قديم 11-07-2010, 08:07 PM   المشاركة رقم: 17
الكاتب
ايمن البورسعيدى
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ايمن البورسعيدى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ايمن البورسعيدى المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: انا زعلالالالالالالالالالالان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Samy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حبيب قلبى
كويس انى اول واحد يرد عليك

القلوب عند بعضها

واحشنى يا ريس
عامل ايه
نورتنا و الله
بيتك و مكانك يا ريس

يا ريت رساله بتليفونك

و الله تليفونى القديم اتسرق

الله يطمنا عليك

شرفتنا يا ابو ايمن و الله
عم سامى حبيب قلبى والله بس مش هبتعلك رقمى بقى هكلمك على طول يا غالى بس أخد بس حقى ناشف من ابو هنا وهشحن واكلمك على طول نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي عماشة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أيمن حبيب قلبي
ياباشا انا بعتلك اللينك والله من اول م اعرفت المنتدي دا .. وانتي اللي مختفي

اللي ما يعرفش ايمن البورسعيدي أحد افضل المحللين علي الاطلاق ولكنه دايما مختفي .. وغالبا مش مهتم بالسوق اوي ... بس بجد انا اشهد ليه انه محلل ممتاز وابو هنا يشهد بكدا كمان

ياباشا منور المنتدي وانا شخصيا منتظر مشاركاتك الفعالة باذن الله تعالي
درش درش درش عامل ايه يا وحش يارب تكون بخير وتكون خلصت الجيش على خير ... واحشنى والله بس متقلقش انا مش مختفى عن السوق انا كنت بحضر بس حاجة كده وهتعرفوها قريب ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FX Matador نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا بيك نورت المنتدى
اهلا وسهلا بيك مستر ماتادور انا لاحظت ان فى اسم فى توقيعك شبه اسمى مش عارف ده تشابه اسماء ولا ايه؟؟ عموما انا انصحك تحط اسم يجلب الحظ السعيد ... واخدلى بالك يا درش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وشكرا ياباشا على الترحيب
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد الفوركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا وسهلا اخي ايمن

الك الحق تزعل والله ..

وان شاءالله ما تحرمنا من مشاركاتك
صياد باشا بنفسه بيرحب بيا ... منور يا باشا وربنا يديم المودة ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد نوارج نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
منوووووووووووووووووور يا جاري العزيز

أنا هنا يا غالي ..

منور والله

مفاجأة سارة جداً على الصبح كده وعلى غير ريق ...

ايه الحلاوة دي

منتظر منك نشاط مختلف وتواجد دائم معانا إن شاء الله ..،
لالالالالالالالالالالالا زعلان بردو وخلى بالك انت من الناس اللى هتدبس فى الجاتوه ومحدش هيفلت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaD_BoY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أيمن بك بشحمه ولحمه عندنا

