اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   قسم مسابقات اف اكس ارابيا (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   الأول, اجتماع, اربيا, بالاسكندرية, جائزة طلب سحب جائزة اجتماع اف اكس اربيا الأول بالاسكندرية (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=1497)

alphazero 26-07-2010 04:27 PM

الأول, اجتماع, اربيا, بالاسكندرية, جائزة طلب سحب جائزة اجتماع اف اكس اربيا الأول بالاسكندرية

السلام عليكم
طلب ابداع السحب علي الجائزه في اجتماع اف اكس الاول بلاسكندريه
علي حساب

607805

وشكرا للقائمين علي المنتدي
وان شاء الله يكون المنتدي الاول عربيا ويكون ليه نصيب عالمي

محمد نوارج 26-07-2010 04:56 PM

رد: الأول, اجتماع, اربيا, بالاسكندرية, جائزة طلب سحب جائزة اجتماع اف اكس اربيا الأول بالاسكندرية

الأول عالمياً كمان يا باشا ..

....

بإذن الله يرسل الدكتور طلب الهدية وتتضافلك قريباً جداً إن شاء الله ..

وحساب موفق مقدماً بإذن الله ..،

مدير الموقع 26-07-2010 05:58 PM

رد: الأول, اجتماع, اربيا, بالاسكندرية, جائزة طلب سحب جائزة اجتماع اف اكس اربيا الأول بالاسكندرية

اهلا ابوحميد
مبروك عليك الهدية يا باشا
ان شاء الله اراسل الشركة مساء اليوم لما الاخ محمود هو كمان يفتح حسابه عشان ارسل مرة واحدة للجميع
تحياتى يا غالى.,

alphazero 26-07-2010 07:06 PM

اقتباس:

الأول عالمياً كمان يا باشا ..

....

بإذن الله يرسل الدكتور طلب الهدية وتتضافلك قريباً جداً إن شاء الله ..

وحساب موفق مقدماً بإذن الله ..،

ان شاء الله يا محمد
وانا اكثر شئ بسطني بمعرفتي بلدكتور والاخوه في المنتدي
الاحترام والشخصيات المحترمه بدون استثناء احد

وان في ناس في مصر زي الدكتور والقائمين علي المنتدي فاهمين ان مكسب عملائك او مستخدميك ده في النهايه مكسب ليك

طبعا مفهوم

ويارب نصحي نشوف مصر كلها بتفكر بلمبدأ ده ان الفايده العامه فايده خاصه بلضروره ومبنصش تحت رجيلنا

واحنا ان شاء الله هنكون في الرياده محليا ودوليا

اقتباس:

اهلا ابوحميد
مبروك عليك الهدية يا باشا
ان شاء الله اراسل الشركة مساء اليوم لما الاخ محمود هو كمان يفتح حسابه عشان ارسل مرة واحدة للجميع
تحياتى يا غالى.,

ان شاء الله يا دكتورنا
والف شكر وان شاء الله المنتدي كله يكون من الفايزين بعد كده

mahmoud_alex 26-07-2010 11:18 PM

د / اسامة

يارب تكون علي اتم صحة وحال

انا عاوز اية المطلوب مني عشان استلم حساب بونص ال 100دولار علما بانه لا املك اي حسابات حقيقة في اي شركة

وشكرا جزيلا

محمد نوارج 26-07-2010 11:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_alex (المشاركة 29295)
د / اسامة

انا عاوز اية المطلوب مني عشان استلم حساب بونص ال 100دولار علما بانه لا املك اي حسابات حقيقة في اي شركة

وشكرا جزيلا

المطلوب تفتح حساب جديد من الموضوع ده ..

افتح حسابك الاسلامى مع FXDD و تمتع بدعم اف اكس ارابيا - اف اكس ارابيا .. تحليلات .. توصيات .. مؤشرات .. اكسبيرتات

وبعدها لما تحلص فتح الحساب وتستلم اليوزر والباس

تطلب إضافة الهدية ..،

مدير الموقع 26-07-2010 11:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_alex (المشاركة 29295)
د / اسامة

وشكرا جزيلا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد نوارج (المشاركة 29303)

المطلوب تفتح حساب جديد من الموضوع ده ..

افتح حسابك الاسلامى مع FXDD و تمتع بدعم اف اكس ارابيا - اف اكس ارابيا .. تحليلات .. توصيات .. مؤشرات .. اكسبيرتات

وبعدها لما تحلص فتح الحساب وتستلم اليوزر والباس

تطلب إضافة الهدية ..،

:1 (105):
افتح حساب يا باشا و ارسل اوراقك و احنا حنقوم باللازم
تحياتى لك

mahmoud_alex 27-07-2010 01:48 AM

وماهي الاوراق المطلوبة عشان ابعتها وازاي؟؟

انا عاوز رافعة 1/200

ويكون حساب اسلامي

مدير الموقع 27-07-2010 05:29 PM

ارسل اثنين تعريف هوية مثل بطاقة,باسبور,رخصة قيادة,كشف حساب بنكى,ايصال كهرباء او ماء,فاتورة موبايل
و الرافعة 1:200 ثابتة و انت بتملى التوقيع حتلاقى فى وثيقة الحساب الخالى من الفوائد.
تحياتى يا غالى.,

المسلم أمره لله 27-07-2010 06:15 PM

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مبرك عليكم اللقاء بالأحبة
و ان شاء الله يكون لنا نصيب في يوم ما
مبروك على الفائزين لكن أكبر فوز هو الالتقاء بالاخوة الأفاضل الكرام كالدكتور اسامة و نوراج باشا و نادر فليب أفندي و الباش مهندس سامي وووووووووووووووو
و بالتوفيق للجميع

الساعة الآن 02:45 PM