قديم 21-08-2011, 03:29 PM   المشاركة رقم: 31
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : zelenko المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: و اخيرا ...... هانتعلم الماركت بروفايل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zelenko نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
دكتور اسامة بنفسه بيرد هنا يا جماعة مش معقول انا هاطير من الفرحة

بص يا سيدي الفيديوهات اللي عندي مش كلها انجليزي دي فيها عربي كمان بس انا رأيي نمشي خطو خطوة و اول خطوة نفهم النظري الاول

و بالنسبة لتطوع حضرتك لفريق الترجمة فده طبعا هيبقي اضافة قوية لينا بس انا مش عايز الناس تعتمد عليك لوحدك و يكسلوا و يقولوا دكتور اسامة هيترجملنا علي الجاهز لا كله لازم يتعب هاهاهاهاهاهااهها

و ان شاء الله بعد العيد هاشوف من كل المنتديات معايا كام مترجم و هاقسم الكتب علينا ان شاء الله و بعد كدة نجمعهم و بعد كدة نحطه كله مع بعض في كل المنتديات بعد كدة نبقي نخش علي ملفات الفيديو و الباور بوينت

و شكرا لاهتمامك يا دكتورنا يا كبير

هو حضرتك دكتور ايه ؟؟؟ اصل اخوك صيدلي
اهلا بيك اخى الفاضل..
خلاص اعتبرنى انا و زوجتى من الفريق و مستعدين على اتم الاستعداد للترجمة ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس نخلص ايام رمضان و نحدد المهام و نتوكل على الله..
بالتوفيق لنا كلنا ان شاء الله.
الله كريم

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 21-08-2011, 03:29 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: و اخيرا ...... هانتعلم الماركت بروفايل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zelenko نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
دكتور اسامة بنفسه بيرد هنا يا جماعة مش معقول انا هاطير من الفرحة

بص يا سيدي الفيديوهات اللي عندي مش كلها انجليزي دي فيها عربي كمان بس انا رأيي نمشي خطو خطوة و اول خطوة نفهم النظري الاول

و بالنسبة لتطوع حضرتك لفريق الترجمة فده طبعا هيبقي اضافة قوية لينا بس انا مش عايز الناس تعتمد عليك لوحدك و يكسلوا و يقولوا دكتور اسامة هيترجملنا علي الجاهز لا كله لازم يتعب هاهاهاهاهاهااهها

و ان شاء الله بعد العيد هاشوف من كل المنتديات معايا كام مترجم و هاقسم الكتب علينا ان شاء الله و بعد كدة نجمعهم و بعد كدة نحطه كله مع بعض في كل المنتديات بعد كدة نبقي نخش علي ملفات الفيديو و الباور بوينت

و شكرا لاهتمامك يا دكتورنا يا كبير

هو حضرتك دكتور ايه ؟؟؟ اصل اخوك صيدلي
اهلا بيك اخى الفاضل..
خلاص اعتبرنى انا و زوجتى من الفريق و مستعدين على اتم الاستعداد للترجمة ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بس نخلص ايام رمضان و نحدد المهام و نتوكل على الله..
بالتوفيق لنا كلنا ان شاء الله.
الله كريم