يا أهلاً وسهلاً و 100 مرحبا

ماشي انت بقى بنظام خدوهم بالصوت

طالما انت بتدخل على النت وبتدور مش بتسأل ليه ولا بتفتح الميل

عموماً أنا هاسيبك لضميرك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

منوّر يا كبير وإن شاء الله تتفاعل معانا وتفيد الأعضاء

تحياتي الحارة لك

أحمد كلمته أكثر من مرة وقلتله على المنتدى وقالى ارسلي اللينك بس تقريباً عنده ظروف
معاذ انت عاوز يعنى تضيع حقى فى الجاتوه ولا ايه ... وطى صوتك ياعم شوية الناس هتجيب الغلط عليا انا المسنجر عندى بايظ بتاع الهوتميل ... هبقى افتح من الايبودى وابعتلك الميل الياهو بتاعى عشان مش عارف بقى قوانين المنتدى هنا ممكن احط الميل بتاعى يقوم حد طاردنى من النت كله ولا يقطعوا عنى الاشتراك خالص حاكم الناس دى ايدها طايلة انا عارف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلاااااااااااا ببورسعيد كلها ... فينك يا حبيبنا من زمان ... انت بتتحجج بقى وللا اية ماهو انت قافل الماسنجر علطول ... عموما اسامة يرجع النهاردة من السفر وخد حقك منه تالت ومتلت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انت يعنى خلاص مفكر انك كده خلعت وتقولى خد من اسامة حقك لالالالالالالالا ده هو عليه الجاتوه وانت عليك التصييف وكمان مش هبقى لوحدى هجيب كل اللى اعرفهم واللى معرفهمش كمان ... قال حقك عند اسامة قال ... حبيبى والله ياعم نادر واحشنى وعاوز اشوفك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا يا ايمن يا بورسعيدى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نورت اف اكس ارابيا بالتأكيد و مكانك كان محجوز لغاية ما سيادتك تيجى و تشرفنا هنا فى بيتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
منتظرين ابداعاتك كما عودتنا و مش عارف يمكن العربيات مكسبها اكبر ولا ايه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا مون و نورتنا كمان مرة.,
الله كريم.,

انا عاوز اعرف بس مكانى ده بالطلبات اوبن بوفيه ولا ايه؟ اصل بصراحة انا ناوى اخد الحاجة الحلوة بجد ولو مجبتش بقى يا ابو هنا يبقى كده كل اللى بينا انتهى وتشوف لهنا بقى عريس تانى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة حبيبى يا دكتور والله وان شاء الله هتلاقينى متواجد هنا كتير .

هههههه انت عارف حوار العربيات
بس هوا مضروب جامد في السوق اليومين دول ... ويصعب عليك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ظابطينه
يا مصطفى بلاش فضايح يخرب عقلك كل حاجة تقولها كده .... ولا اقولك يمكن تبقى بفايدة ويتوصوا بالحاجة الحلوة .

والله يا جماعة انا مبسوط جدا بالترحيب ده ومش مصدق بجد انى معاكم دلوقتى وفعلا انا بحس بينكم انى وسط اهلى واخواتى وحبايبى وان شاء الله نكون يد واحدة واشوفكوا على خير ان شاء الله .

عرض البوم صور ايمن البورسعيدى  
قديم 11-07-2010, 08:07 PM
ايمن البورسعيدى ايمن البورسعيدى غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: انا زعلالالالالالالالالالالان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Samy نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حبيب قلبى
كويس انى اول واحد يرد عليك

القلوب عند بعضها

واحشنى يا ريس
عامل ايه
نورتنا و الله
بيتك و مكانك يا ريس

يا ريت رساله بتليفونك

و الله تليفونى القديم اتسرق

الله يطمنا عليك

شرفتنا يا ابو ايمن و الله
عم سامى حبيب قلبى والله بس مش هبتعلك رقمى بقى هكلمك على طول يا غالى بس أخد بس حقى ناشف من ابو هنا وهشحن واكلمك على طول نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أيمن حبيب قلبي
ياباشا انا بعتلك اللينك والله من اول م اعرفت المنتدي دا .. وانتي اللي مختفي

اللي ما يعرفش ايمن البورسعيدي أحد افضل المحللين علي الاطلاق ولكنه دايما مختفي .. وغالبا مش مهتم بالسوق اوي ... بس بجد انا اشهد ليه انه محلل ممتاز وابو هنا يشهد بكدا كمان

ياباشا منور المنتدي وانا شخصيا منتظر مشاركاتك الفعالة باذن الله تعالي
درش درش درش عامل ايه يا وحش يارب تكون بخير وتكون خلصت الجيش على خير ... واحشنى والله بس متقلقش انا مش مختفى عن السوق انا كنت بحضر بس حاجة كده وهتعرفوها قريب ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FX Matador نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا بيك نورت المنتدى
اهلا وسهلا بيك مستر ماتادور انا لاحظت ان فى اسم فى توقيعك شبه اسمى مش عارف ده تشابه اسماء ولا ايه؟؟ عموما انا انصحك تحط اسم يجلب الحظ السعيد ... واخدلى بالك يا درش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وشكرا ياباشا على الترحيب
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد الفوركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا وسهلا اخي ايمن

الك الحق تزعل والله ..

