اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   شرح لنظام المضاعفات قاهر الفوركس 100% (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=28799)

ringooo 06-01-2013 01:18 AM

رد: شرح لنظام المضاعفات قاهر الفوركس 100%

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 445010)
هههههه لا أنا بقيت مذة يومان لأكمل تيست علا عملة الباوند دولار اقوم بعمل باك تيست وأضغط علا الزر لكي يرسم لي الشموع وكأنني أتاجر في تلك اللحظة وأضع خط علوي وخط سفلي ويكسره ويجيب هذفه او يبدء في المضاعف وهاكذا بقيت معه أعيش كل شمعة يفتحها وأرى نتائجها ووجدت انه لم يتعدى المضاعف 6 ولما أتيت على عملة اليورو ين لاقوم بنفس الطريقة بقيت معها هي ايضا يومان لاكن المشكلة انها وصلت في شهر يوليوز للمضاعف 7 وفي شهر غست للمضاعف 9 وباقي الايام لم تتعدى المضاعف 5 وهاكذا يعني انا اقوم بباك تيست حقيقي وليس إكسبرت لان الإتراتيجية يدوية يجب رسم الخطوط بنفسك

اخي الكريم اليومين الي انت بتتكلم عنهم دول في دراسة زوج لمدة سنه بالمضاعفات يدوبك تقدر تعمل بيهم باك تيست يدوي للزواج لأسبوع واحد فقط بالطريقة الي بتكلم بيها بص انا نصيحتي ليك انسي الموضوع دا

لان الموضوع اخطر بمراحل مما تصور اسمع كلام مجرب ومتسمعش كلام عالم انا قعدت فترة ليست بالقصيرة في دراسه المضاعفات وصدقني اتخرجت منها بتقدير امتياز وعلي الرغم من ذلك عمري ما اشتغلت بالمضاعفات

تحياتي وبالتوفيق ليك

naitsi 06-01-2013 01:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة morio (المشاركة 445015)
أعذرونى يا جماعة ان اللى يقول نظام المضاعفات خطير ومحتاج حساب كبير يبقى مافهمش السيستم كويس.انا بنظام المضاعفات بشتغل ب 300 دولار بس وبنقاط لا تتعدى ال 70 نقطة ممكن اعمل اكتر من 5000 دولار والحمد لله والشكر لله الموضوع ماشى تمام معايا وممكن يوميا ربح من 5000 الى 10,000 دولار وعلى زوج عملات واحد فقط واذا كنت بضاعف اكتر كنت بقيت بليونير دلوقتى لكن انا ماشى على سيستم معين ومختلف شوية عن النظام ده ومش بشتغل ولا بستوب ولا بروفيت ولو ربحت اول صفقة بضمن انى اطلع ب 300 دولار اذا عكس السعر بس الموضوع عاوز تفكير شوية وقلب جامد وحوالى 1500 دولار وطبعا مش هتعمل غير 300 دولار فقط ايداع وان شاء الله هشرحه قريب.اشكركم على النقاش

هاذا مانحتاجه خبراء المضاعفات وترى العجب العجاب لأني بعد ان عرفت نضام المضاعفات وطريقة إشتغالها النوم لم يعد يأتيني هههههه بقيت احلم وقد قمت بدراسة معمقة وقمت بإنشاء جدول إكسيل متطور جدا اكتب له فقط رصيدي الحالي في الحساب وعدد النقط السطوب والتايك ونقطة الذخول وهو يقوم بإعطائ تفاصيل العمليات من المضاعف الاول إلى المضاعف 9 يعطيني كم نسبة الهامش من كل صفقة وكم سيتبقى لذي بعد خسارة المضاعف الاول او التاني او التالت .... ويعطيني عدد النقاط التي ستحملها الحساب ويعطيني جميع المعلومات التي احتاجها وأيضا يقول لك إن كان حسابك سيتحمل للمضاعف 9 وذالك حسب اللوت الذي بدئت فيه من الاول هو متطور جدا وقريبا سأنتهي منه

Mohamed_Amr 06-01-2013 01:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 445017)
هاذا مانحتاجه خبراء المضاعفات وترى العجب العجاب لأني بعد ان عرفت نضام المضاعفات وطريقة إشتغالها النوم لم يعد يأتيني هههههه بقيت احلم وقد قمت بدراسة معمقة وقمت بإنشاء جدول إكسيل متطور جدا اكتب له فقط رصيدي الحالي في الحساب وعدد النقط السطوب والتايك ونقطة الذخول وهو يقوم بإعطائ تفاصيل العمليات من المضاعف الاول إلى المضاعف 9 يعطيني كم نسبة الهامش من كل صفقة وكم سيتبقى لذي بعد خسارة المضاعف الاول او التاني او التالت .... ويعطيني عدد النقاط التي ستحملها الحساب ويعطيني جميع المعلومات التي احتاجها وأيضا يقول لك إن كان حسابك سيتحمل للمضاعف 9 وذالك حسب اللوت الذي بدئت فيه من الاول هو متطور جدا وقريبا سأنتهي منه

