اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   اعلان:الغاء التعاقد مع شركة بوسطن ميرشنت فايننشيال (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=3099)

مدير الموقع 30-04-2011 02:59 PM

رد: اعلان:الغاء التعاقد مع شركة بوسطن ميرشنت فايننشيال

كلام يثقل بالذهب اخى محمد مسعود..
هو كذلك..ابحث عن شركات تريد ان تصنع لها اسما ستجدها ملتزمة جدا و تقدم اسعار تنافسية و تنفيذ فوق النمرة 1 و بعد ذلك عندما يجنون المال و السمعة فانهم يبحثوا عن تعويض ما انفقوه من دعاية من جيوب العملاء..
هناك شركات كثيرة جدا جدا لها نفس الفكر الذى تتحدث عنه و القليل جدا هو من يريد ان يسير فى الطريق الصحيح الى النهاية..,
تقبل ودى و تقديرى على مرورك الرائع..

ابو عافية 30-07-2011 08:24 PM

هذا المنتدى فعلا عنوانه الشفافيه والمصداقيه

الى الامام دائما

مدير الموقع 31-07-2011 03:16 AM

ربنا يباركلك يا اخى علاء..
الحمد لله ربنا ريحنا منهم و من قرفهم..
احذر تماما من التعامل مع هؤلاء..
الله كريم :)

Herr.Omar 31-07-2011 05:04 AM

كل عام وحضراتكم بخير

:)

msaleh2000 09-08-2011 04:16 PM

شكرا علي المجهود الرائع في التخلص من كل ما هو ضار

بارك الله فيك دكتور اسامه

sayedfarag 06-11-2011 07:42 AM

السلام عليكم أرجو أن تقول يا دكتور اسامه ايه الشركات الي سهله في الايداع والسحب في التحويلات البنوك المصريه والتي تقبل العمل بألاسكالبنج

لأني بصراحه اسمع ناس تقول ان بوسطن كويسه وناس تقول بوسطن وحشه وناس تقول اف أكس سوليشن حلوه وناس تقول وحشه الواحد مبقاش عارف يقرر يعمل ايه بالظبط انا بقالي 3 شهور بتدرب علي الديمو والحمد لله بقيت تمام وكل الي شايل همه فتح الحساب في اي شركه بالظبط ارجو منك الافاده لاني أعرف ناس كتيره عايزه تشتغل بالفوركس وانا عايز ابقي ليهم الدليل بالتعامل مع شركه كويسه في الايداع وتكون بتقبل الاسكالبنج لاني انا شغلي 50% منه اسكالبنج وصفقات بعيده المدي ارجو منك الافاده وانا سمعت ان البنك الاهلي المصري ينفع أشتغل من خلاله علي شركه أف اكس سوليشن في الايداع والسحب لان البنك شغال مع بنك جي بي مرجان الامريكي وايه الفروع الي افتح حساب فيها فرع استراليا ولا امريكا ولا بريطانيا وهل فعلا سوليشن بتقبل الاسكالبنج في الشغل ولالا ؟؟؟؟؟

انا عايز اختار من الشركات دي شركه كويسه ومضمونه واهم شي فيها الاسكالبنج والسحب والايداع سهل
1 شركه fxsoluions
2 شركه fxcm
3 شركه hotforex
4 شركه fxdd
5 شركه بوسطن
6 شركه أمانه كابيتال
7 شركه أنستافوركس

أرجو الشرح لي المبسط في اختيار شركه من الشركات دي

علي حسب الاسكالبنج
وسهوله السحب والايداع
وشكرا لك دكتور أسامه

معاذ عودات 06-11-2011 09:25 AM

Benisafcom 06-11-2011 06:41 PM

اادن خسرت الشركة عملاءها و شكرا ليك دكتور وهدا يدل على مبدا شخصيتك وعدم استغلال الاعضاء بل انت تكافح من اجل الاعضاء و موفق وخيرها في غيرها

الساعة الآن 06:04 AM