اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   توكلنا علي الله يلا نبدأ رحلة المائة يوم (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=29882)

mrgoba5 24-02-2013 02:10 PM

توكلنا علي الله يلا نبدأ رحلة المائة يوم

يلا بينا مع بعض نبدأ رحلة المائة يوم الهدف ان شاء الله حيكون تحويل 1000 دولار اللي 50 الف
طبعا احنا سمعنا كلام كتير عن رحلات المليون اللي مفيش واحده منهم نفعت ياترا رحلتنا حتنفع
ان شاء الله مش حيكون في اي مغامرات والريسك حيكون 2 % :1 (7): ايوه بس طبعا مش هيعرف الموضوع ده الا اللي فتح حساب حقيقي وافتكر حرب الاعصاب اللي الواحد بيعيشها اللي عمر الحساب الديمو مش هيخليك تحسها
ان شاء الله الاهداف حتكون واقعيه و هاخد توصيات المنتدي ف المقام الاول
علي فكره
انا كنت بشتغل ديمو وكنت بحقق ارباح ما كنتش بصدقها لدرجة اني تخيلت ان المليون ده حييجي ف اسبوع و لما قتحت حساب حقيقي لقيت عدو ليا غير جنان حركة السعر وهو الاعصاب
لكم ان تتخيلو اني لو كنت بتعامل ف الديمو كان زماني ضاعفت حسابي 3 مرات في 10 ايام لكن الخوف كان بيخليني اخرج من الصفقات بسرعه خوفا من زياده الخساره مع اني بكون حاطط ستوب لوز ورغم كده اضعف واقفل علي خساره وبعد كده الاقي السعر راح فصالحي وحقق الهدف طبع كنت بتجنن :1 (71): المهم عشان ما اطولش عليكم
سأضع برنامج رأس المال اللي حمشي عليه ويارب يكون في حد معايا
توكلنا علي الله

Mohamed_Amr 24-02-2013 02:17 PM

رد: توكلنا علي الله يلا نبدأ رحلة المائة يوم

بالتوفيق اخى الحبيب

am2012mar 24-02-2013 02:22 PM

الله معك أخي

احمد الخليلي 24-02-2013 02:54 PM

ان شاء الله متابعين معك

ibraheem 24-02-2013 03:12 PM

متابعين معك وبالله التوفيق

khal1d 24-02-2013 03:29 PM

بالتوفيق اخوي
لكن استأذنك ان تشرح لنا الاهداف والاستوب لكل صفقة او ان تضع جدول توضح فيه عدد الصفقات لرحلتك
تحياتي

mrgoba5 24-02-2013 04:06 PM

مشكورين جميعا ويارب يوفقني ويوفق اللي حيدخل معايا
الجدول المرفق بيبين اللوت اللي حندخل بيه الصفقه في كل مرحله والهدف و الاستوب
لو طمعنا حيكون دخول صفقه من كل نوع في نفس الوقت مش حندخل اكتر من صفقه من نفس النوع في نفس الوقت عشان الخساره ماتبقاش دابل لا قدر الله
مبدأنا حيكون شوف النقط اللي حنجمعها حتلاقي الفلوس جت ولو دورت علي الفلوس مش النقط حتخسر كل حاجه
ان شاء الله ف المشاركه القادمه حنعرض الازواج اللي في احتمال كبير ندخل عليها بكره او النهارده بليل والشروط اللي حننتظرها
ملحوظه في تحليلات حتكون من المنتدي والتحيه والتقدير ل اللي حيكون عاملها يعني بقول اهه التحليلات اللي مش بتاعتي دي بتاعت المنتدي

mrgoba5 24-02-2013 04:07 PM

اللي محتاج يفهم حاجه ف الجدول انا موجود
انا مزود الريسك الي 4 % في حالات ال سكالبينج والاخبار واعتقد دي ريسك مش عالي
وأرجو دخول مديرين المنتدي لابداء رأيهم في الجدول واحتمالات نجاحنا حتكون ايه

Mohamed_tarek 24-02-2013 04:07 PM

الف شكر علي الموضوع

mostafabook 24-02-2013 04:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mrgoba5 (المشاركة 469998)
يلا بينا مع بعض نبدأ رحلة المائة يوم الهدف ان شاء الله حيكون تحويل 1000 دولار اللي 50 الف
طبعا احنا سمعنا كلام كتير عن رحلات المليون اللي مفيش واحده منهم نفعت ياترا رحلتنا حتنفع
ان شاء الله مش حيكون في اي مغامرات والريسك حيكون 2 % :1 (7): ايوه بس طبعا مش هيعرف الموضوع ده الا اللي فتح حساب حقيقي وافتكر حرب الاعصاب اللي الواحد بيعيشها اللي عمر الحساب الديمو مش هيخليك تحسها
ان شاء الله الاهداف حتكون واقعيه و هاخد توصيات المنتدي ف المقام الاول
علي فكره
انا كنت بشتغل ديمو وكنت بحقق ارباح ما كنتش بصدقها لدرجة اني تخيلت ان المليون ده حييجي ف اسبوع و لما قتحت حساب حقيقي لقيت عدو ليا غير جنان حركة السعر وهو الاعصاب
لكم ان تتخيلو اني لو كنت بتعامل ف الديمو كان زماني ضاعفت حسابي 3 مرات في 10 ايام لكن الخوف كان بيخليني اخرج من الصفقات بسرعه خوفا من زياده الخساره مع اني بكون حاطط ستوب لوز ورغم كده اضعف واقفل علي خساره وبعد كده الاقي السعر راح فصالحي وحقق الهدف طبع كنت بتجنن :1 (71): المهم عشان ما اطولش عليكم
سأضع برنامج رأس المال اللي حمشي عليه ويارب يكون في حد معايا
توكلنا علي الله

توكلنا علي الله و متابع معاك يا برنس :1 (114)::1 (114):

الساعة الآن 08:00 PM