قديم 08-10-2011, 06:31 AM   المشاركة رقم: 11
الكاتب
Eng.Hamada
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Eng.Hamada غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : egyptian_pharon383 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: الحق عرض بونوص 50 دولار

كهدية بقي ليك استلم البونص ده ب 200 دولار كمان مش 100 ونصيحى ابعد عن باكس فوركس انا كنت عملت موضوع قبل كده للبونص بتاعها
البونص ده لسه نازل يوم 5 وشروطه هي التالية

The account that you open is a demo account. Automatically after reaching 500 standard lots of volume, if the balance is more than 50$, the account will become real.
After500 standard lots of volume the customer will have full access to the account balance and may withdraw it or use it for new trades.
The bonus may be received only once per person.
You can make withdrawals from the account only after achieving 500 standard lots of transaction volume.
The bonus does not expire.
The bonus does not apply to corporate accounts.
The bonus is only applicable via Avalon platform.
If the LIKE is revoked, the trading account will be terminated.

انا كتبتلك الشروط بالانجليزي ومرتضش اترجمها علي هنا بالموضوع علشان في ناس فاضية ومش وراها غير توقيف المراكب السايرة وهتاجمنا هجوم عنيف مع اني المفروض داخل اقول علي بونص يعني لو عجبك استلمه لو مش عحبك يبقي كأنك مشفتش حاجة وخلاص مش تقعد تشكك في زمة اللي جايب البونص وتسمعه كلام من اللي قلبك يحبه عارف انا من يوم 5 لإنهارده والله متردد اني انوه علي البونص ده واعمله موضوع بسبب الحكاية دي وماضدقت شوفت الموضوع اللي انت عامله وقلت بس جاي في وقته
لوعايز ياغالي معلومات اكتر عن البونص انا تحت امرك وهبعتهالك علي الخاص وبالنسبة لكل حاجة عن البونص والتسجيل هي موجودة بالصفحة دي

200$ Facebook Promotion

وجزاك الله كل خير علي موضوعك ده وجعله في ميزان حسناتك

همسه : اول نقطتين تركز عليهم بالبونص هم النقطتين اللي متقل عليهم فوق بالشروط

التوقيع

ما عندالناس ينفذ وما عند الله باق لا حدود له
الحمد لله على ما أعطى والحمد لله على ما أخذ

اللهم إن كان رزقي في السماء فأنزله ، و إن كان في الأرض فأخرجه ، و إن كان بعيداً فقربه ،
و إن كان قريبا فيسره ، و إن كان قليلاً فكثره ، و إن كان كثيراً فبارك لي فيه

عرض البوم صور Eng.Hamada  
قديم 08-10-2011, 06:31 AM
Eng.Hamada Eng.Hamada غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: الحق عرض بونوص 50 دولار

كهدية بقي ليك استلم البونص ده ب 200 دولار كمان مش 100 ونصيحى ابعد عن باكس فوركس انا كنت عملت موضوع قبل كده للبونص بتاعها
البونص ده لسه نازل يوم 5 وشروطه هي التالية

The account that you open is a demo account. Automatically after reaching 500 standard lots of volume, if the balance is more than 50$, the account will become real.
After500 standard lots of volume the customer will have full access to the account balance and may withdraw it or use it for new trades.
The bonus may be received only once per person.
You can make withdrawals from the account only after achieving 500 standard lots of transaction volume.
The bonus does not expire.
The bonus does not apply to corporate accounts.
The bonus is only applicable via Avalon platform.
If the LIKE is revoked, the trading account will be terminated.

انا كتبتلك الشروط بالانجليزي ومرتضش اترجمها علي هنا بالموضوع علشان في ناس فاضية ومش وراها غير توقيف المراكب السايرة وهتاجمنا هجوم عنيف مع اني المفروض داخل اقول علي بونص يعني لو عجبك استلمه لو مش عحبك يبقي كأنك مشفتش حاجة وخلاص مش تقعد تشكك في زمة اللي جايب البونص وتسمعه كلام من اللي قلبك يحبه عارف انا من يوم 5 لإنهارده والله متردد اني انوه علي البونص ده واعمله موضوع بسبب الحكاية دي وماضدقت شوفت الموضوع اللي انت عامله وقلت بس جاي في وقته
لوعايز ياغالي معلومات اكتر عن البونص انا تحت امرك وهبعتهالك علي الخاص وبالنسبة لكل حاجة عن البونص والتسجيل هي موجودة بالصفحة دي

200$ Facebook Promotion

وجزاك الله كل خير علي موضوعك ده وجعله في ميزان حسناتك

همسه : اول نقطتين تركز عليهم بالبونص هم النقطتين اللي متقل عليهم فوق بالشروط