وان شاءالله ما تحرمنا من مشاركاتك
صياد باشا بنفسه بيرحب بيا ... منور يا باشا وربنا يديم المودة ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد نوارج نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
منوووووووووووووووووور يا جاري العزيز

أنا هنا يا غالي ..

منور والله

مفاجأة سارة جداً على الصبح كده وعلى غير ريق ...

ايه الحلاوة دي

منتظر منك نشاط مختلف وتواجد دائم معانا إن شاء الله ..،
لالالالالالالالالالالالا زعلان بردو وخلى بالك انت من الناس اللى هتدبس فى الجاتوه ومحدش هيفلت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaD_BoY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أيمن بك بشحمه ولحمه عندنا

يا أهلاً وسهلاً و 100 مرحبا

ماشي انت بقى بنظام خدوهم بالصوت

طالما انت بتدخل على النت وبتدور مش بتسأل ليه ولا بتفتح الميل

عموماً أنا هاسيبك لضميرك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

منوّر يا كبير وإن شاء الله تتفاعل معانا وتفيد الأعضاء

تحياتي الحارة لك

أحمد كلمته أكثر من مرة وقلتله على المنتدى وقالى ارسلي اللينك بس تقريباً عنده ظروف
معاذ انت عاوز يعنى تضيع حقى فى الجاتوه ولا ايه ... وطى صوتك ياعم شوية الناس هتجيب الغلط عليا انا المسنجر عندى بايظ بتاع الهوتميل ... هبقى افتح من الايبودى وابعتلك الميل الياهو بتاعى عشان مش عارف بقى قوانين المنتدى هنا ممكن احط الميل بتاعى يقوم حد طاردنى من النت كله ولا يقطعوا عنى الاشتراك خالص حاكم الناس دى ايدها طايلة انا عارف نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلاااااااااااا ببورسعيد كلها ... فينك يا حبيبنا من زمان ... انت بتتحجج بقى وللا اية ماهو انت قافل الماسنجر علطول ... عموما اسامة يرجع النهاردة من السفر وخد حقك منه تالت ومتلت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انت يعنى خلاص مفكر انك كده خلعت وتقولى خد من اسامة حقك لالالالالالالالا ده هو عليه الجاتوه وانت عليك التصييف وكمان مش هبقى لوحدى هجيب كل اللى اعرفهم واللى معرفهمش كمان ... قال حقك عند اسامة قال ... حبيبى والله ياعم نادر واحشنى وعاوز اشوفك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا يا ايمن يا بورسعيدى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نورت اف اكس ارابيا بالتأكيد و مكانك كان محجوز لغاية ما سيادتك تيجى و تشرفنا هنا فى بيتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
منتظرين ابداعاتك كما عودتنا و مش عارف يمكن العربيات مكسبها اكبر ولا ايه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا مون و نورتنا كمان مرة.,
الله كريم.,

انا عاوز اعرف بس مكانى ده بالطلبات اوبن بوفيه ولا ايه؟ اصل بصراحة انا ناوى اخد الحاجة الحلوة بجد ولو مجبتش بقى يا ابو هنا يبقى كده كل اللى بينا انتهى وتشوف لهنا بقى عريس تانى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة حبيبى يا دكتور والله وان شاء الله هتلاقينى متواجد هنا كتير .

هههههه انت عارف حوار العربيات
بس هوا مضروب جامد في السوق اليومين دول ... ويصعب عليك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ظابطينه
يا مصطفى بلاش فضايح يخرب عقلك كل حاجة تقولها كده .... ولا اقولك يمكن تبقى بفايدة ويتوصوا بالحاجة الحلوة .

والله يا جماعة انا مبسوط جدا بالترحيب ده ومش مصدق بجد انى معاكم دلوقتى وفعلا انا بحس بينكم انى وسط اهلى واخواتى وحبايبى وان شاء الله نكون يد واحدة واشوفكوا على خير ان شاء الله .