اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   هدية اف اكس دى دى (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=46412)

hamada1228 05-04-2015 01:53 PM

رد: هدية اف اكس دى دى

يا عيوني كل واحد عنده حساب بالشركة مصفر مخضر مزهر أياً يكن يدخل على الرابط بأول مشاركة ويسجل بالمعلومات وخلصت القصة ومو مطلوب الايداع اسمه بدون ايداع ويتابع نهار التنين عشان ينزل لعنده البونص لو نزل اهلاً وسهلاً ولو ما نزل نراجع الادارة بتكون فتحت الموضوع للتبيان وجماعة اللي بيحبو الرافعة العالية يراسلو الدعم وبكرة يجيهم جواب بتغيير الرافعة لاكبر رافعة موجودة بالفرع الجديد
والف شكر لصاحب الموضوع من دونه ما كنت عرفت بموضوع البونص الا من خلال البريد الالكتروني ههههه

bassem01 05-04-2015 06:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada1228 (المشاركة 785226)
يا عيوني كل واحد عنده حساب بالشركة مصفر مخضر مزهر أياً يكن يدخل على الرابط بأول مشاركة ويسجل بالمعلومات وخلصت القصة ومو مطلوب الايداع اسمه بدون ايداع ويتابع نهار التنين عشان ينزل لعنده البونص لو نزل اهلاً وسهلاً ولو ما نزل نراجع الادارة بتكون فتحت الموضوع للتبيان وجماعة اللي بيحبو الرافعة العالية يراسلو الدعم وبكرة يجيهم جواب بتغيير الرافعة لاكبر رافعة موجودة بالفرع الجديد
والف شكر لصاحب الموضوع من دونه ما كنت عرفت بموضوع البونص الا من خلال البريد الالكتروني ههههه

انت جبت من الاخر و قلت كل حاجه بظبط كدا والله
و شكرا لصاحب الموضوع بردو لانه من غيره مكنتش هعرف:1 (31):

امين 05-04-2015 08:38 PM

السلام عليكم
انا لي حسابين اتنين متمرجنين واحد منهم برعايه المنتدى اف اكي ارابيا وبعثت الطلب ممكن استفيد من حساب واحد ولا ممكن استفيد من الحسابين

hamada1228 05-04-2015 08:47 PM

[QUOTE=امين;785403]السلام عليكم
انا لي حسابين اتنين متمرجنين واحد منهم برعايه المنتدى اف اكي ارابيا وبعثت الطلب ممكن استفيد من حساب واحد ولا ممكن استفيد من الحسابين[/QUOTE

ادخل بال2 بس يكون التاني بغير ايميل لو تمت الاضافة خير ولو لا خير

امين 05-04-2015 08:51 PM

الحسابين بنفس الايميل

خدمة العملاء 06-04-2015 01:06 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema007 (المشاركة 785151)
ياريت يتم فتح موضوع بالرابط للتسجيل و فتح حساب مع الشركة

مع توضيح كل شيء تماماً و هل الموقع هنا سوف يكون مسؤل عن تلك الحسابات

ام لا و أقل مبلغ إيداع , يعني كل شيء تماماً .

و شكراً لخدمة العملاء .

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem01 (المشاركة 785225)
طب انا عندى حساب مصفر مع افكس دى .. ينفع اشترك . .. و ايه هو المبلغ المطلوب انى اشحن بيه الحساب ده للاستفاده بالبونص
نرجو فتح موضوع قريبا يشرح هذا الكلام و شكرا لمجهودكم

غير مطلوب منكم ايداع

فقط ادخل علي الرابط ادناه

Trading LP

ثم ضع رقم حسابك وايميلك ومن ثم اقرا الشروط وعلم صح ثم ارسال

ومبروك عليك ال 200 دولار

خدمة العملاء 06-04-2015 01:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امين (المشاركة 785403)
السلام عليكم
انا لي حسابين اتنين متمرجنين واحد منهم برعايه المنتدى اف اكي ارابيا وبعثت الطلب ممكن استفيد من حساب واحد ولا ممكن استفيد من الحسابين

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امين (المشاركة 785411)
الحسابين بنفس الايميل

لا يحق للعميل الحصول علي الهدية في حسابين تابيعن له

الهدية في حساب واحد فقط

بالتوفيق

خدمة العملاء 06-04-2015 01:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada1228 (المشاركة 785226)

بالضبط سواء حسابك مصفر ام به اموال ادخل ونفذ الخطوات وانتظر ان شاء الله نأمل ان يحصل الجميع علي الهدية

طيب معندكش حساب من الاساس اذا حتفتح حساب من ادناه وبعد استلام الحساب حتدخل علي الرابط اللي موجود في اول

الموضوع وتنقله وتنتظر ايضا .... ( اعمل اللي عليك )

افتح حساب مع اف اكس دي دي تحت وكالة اف اكس ارابيا من هنا

بالتوفيق

salah-alhoot 06-04-2015 01:33 AM

انا بعثت بس امتى اعرف اني حصلت على الهديه

mahmoudfarid 06-04-2015 02:16 AM

متي سوف نحصل علي 200$ انا عملت الخطوات دي من يوم الخميس

الساعة الآن 09:16 PM