ياريت اخى وضع ملف الاكسيل ان امكن
وان شاء الله سوف يتم تجربه هذا النظام مع بدايه السوق
وبالتوفيق دائما

naitsi 06-01-2013 01:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ringooo (المشاركة 445016)
اخي الكريم اليومين الي انت بتتكلم عنهم دول في دراسة زوج لمدة سنه بالمضاعفات يدوبك تقدر تعمل بيهم باك تيست يدوي للزواج لأسبوع واحد فقط بالطريقة الي بتكلم بيها بص انا نصيحتي ليك انسي الموضوع دا

لان الموضوع اخطر بمراحل مما تصور اسمع كلام مجرب ومتسمعش كلام عالم انا قعدت فترة ليست بالقصيرة في دراسه المضاعفات وصدقني اتخرجت منها بتقدير امتياز وعلي الرغم من ذلك عمري ما اشتغلت بالمضاعفات

تحياتي وبالتوفيق ليك

يا اخي اضن انك انت تستخدم إستراتيجية توقعك في مضاعفات كتيرة لان الإستراتيجية التي اعمل بها جربتها يوم بيوم من شهر يناير إلى يوم الجمعة البارحة ولم تتعدى المضاعف 9 في عملة اليورو ين والمضاعف 6 في عملة الباوند وجاري دراسة عملة اليورو دولا وبعد الإنتهاء من دراست سنة 2012 سأمر لسنة 2011 سأقوم بدراسة 3 سنوات الماضية لاعرف معدل المضاعفات إن إستراتيجية المضاعفات محتاج لعمل إحترافي ومدروس بطريقة جيدة اما من سيذخلها عشوائيا فكن على يقين انه سيخصر 100%

naitsi 06-01-2013 01:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed_Amr (المشاركة 445018)
ياريت اخى وضع ملف الاكسيل ان امكن
وان شاء الله سوف يتم تجربه هذا النظام مع بدايه السوق
وبالتوفيق دائما

بعد الإنتهاء من تعديله سأضعه ولن أبخل عليكم بأي شيء يا أخي :)

محمد امين 06-01-2013 02:48 AM

اقتباس:

أعذرونى يا جماعة ان اللى يقول نظام المضاعفات خطير ومحتاج حساب كبير يبقى مافهمش السيستم كويس.انا بنظام المضاعفات بشتغل ب 300 دولار بس وبنقاط لا تتعدى ال 70 نقطة ممكن اعمل اكتر من 5000 دولار والحمد لله والشكر لله الموضوع ماشى تمام معايا وممكن يوميا ربح من 5000 الى 10,000 دولار وعلى زوج عملات واحد فقط واذا كنت بضاعف اكتر كنت بقيت بليونير دلوقتى لكن انا ماشى على سيستم معين ومختلف شوية عن النظام ده ومش بشتغل ولا بستوب ولا بروفيت ولو ربحت اول صفقة بضمن انى اطلع ب 300 دولار اذا عكس السعر بس الموضوع عاوز تفكير شوية وقلب جامد وحوالى 1500 دولار وطبعا مش هتعمل غير 300 دولار فقط ايداع وان شاء الله هشرحه قريب.اشكركم على النقاش

والله شوقتنى ياغالى .. فى انتظار مزيد من التفاصيل .. بالتوفيق

• فهد • 06-01-2013 02:00 PM

اقتباس:

ربنا يباركلك يا باشا .. :)

وشكرا لصاحب لموضوع على النقاش ده

قليل لما نلاقى موضوع عن المضاعفات

أ.نادر غيث 06-01-2013 02:34 PM

اقتباس:

يومياً ربح 5-10 الاف دولار من 300$ يا رجل .!!
هل ترى معي انك تبالغ ام انني مخطئ ؟

morio 06-01-2013 03:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار (المشاركة 445130)
يومياً ربح 5-10 الاف دولار من 300$ يا رجل .!!
هل ترى معي انك تبالغ ام انني مخطئ ؟

مع احترامى لحضرتك يا ابو بشار الموضوع مافهوش مبالغة واخر صورتين انا رافعهم ربح 14 الف و 800 زائد 2000 وده ربح يومين من 296 دولار ودية مش اول مرة ارفع صورة يالارقام دية.من فترة كبيرة كنت برفع صور برضه بمكاسب عالية لكن لم ارى اهتمام لشرح النظرية.ربنا يقدرنى ان شاء الله ولو محتاج ارفعلك كل يوم صورة بالربح ارفعهالك.شكرا على المشاركة

أ.نادر غيث 06-01-2013 03:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة morio (المشاركة 445140)
مع احترامى لحضرتك يا ابو بشار الموضوع مافهوش مبالغة واخر صورتين انا رافعهم ربح 14 الف و 800 زائد 2000 وده ربح يومين من 296 دولار ودية مش اول مرة ارفع صورة يالارقام دية.من فترة كبيرة كنت برفع صور برضه بمكاسب عالية لكن لم ارى اهتمام لشرح النظرية.ربنا يقدرنى ان شاء الله ولو محتاج ارفعلك كل يوم صورة بالربح ارفعهالك.شكرا على المشاركة

اهلاً موريو
انا لا اشكك بقدر ما انا مندهش , والله يزيد ويبارك يا غالي
وهذا يزيد الضغط عليك ان تقوم بفتح ورشة وتشرح لاخوانك الطريقة وتتابع الفرص عليها حسب وقتك .

الساعة الآن 03:43 PM