اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تعليم الفوركس (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   الي كل الاعضاء .... ليطمئن قلب المبتدئين ^_^ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=15641)

spedoboy 02-11-2011 07:26 AM

الي كل الاعضاء .... ليطمئن قلب المبتدئين ^_^

مرفق مع هذا الموضوع استطلاع راي عن من بالفعل يمتلك حساب حقيقي ومن لا يملك .... ارجو المشاركه في الاستطلاع بنعم امتلك حساب حقيقي او لا امتلك حساب حقيقي ودا ليطمئن قلب كل مبتدئ والله المستعان ....

Elmasry 02-11-2011 08:31 AM

رد: الي كل الاعضاء .... ليطمئن قلب المبتدئين ^_^

تم التصويت يا غالي لكن ايه الهدف من الموضوع ؟

وليد العطار 02-11-2011 11:20 AM

تم التصويت ولكن اضم صوتى لصوت أخى المصرى

ما الفائدة من الاستطلاع

spedoboy 02-11-2011 11:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elmasry (المشاركة 227153)
تم التصويت يا غالي لكن ايه الهدف من الموضوع ؟

الهدف من الموضوع اخي الفاضل ان فيه ناس مش داخل دماغها الفوركس .... بل بيشككو فيه والاكتر من كدا معتبرينه نصب ... لانه ببساطه مش عارفين يعني ايه فوركس فدا بيأثر علي تفكير اي حد عايز يشتغل في المجال ... انا نفسي من فترة مكنتش اعرف حاجه عن موضوع الفوركس دا بس بفضل المنتدي والناس المحترمه هنا وقبل الجميع صديق عزيز عليا عايش في الصين هو اللي اداني فكره مختصره عنه .... وزي ما انت فاهم الفوركس مش منتشر بكثره في مصر والدول العربيه ... المبتديء لما يدخل منتدي ويلاقي ان فيه ناس فعلا احترفت الفركس وليهم اكونتات حقيقيه متهأيلي دا يديلو شجاعه انه يبقي زيهم ... هي فكره نطت في دماغي بس هي ممكن تطور من ادارة المنتدي نفسها بحيث ان المبتديء يبقي عارف ان فيه غيره كتير مستثمرين فلوسهم في المجال دا انا مش فاهم انا وصلتلك قصدي ولا لاء .... بس انا نفسي لما باجي اتكلم مع صاحب او حاجه واقوله الفوركس ... ابسط كلمه بيترد بيها عليا دا نصب يا عم :1 (47):

jihad azzam 02-11-2011 11:36 AM

تم التصويت

khal1d 02-11-2011 12:07 PM

تم التصويت ايضا

احمد صلاح 02-11-2011 04:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spedoboy (المشاركة 227191)
الهدف من الموضوع اخي الفاضل ان فيه ناس مش داخل دماغها الفوركس .... بل بيشككو فيه والاكتر من كدا معتبرينه نصب ... لانه ببساطه مش عارفين يعني ايه فوركس فدا بيأثر علي تفكير اي حد عايز يشتغل في المجال ... انا نفسي من فترة مكنتش اعرف حاجه عن موضوع الفوركس دا بس بفضل المنتدي والناس المحترمه هنا وقبل الجميع صديق عزيز عليا عايش في الصين هو اللي اداني فكره مختصره عنه .... وزي ما انت فاهم الفوركس مش منتشر بكثره في مصر والدول العربيه ... المبتديء لما يدخل منتدي ويلاقي ان فيه ناس فعلا احترفت الفركس وليهم اكونتات حقيقيه متهأيلي دا يديلو شجاعه انه يبقي زيهم ... هي فكره نطت في دماغي بس هي ممكن تطور من ادارة المنتدي نفسها بحيث ان المبتديء يبقي عارف ان فيه غيره كتير مستثمرين فلوسهم في المجال دا انا مش فاهم انا وصلتلك قصدي ولا لاء .... بس انا نفسي لما باجي اتكلم مع صاحب او حاجه واقوله الفوركس ... ابسط كلمه بيترد بيها عليا دا نصب يا عم :1 (47):

والله عندك حق ياغالى ,,

هناك عدم معرفه بالفوركس فى مصر , وطبقه محدوده جدا ال يعلموا بيها وقليل من يثق بشركات بالخارج ويرسل اليهم الاموال لفتح حساب حقيقى

ناهيك عن المخاطره العاليه فى التداول ,,

تم التصويت ياغالى ,,

ودعنا نرى هل هناك فعلا اعضاء يتابعوننا ولايمتلكون حساب حقيقى ,,

ومن الممكن نفتح استفتاء بعد هذه لمعرفه السبب أيضا او يقوم هنا من اختار الاختيار الثانى سبب عدم امتلاكه لحساب حقيقى ,,

شكرا على الموضوع ,,

د.محمد السيد 02-11-2011 04:43 PM

تمام التمام ياباشا فعلا مواضيعك مميزة

spedoboy 02-11-2011 04:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد صلاح (المشاركة 227372)

والله عندك حق ياغالى ,,

هناك عدم معرفه بالفوركس فى مصر , وطبقه محدوده جدا ال يعلموا بيها وقليل من يثق بشركات بالخارج ويرسل اليهم الاموال لفتح حساب حقيقى

ناهيك عن المخاطره العاليه فى التداول ,,

تم التصويت ياغالى ,,

ودعنا نرى هل هناك فعلا اعضاء يتابعوننا ولايمتلكون حساب حقيقى ,,

ومن الممكن نفتح استفتاء بعد هذه لمعرفه السبب أيضا او يقوم هنا من اختار الاختيار الثانى سبب عدم امتلاكه لحساب حقيقى ,,

شكرا على الموضوع ,,

تسلم يا ابو حميد هو دا اللي انا اقصده الناس في مصر معرفته بالفوركس تكاد تكون معدومه ويمكن في اغلب البلاد العربيه نفس القصه ... وانا زي ما قلت نفسي ادارة المنتدي تتبني حمله للتعريف بالفوركس ودا هيكون له فايده متبادله اكيد للطرفين سواء المنتدي او للافراد اللي هيتم استقابهم عن طريق التعريف بالفوركس والله المستعان

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.محمد السيد (المشاركة 227377)
تمام التمام ياباشا فعلا مواضيعك مميزة

تسلم يا دكتور محمد يا غالي ... دي شهادة اعتز بيها وربنا يكرمنا جميعا ان شاء الله..

damoty 02-11-2011 08:55 PM

تم التصويت وشكرا لك على الموضوع

بس ليا راى صراحة مش بعدد اللى ليهم حسابات فى الفوركس الناس هتقتنع انو حقيقى مفى ملاين فى البورصة ومحدش بيفكر يدخلها وانا نفسى منهم

الاحسن لو عايز تقنع حد وضحلو حبة حبة بالاقناع والشرح المبسط الناتج عن فهم اظن ده احسن طريق تقنع بيه حد سواء فى الفوركس او غيره وهتكون اكتر اقناع ان شاء الله يوم متبقى محترف وتبقى كسبان علتول ان شاء الله

بالتوفيق يارب وشكرا على الموضوع

لايك

الساعة الآن 12:49 AM