قديم 08-12-2011, 12:03 AM   المشاركة رقم: 34
الكاتب
امير محمد عيسي
عضو خبير
الصورة الرمزية امير محمد عيسي

البيانات

الإتصالات
الحالة:
امير محمد عيسي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : م.نادر فريد المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: تحذير لصيادلة الأسكندرية ... المضحكات المبكيات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لأ يا دكتورمحمد حسام خلاص أنا أتعلمت من كلامك على بلال فضل ... أن كان هو غير مسموح له بالكلام لأنه من العوام فأفضل لى أيضا أن أصمت لأنى قد اكون أقل منه فى العلم واكثر منه فى العمومية .وبالتالى لا يحق لى نقل أى خبر أو عرضه حتى لو كان يؤثر على المجتمع اللى أنا عايش فيه بل ويمسنى بصفة شخصية ... وأن كان صمتى يساعدك على تحقيق مقصدك فى الزود عن الأخوة فيسرنى مساعدتك .
بالتوفيق يا دكتور محمد حسام وربنا ينصرك دائما فى فعل الخير ,,

أ.فاروق: معلش لو عاوز تكمل كلام ويهمك السؤال اللى سألته وقلت لك هجاوب عليه ممكن تبعت لى على الخاص وأبعت لك الرد حرصا على مشاعر بعض رواد المنتدى الذين قد يفهمون الأمر بطريقة خاطئة وأنت تعلم بالطبع طبيعة حساسية موقفى ... مش كل الناس تقبل النقاش بهذة الطريقة بل قد يغضب البعض كما سلف .وأعتذر أن كانت حرية التعبير كفرد فى المجتمع أخدتنى شوية نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة.وأن كنت اعتقد انه فى خلال بضع سنوات سيكون من الطبيعى مناقشة هذا الكلام بلا حساسيات ...
بالتوفيق لسعادتك ايضا .

طيب انا عايز اتابع
ايه الحل
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

التوقيع

تابع احدث التوصيات عبر قناة التليجرام
بورصة فوركس
من هنا

Telegram: Contact @borsaforex

عرض البوم صور امير محمد عيسي  
قديم 08-12-2011, 12:03 AM
امير محمد عيسي امير محمد عيسي غير متواجد حالياً
عضو خبير
افتراضي رد: تحذير لصيادلة الأسكندرية ... المضحكات المبكيات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لأ يا دكتورمحمد حسام خلاص أنا أتعلمت من كلامك على بلال فضل ... أن كان هو غير مسموح له بالكلام لأنه من العوام فأفضل لى أيضا أن أصمت لأنى قد اكون أقل منه فى العلم واكثر منه فى العمومية .وبالتالى لا يحق لى نقل أى خبر أو عرضه حتى لو كان يؤثر على المجتمع اللى أنا عايش فيه بل ويمسنى بصفة شخصية ... وأن كان صمتى يساعدك على تحقيق مقصدك فى الزود عن الأخوة فيسرنى مساعدتك .
بالتوفيق يا دكتور محمد حسام وربنا ينصرك دائما فى فعل الخير ,,

أ.فاروق: معلش لو عاوز تكمل كلام ويهمك السؤال اللى سألته وقلت لك هجاوب عليه ممكن تبعت لى على الخاص وأبعت لك الرد حرصا على مشاعر بعض رواد المنتدى الذين قد يفهمون الأمر بطريقة خاطئة وأنت تعلم بالطبع طبيعة حساسية موقفى ... مش كل الناس تقبل النقاش بهذة الطريقة بل قد يغضب البعض كما سلف .وأعتذر أن كانت حرية التعبير كفرد فى المجتمع أخدتنى شوية نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة.وأن كنت اعتقد انه فى خلال بضع سنوات سيكون من الطبيعى مناقشة هذا الكلام بلا حساسيات ...
بالتوفيق لسعادتك ايضا .

طيب انا عايز اتابع
ايه الحل
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