قديم 16-11-2011, 02:39 PM   المشاركة رقم: 37
الكاتب
FXCommission.com
مشرف
الصورة الرمزية FXCommission.com

البيانات

الإتصالات
الحالة:
FXCommission.com غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : FXCommission.com المنتدى : منتدى إف إكس كوميشن العام
افتراضي رد: افتح حسابك الاسلامى مع FXDD تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.6 لوت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحروم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي الكريم انا دخلت على موقع شركة أف اكس سي دي دي وشفت انه عندهم اربع انواع من الحسابات ممكن

أعرف ما هو الفرق بينهم وكمان عاوز أعرف المارجن كم يعني لو فتحت عقد 10k (كل واحد pip يساوي نقطه واحده فقط ربح او خسارة وليس

عشرة نقاط) ما هو المارجن المحجوز لهذا العقد وعاوز اعرف هل أسعاركم تكون من البنك مباشره ولا ليها نظام تاني وعاوز اعرف ماهو

نظام البام وكمان ماهي البوانص بتاعتكم مع شرح وامثله توضيحيه يعني لو دخلت عقد 10k وهوعقد يكون فيه كل نقطه

تساوي واحد دولار في هذا العقد هل سوف يكون البونص 6 دولارات ولا 6 سنت وارجوك عاوز اعرف ما هو نظام البام

وهل هناك 60 %بونص من السبريد ام لا يعني لو دخلت 100 صفقه يورو دولار السبريد ما بين العملتين هو واحد دولار

وبالتالي اجمالي السبريد حيكون 100 نقطه لل 100 صفقه يعني الشركه حترجعلي 60 % يعني حترجع 60 دولار ولا انا فاهم غلط ارجو التوضيح ولو

رجعتهم حتنزلهم في الحساب مباشره ولا في طريقه معينه لأسترجاع 60 دولار
وهل هذه البوانص بشكل مستمر ولا لفتره معينه شكرا لتعاونك معنا .
اهلا بك اخي الفاضل

اولا احب ان ارحب بك ودعني اجيب لك عن الاسئلة تباعا

شركة دي دي تاخذ من البنك مباشرة بالفعل..

لايوجد تحت رعاية اف اكس كوميشن اي حساب بام في الفترة الحالية

" ماهي البوانص بتاعتكم مع شرح وامثله توضيحيه يعني لو دخلت عقد 10k وهوعقد يكون فيه كل نقطه

تساوي واحد دولار في هذا العقد هل سوف يكون البونص 6 دولارات ولا 6 سنت وارجوك عاوز اعرف ما هو نظام البام"

حضرتك تأخذ في هذه الحالة 60 سنت اما بخصوص نظام البام هو عبارة عن محفظة مجمعة من الحسابات تضع لها الشركة نظام معين وشروط يتم اتفاق المضاربين عليها ويتم التوقيع علي ذلك ثم يتم المضاربة بالنظام الالي...

"وهل هناك 60 %بونص من السبريد ام لا يعني لو دخلت 100 صفقه يورو دولار السبريد ما بين العملتين هو واحد دولار

وبالتالي اجمالي السبريد حيكون 100 نقطه لل 100 صفقه يعني الشركه حترجعلي 60 % يعني حترجع 60 دولار ولا انا فاهم غلط ارجو التوضيح ولو

وهل هذه البوانص بشكل مستمر ولا لفتره معينه شكرا لتعاونك معنا"

اخي الفاضل حضرتك حسابك مع اف اكس دي دي وتحت رعايتنا تاخذ 60% من نسبة اي عقد حضرتك بتفتحه كاش باك يعني لو عملت خلال الشهر 50 عقد استاندرد وحضرتك عارف العقد الاستاندرد ب10 دولار يبقي حضرتك حتأخذ من كل عقد 6 دولار * 50 يبقي حضرتك حتأخذ 300$ ولو 50 عقد ميني حضرتك حتأخذ 30$ ولو 50 عقد ميكرو حضرتك حتأخذ 3$..

الارباح هذه ليست بونص ولكن هي حق لك تسحبه اينما شئت مع العلم ان ادني حد للسحب هو 10$..

الارباح توضع لك في حسابك الخاص بأف اكس كوميشن اول كل شهر مجمعه

فضلا منك راجع الرابط ادناه به كل استفساراتك وموضوع هام للغاية

عميل اف اكس كوميشن العزيز معلومات تهمك

ملحوظة هذا ليس بونص هذا عرض دائم من اف اكس كوميشن

حاليا يوجد عرض بونص لدي اف اكس دي دي وهو ان تودع 250$ تحصل علي 100$ بونص + 5% لاي مبلغ فوق ال 250$ بمعني حضرتك عملت ايداع ب 1000$ حتاخذ بونص 137$

