 500 دولار ضاعفت اللوت و بقى 0.02

تعامل معاه على انك فى شغل عادى يوم حلو ويوم مر يوم مكسب و يوم خساره

لا تحاول ابدا ابدا الانتقام من السوق

مفيش حاجه اسمها انا لا احبه يعنى فى ناس كتير قوى تسمعها انت بتستخدم الهيدج يقول انا ما بحبوش هى مش اكل ده شغل انا اقصد تعلم اعرف حاجه عن كل حاجه وكل حاجه عن حاجه