قديم 22-01-2012, 12:03 AM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
احمدبير2011
عضو فعال
الصورة الرمزية احمدبير2011

البيانات

الإتصالات
الحالة:
احمدبير2011 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : احمدبير2011 المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: سوال لاهل الخبره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

متأسف بحسبك تقصد الباك تست اليدوى

عندى اكسبيرت اعتقد هيفيدك ان شاء الله

الفكره انك هتفتح شارت العمله اللى انت عاوز تعمل عليها باك تست وتختار التايم فريم اللى هتجرب عليه وبعدين تدرج الاكسبيرت المرفق الى الشارت وتقوم بالضغط على F6 وهتظهرلك نافذة الباك تست تعلم على الفيجوال موود وتختار المده الزمنيه اللى عاوز تعملها باك تست وبعدين تضغط على ستارت هيفتحلك شارت جديد من بداية المده اللى انت محددها وهتلاقى السعر بتحرك قدامك كأن السوق شغال ..ساعتها تعمل ادراج لتمبلت الاستراتيجيه او المؤشرات وتشوف كفاءتها

الاكسبيرت فى المرفقات ومعاه كمان شوية اسكربتات عشان لو حابب تنفذ اوامر بيع وشراء على السعر فى الماضى وتشوف صفقاتك هتنجح ولا لأ

تحياتى يا غالى
الف شكر يا غااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالي و تحياتي

التوقيع

عندما يعارضك الجميع و تشعر انك تتحرك عكس التيار فتذكر ان الطائره تقلع عكس الجاذبيه و الرياح
http://www.mt4live.com/index.php
http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?p=383607&posted=1#post383607v

عرض البوم صور احمدبير2011  
قديم 22-01-2012, 12:03 AM
احمدبير2011 احمدبير2011 غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: سوال لاهل الخبره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

متأسف بحسبك تقصد الباك تست اليدوى

عندى اكسبيرت اعتقد هيفيدك ان شاء الله

الفكره انك هتفتح شارت العمله اللى انت عاوز تعمل عليها باك تست وتختار التايم فريم اللى هتجرب عليه وبعدين تدرج الاكسبيرت المرفق الى الشارت وتقوم بالضغط على F6 وهتظهرلك نافذة الباك تست تعلم على الفيجوال موود وتختار المده الزمنيه اللى عاوز تعملها باك تست وبعدين تضغط على ستارت هيفتحلك شارت جديد من بداية المده اللى انت محددها وهتلاقى السعر بتحرك قدامك كأن السوق شغال ..ساعتها تعمل ادراج لتمبلت الاستراتيجيه او المؤشرات وتشوف كفاءتها

الاكسبيرت فى المرفقات ومعاه كمان شوية اسكربتات عشان لو حابب تنفذ اوامر بيع وشراء على السعر فى الماضى وتشوف صفقاتك هتنجح ولا لأ

تحياتى يا غالى
الف شكر يا غااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالي و تحياتي