اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تعليم الفوركس (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   معسكر عمل لمدة يوم في القاهرة و في الإسكندرية (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=22112)

fady 14-06-2012 11:52 AM

معسكر عمل لمدة يوم في القاهرة و في الإسكندرية

صباح الخير على كل الأعضاء أنا بفكر أن احنا نعمل يوم معسكر عمل نتجمع فيه كلنا في مكان مفتوح أو كافه ونشتغل قصاد بعض ونتبادل الخبرات و المعندوش خبرة ذي حالتي يتعلم ممكن نعمل يوم في القاهرة و يوم في اسكندرية... كل ياخد الخبرة متكنش محضرة و كدة لكن تكون شغل بحق و حقيقي قولوا اى رأيكوا ولو كان في إقبل ممكن حد من المشرفين ينظمها الهدف أن احنا نتعلم من بعض نعيش مع بعض يوم نتعرف على بعض ناكل مع بعض و نشتغل مع بعض و نتعلم مع بعض .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فادي

احمد صلاح 14-06-2012 02:09 PM

رد: معسكر عمل لمدة يوم في القاهرة و في الإسكندرية

فادى باشا ,
احنا بالفعل بنعمل اجتماعات وبنجمع الاعضاء ,

وكان اخر حدث هو كان اجتماع القاهره كان يوم 19 مايو السابق وكان فى ساقيه الصاوى

واللقاء القادم على الارجح سيكون فى اسكندريه فى رمضان

تحياتى ياغالى

fady 14-06-2012 02:29 PM

انا كنت حاضر يوم ١٩ بس انا اقصد ان نشتغل مش نحضر مواضيع

lasheen 15-06-2012 12:05 AM

ياريت والله فكره رائعة

fady 16-06-2012 10:31 PM

انا مش شايف الناس متحماسة

amadopopty 17-06-2012 02:58 AM

ونا كمان عن نفسى موافق وفى الاول وفى الاخر محدش بيعلم حد وياخد رزقه كله من السوق

mahmoud0711 17-06-2012 11:33 AM

فكرة جيدة ولكن تحتاج ترتيب ليكون المكان مناسب و مجهز ويوم مناسب لآكبر عدد من الأعضاء حيث ان ظروف كل عضو تختلف لآختيار تاريخ معين يناسبه

fady 17-06-2012 08:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 352234)
فكرة جيدة ولكن تحتاج ترتيب ليكون المكان مناسب و مجهز ويوم مناسب لآكبر عدد من الأعضاء حيث ان
ظروف كل عضو تختلف لآختيار تاريخ معين يناسبه

ممكن جمعه او سبت

م.نادر فريد 17-06-2012 08:52 PM

تهدا بس البلد شوية يا جدعان ... والله ما عارف اشتغل من القلق اللى البلد فيه .

fady 25-06-2012 02:32 PM

صباح الخير على كل الأعضاء أنا بفكر أن احنا نعمل يوم معسكر عمل نتجمع فيه كلنا في مكان مفتوح أو كافه ونشتغل قصاد بعض ونتبادل الخبرات و المعندوش خبرة ذي حالتي يتعلم ممكن نعمل يوم في القاهرة و يوم في اسكندرية... كل ياخد الخبرة متكنش محضرة و كدة لكن تكون شغل بحق و حقيقي قولوا اى رأيكوا ولو كان في إقبل ممكن حد من المشرفين ينظمها الهدف أن احنا نتعلم من بعض نعيش مع بعض يوم نتعرف على بعض ناكل مع بعض و نشتغل مع بعض و نتعلم مع بعض .

الساعة الآن 06:31 PM