قديم 14-10-2011, 06:46 PM   المشاركة رقم: 18
الكاتب
fx engineer
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
fx engineer غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fx engineer المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: اوعى تنسى الاستوب لوز والا الصفقة تبووظ

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة geniusssman نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
على الرغم انى بكره شىء اسمه استوب لوس ,,

ولكنه لاغنى عنه فعلا ,,

انا بكره وضع ستوب لوس مثلا 10 او 20 او 30 نقطه ,, لانى تذبذب السوق ممكن ينضرب بسهوله

ولكن من يدخل بأدراه راس مال وتبريدات وصفقات سوينج اكيد ممكن مش بيحتاجه اوى ,,

ولكن برده مهم جدا انك تسطبه ف مكان بعيد احتراس من اى شىء ,, زى مثلا ايام الزلازل اليابان ,,

وتجرتى الشخصيه ,,

كنت بايع باوند ايام ثوره 25 يناير ,,

وطبعا ماكنتش واضع ستوب لوس والنت انقطع عن مصر لفتره تزيد عن 5 أيام وطبعا لما رجع النت لقيت الحساب فيه خساير كتيره جداااااا
شكرا على مشاركتك يا استاذنا .....لكن انا مش عارف يعنى ايه صفقات سوينج .......... وحضرتك كنت بايع باوند اثناء الثورة يبقى اكييييييد حضرتك فل من فلول النظام هههه

فلازم فعلا الاستوب لوس يكون حاضر معانا ف اى صفقه
شكرا لجضرتك على المشاركة .....لكن ممكن اعرف من حضرتك يعنى صفقات سوينج .....وحضرتك كنت بايع باوند اثناء الثورة يبقى اكيد حضرتك فل من فلول النظام هههه ....شكرا للافادة

عرض البوم صور fx engineer  
قديم 14-10-2011, 06:46 PM
fx engineer fx engineer غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: اوعى تنسى الاستوب لوز والا الصفقة تبووظ

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة geniusssman نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
على الرغم انى بكره شىء اسمه استوب لوس ,,

ولكنه لاغنى عنه فعلا ,,

انا بكره وضع ستوب لوس مثلا 10 او 20 او 30 نقطه ,, لانى تذبذب السوق ممكن ينضرب بسهوله

ولكن من يدخل بأدراه راس مال وتبريدات وصفقات سوينج اكيد ممكن مش بيحتاجه اوى ,,

ولكن برده مهم جدا انك تسطبه ف مكان بعيد احتراس من اى شىء ,, زى مثلا ايام الزلازل اليابان ,,

وتجرتى الشخصيه ,,

كنت بايع باوند ايام ثوره 25 يناير ,,

وطبعا ماكنتش واضع ستوب لوس والنت انقطع عن مصر لفتره تزيد عن 5 أيام وطبعا لما رجع النت لقيت الحساب فيه خساير كتيره جداااااا
شكرا على مشاركتك يا استاذنا .....لكن انا مش عارف يعنى ايه صفقات سوينج .......... وحضرتك كنت بايع باوند اثناء الثورة يبقى اكييييييد حضرتك فل من فلول النظام هههه

فلازم فعلا الاستوب لوس يكون حاضر معانا ف اى صفقه
شكرا لجضرتك على المشاركة .....لكن ممكن اعرف من حضرتك يعنى صفقات سوينج .....وحضرتك كنت بايع باوند اثناء الثورة يبقى اكيد حضرتك فل من فلول النظام هههه ....شكرا للافادة