وسوف اقوم بالرد علي استفسار الخاص بالمارجن والحسابات بعد تحري الامر

بالتوفيق ياغالي

التوقيع

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع شركة اف اكس دي دي واحصل علي 6 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

http://bit.ly/FXDD-Cashback

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع اكسنس واحصل علي اعلي عمولات تداول مرتجعة 3 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

http://bit.ly/Exnesscashback2

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع تيك ميل واحصل علي اعلي عمولات تداول مرتجعة 6 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

https://bit.ly/Tickmill-Cashback

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع اكس ام واحصل علي اعلي عمولات تداول مرتجعة 6 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

http://bit.ly/xmcashback

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع إيكويتي واحصل علي اعلي عمولات تداول مرتجعة 3.5 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

Equiti Group

التعديل الأخير تم بواسطة FXCommission.com ; 17-11-2011 الساعة 12:46 AM
عرض البوم صور FXCommission.com  
قديم 16-11-2011, 02:39 PM
FXCommission.com FXCommission.com غير متواجد حالياً
مشرف
افتراضي رد: افتح حسابك الاسلامى مع FXDD تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.6 لوت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحروم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي الكريم انا دخلت على موقع شركة أف اكس سي دي دي وشفت انه عندهم اربع انواع من الحسابات ممكن

أعرف ما هو الفرق بينهم وكمان عاوز أعرف المارجن كم يعني لو فتحت عقد 10k (كل واحد pip يساوي نقطه واحده فقط ربح او خسارة وليس

عشرة نقاط) ما هو المارجن المحجوز لهذا العقد وعاوز اعرف هل أسعاركم تكون من البنك مباشره ولا ليها نظام تاني وعاوز اعرف ماهو

نظام البام وكمان ماهي البوانص بتاعتكم مع شرح وامثله توضيحيه يعني لو دخلت عقد 10k وهوعقد يكون فيه كل نقطه

تساوي واحد دولار في هذا العقد هل سوف يكون البونص 6 دولارات ولا 6 سنت وارجوك عاوز اعرف ما هو نظام البام

وهل هناك 60 %بونص من السبريد ام لا يعني لو دخلت 100 صفقه يورو دولار السبريد ما بين العملتين هو واحد دولار

وهل هذه البوانص بشكل مستمر ولا لفتره معينه شكرا لتعاونك معنا .
اهلا بك اخي الفاضل

اولا احب ان ارحب بك ودعني اجيب لك عن الاسئلة تباعا

شركة دي دي تاخذ من البنك مباشرة بالفعل..

لايوجد تحت رعاية اف اكس كوميشن اي حساب بام في الفترة الحالية

" ماهي البوانص بتاعتكم مع شرح وامثله توضيحيه يعني لو دخلت عقد 10k وهوعقد يكون فيه كل نقطه

تساوي واحد دولار في هذا العقد هل سوف يكون البونص 6 دولارات ولا 6 سنت وارجوك عاوز اعرف ما هو نظام البام"

حضرتك تأخذ في هذه الحالة 60 سنت اما بخصوص نظام البام هو عبارة عن محفظة مجمعة من الحسابات تضع لها الشركة نظام معين وشروط يتم اتفاق المضاربين عليها ويتم التوقيع علي ذلك ثم يتم المضاربة بالنظام الالي...

"وهل هناك 60 %بونص من السبريد ام لا يعني لو دخلت 100 صفقه يورو دولار السبريد ما بين العملتين هو واحد دولار

وهل هذه البوانص بشكل مستمر ولا لفتره معينه شكرا لتعاونك معنا"

اخي الفاضل حضرتك حسابك مع اف اكس دي دي وتحت رعايتنا تاخذ 60% من نسبة اي عقد حضرتك بتفتحه كاش باك يعني لو عملت خلال الشهر 50 عقد استاندرد وحضرتك عارف العقد الاستاندرد ب10 دولار يبقي حضرتك حتأخذ من كل عقد 6 دولار * 50 يبقي حضرتك حتأخذ 300$ ولو 50 عقد ميني حضرتك حتأخذ 30$ ولو 50 عقد ميكرو حضرتك حتأخذ 3$..

الارباح هذه ليست بونص ولكن هي حق لك تسحبه اينما شئت مع العلم ان ادني حد للسحب هو 10$..

الارباح توضع لك في حسابك الخاص بأف اكس كوميشن اول كل شهر مجمعه

فضلا منك راجع الرابط ادناه به كل استفساراتك وموضوع هام للغاية

عميل اف اكس كوميشن العزيز معلومات تهمك

ملحوظة هذا ليس بونص هذا عرض دائم من اف اكس كوميشن

حاليا يوجد عرض بونص لدي اف اكس دي دي وهو ان تودع 250$ تحصل علي 100$ بونص + 5% لاي مبلغ فوق ال 250$ بمعني حضرتك عملت ايداع ب 1000$ حتاخذ بونص 137$

وسوف اقوم بالرد علي استفسار الخاص بالمارجن والحسابات بعد تحري الامر

بالتوفيق ياغالي

التعديل الأخير تم بواسطة FXCommission.com ; 17-11-2011 الساعة 12:46 AM.