اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   اللى مكسبش انهارده من اليورو و الكيبل يروح ينتحر (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=11505)

ايشيموكو 06-08-2011 12:46 AM

اللى مكسبش انهارده من اليورو و الكيبل يروح ينتحر

اللى مكسبش انهارده ياجماعة من اليورو و الكيبل يروح ينتحر ايوا و يبطل فوركس لحد ميشوفلو حل و بطلو بقى الطرق التقليدية

تم حذف الصورة لوجود ايميل

م.أحمد مقدادي 06-08-2011 12:49 AM

رد: اللى مكسبش انهارده من اليورو و الكيبل يروح ينتحر

المهم انك كسبت يا باشا
بس يا ريت اللي يقول هالكلام
ينزل الميدان خلينا نشوف
ولا يرمي كلام على الناس
ورمضان كريم يا باشا

ايشيموكو 06-08-2011 12:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.أحمد مقدادي (المشاركة 181660)
المهم انك كسبت يا باشا
بس يا ريت اللي يقول هالكلام
ينزل الميدان خلينا نشوف
ولا يرمي كلام على الناس
ورمضان كريم يا باشا

حبيبي الاخ احمد / انا و الحمد لله لى خبرة فى الفوركس لكن مش بيعجبنى طرقة اسلوب الموقع يعنى حاسس ان الناس كلها بتفتى وخلاص بدون قائد يعنى فى مصر عندا مثل شهير المركب اللى ملهاش ريس بتغرق انا كتبت الرسالة دى عشان الاخ اللة مقهور النهاردة و مكسبش من اليورو بالرغم من انه عضو خبير لديكم ؟؟؟؟؟ طيب ده النهادة باى استراتيجية ام 3 جنيه هتكسبك عشان الترند زى الفل المهم انا افصد الناس هنا فى خطر عشان لازم يتعلمو كويس و لازم يطلعو على ماهو جديد بالفوركس فى المواقع الاجنبية و الحديثة بالرغم ان د. اسامة عامل مجهود كويس و لكن لم يقل او يذكر عن اهم شيىء و هو اسرار الفوركس بالرغم انه يوجد الكثير لمن يعرف هذه الاسرار على العموم ربنا موجود .. +

راشد الوردات 06-08-2011 12:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايشيموكو (المشاركة 181657)
اللى مكسبش انهارده ياجماعة من اليورو و الكيبل يروح ينتحر ايوا و يبطل فوركس لحد ميشوفلو حل و بطلو بقى الطرق التقليدية

اليوم ارباح اليورو ممتازة جدا :1 (87):

sobeeh 06-08-2011 01:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايشيموكو (المشاركة 181663)
حبيبي الاخ احمد / انا و الحمد لله لى خبرة فى الفوركس لكن مش بيعجبنى طرقة اسلوب الموقع يعنى حاسس ان الناس كلها بتفتى وخلاص بدون قائد يعنى فى مصر عندا مثل شهير المركب اللى ملهاش ريس بتغرق انا كتبت الرسالة دى عشان الاخ اللة مقهور النهاردة و مكسبش من اليورو بالرغم من انه عضو خبير لديكم ؟؟؟؟؟ طيب ده النهادة باى استراتيجية ام 3 جنيه هتكسبك عشان الترند زى الفل المهم انا افصد الناس هنا فى خطر عشان لازم يتعلمو كويس و لازم يطلعو على ماهو جديد بالفوركس فى المواقع الاجنبية و الحديثة بالرغم ان د. اسامة عامل مجهود كويس و لكن لم يقل او يذكر عن اهم شيىء و هو اسرار الفوركس بالرغم انه يوجد الكثير لمن يعرف هذه الاسرار على العموم ربنا موجود .. +

الاخ ايشيموكو
واضح انك واثق من نفسك جدا ومن خبرتك طيب يا ريت تفيد اعضاء المنتدى بنصائحك وافكارك دون قصف الاعضاء والمشرفين بهذا الشكل
والمشرفين هنا يستمعو جيدا لكل جديد وبالاخص الدكتور اسامه والكل يسعى ليعلم الاخرين ما هو افضل
شكرا لك واتمنى ان تكون من الاعضاء المفيدين والمطورين لهذا المنتدى

ايشيموكو 06-08-2011 01:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sobeeh (المشاركة 181670)
الاخ ايشيموكو
واضح انك واثق من نفسك جدا ومن خبرتك طيب يا ريت تفيد اعضاء المنتدى بنصائحك وافكارك دون قصف الاعضاء والمشرفين بهذا الشكل
والمشرفين هنا يستمعو جيدا لكل جديد وبالاخص الدكتور اسامه والكل يسعى ليعلم الاخرين ما هو افضل
شكرا لك واتمنى ان تكون من الاعضاء المفيدين والمطورين لهذا المنتدى

يا اخ صبحى هو انا لمل بقول للا عضاء اتعلم كويس و اطلع كثيرا على المواقع الاجنبية يبقى بهاجم المشرفيين و المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ غريب جدا تفكيرك اذا المفروض نقول اخسر و خليك و اقف مكانك و كل شوية روح حط فلوس فى حسابك عشان انت بقت صفر دولار زمان انا كنت بعمل كده اخسر و اروح احط فلوس لحد ماعرفت الطريق و الحمد لله ( لكل مجتهد نصيب ) بالنسبة لى مشراكنى فى المنتدى اسف جدا لانى اولا قليل المشاراكات و ثانيا انا بفكر بطرقة اكثر احترافية لان الفوركس بالنسبه لى هو اكبر خائن ولص فى الدنيا كلها لابد انت تسهر لاجل لايسرق منزلك لانك لا تعرف متى يجيىء السارق ليسرق .. ربنا معاكو ..+

hisham omran 06-08-2011 01:29 AM

براحة علينا شوية يا عم الخبير احنا فى رمضان عندك كلمة كويسة او معلومة مفيدة قولها و خلاص معندكش يبقى .....
وكل سنة وانت طيب

ابو عافية 06-08-2011 01:45 AM

الكلام ده مش كويس على فكرة:1 (103):

والله المستعان

م.أحمد مقدادي 06-08-2011 02:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايشيموكو (المشاركة 181663)

تمام يا باشا
العلم هو السلام فعلا
ولازم الكل يتعلم كويس
الله كريم

ايشيموكو 06-08-2011 02:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو عافية (المشاركة 181686)
الكلام ده مش كويس على فكرة:1 (103):

والله المستعان

خلاص ياجماعة مش يعيذكوا تضايقوا خالص كل ده عشان قلتلكوا اتعلموا و ابحثوا ....؟؟؟ خلاص خليكو زى النعامة لما تحط راسها فى الرمل برافوا عليكو دا انتو فل الفل خالص حلو كده ها اكتب اى تانى عشان انتو بتحبو ا النفـــــــــــــاق

الساعة الآن 08:23 AM