قديم 17-08-2011, 04:51 PM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
damoty
عضو متميز
الصورة الرمزية damoty

البيانات

الإتصالات
الحالة:
damoty غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : AHMED FOUAD المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: انقذوا المسلمين فى الصومال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله انا مع وجهة النظر اللى مش عاجباك وهى ان نطعم اهلنا وجيراننا الاول وبعدين نشوف الصومال
مصر محدوده الموارد جدا ومديونه وهى اخر بلد تطلب منها تدعم بلد اخرى ماديا
ثم اننا متأذين جامد ما بعد الثورة وسوريا واليمن وليبيا فى حاجه ماسة للمال كذلك ويحاربوا الظلم والطغيان والخوف
هناك اولويات وكما تقول الحكمة"الاهم دائما فالمهم"

تسمحلى اقولك انت معاك حق ان مصر مديونة وعليها ديون وبتمر بظروف صعبة وحجات كتير متعدهاش اقتصادنا وتعليمنا وكل حاجة مش مظبوط خالص
بس فى ناس مش لاقية لقمة العيش اللى احنا بنرمى منو كل يوم اد كده ناس صايم مش لاقية فطار تفطروا ناس مش بتموت من النار ولا السكين بتموت من الجوع ناس فقدت ابسط حقوقها وهيا انهم يلاقو رغيف عيش
ايون نهتم ببلدنا بس بردو اما اشوف انسان قدامى بيموت من الجوع وفى ايديى اساعدو ولو بجنية حتى مش هقول الف ولا عشرة ولا حتى 100 كل واحد يقدر يساعد باللى يقدر عليه من كل اسرة لو اتبرعت بجنية واحنا ماشاء الله اكتر من 80 مليون شوف هنبعتلهم اد اية يعيشو زينا ومش هنكون ضحينا كتير اوى ده فى مصر بس شوف باقى الدول كمان
وربنا يعفينا جميعا ياااااااااااااااااااارب

التوقيع

اللهم إني أسألك مفاجئة جميله لا يسع قلبي تصديقها و تدمع عيني عند سماعها
اللهم قدرلي الخيرحيث شئت ثم ارضني به و أفرحنى به و حببه لى
اللهم اجعل حياتي أهنأ و أسعد و أجمل من كل توقعاتي
اللهم اكتب لي في أيامي القادمه فرحه تغير بها مجري حياتي للأبد
اللهم اسعد قلبي وقلب من أحبهم فيك وأعطنا الخير كله من عندك
......اللهم اكتب لي ولهم السعادة والرضا في الدنيا
أمين أمين اللهم استجب لى وللمسلمين اجمعين يارب العالمين

عرض البوم صور damoty  
قديم 17-08-2011, 04:51 PM
damoty damoty غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: انقذوا المسلمين فى الصومال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله انا مع وجهة النظر اللى مش عاجباك وهى ان نطعم اهلنا وجيراننا الاول وبعدين نشوف الصومال
مصر محدوده الموارد جدا ومديونه وهى اخر بلد تطلب منها تدعم بلد اخرى ماديا
ثم اننا متأذين جامد ما بعد الثورة وسوريا واليمن وليبيا فى حاجه ماسة للمال كذلك ويحاربوا الظلم والطغيان والخوف
هناك اولويات وكما تقول الحكمة"الاهم دائما فالمهم"

تسمحلى اقولك انت معاك حق ان مصر مديونة وعليها ديون وبتمر بظروف صعبة وحجات كتير متعدهاش اقتصادنا وتعليمنا وكل حاجة مش مظبوط خالص
بس فى ناس مش لاقية لقمة العيش اللى احنا بنرمى منو كل يوم اد كده ناس صايم مش لاقية فطار تفطروا ناس مش بتموت من النار ولا السكين بتموت من الجوع ناس فقدت ابسط حقوقها وهيا انهم يلاقو رغيف عيش
ايون نهتم ببلدنا بس بردو اما اشوف انسان قدامى بيموت من الجوع وفى ايديى اساعدو ولو بجنية حتى مش هقول الف ولا عشرة ولا حتى 100 كل واحد يقدر يساعد باللى يقدر عليه من كل اسرة لو اتبرعت بجنية واحنا ماشاء الله اكتر من 80 مليون شوف هنبعتلهم اد اية يعيشو زينا ومش هنكون ضحينا كتير اوى ده فى مصر بس شوف باقى الدول كمان
وربنا يعفينا جميعا ياااااااااااااااااااارب