قديم 06-06-2012, 12:10 PM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
السيد الجبالي
عضو فضى
الصورة الرمزية السيد الجبالي

البيانات

الإتصالات
الحالة:
السيد الجبالي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : السيد الجبالي المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: ((((((((((((..يا مصر انا مش هموت..))))))))))))))

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد حلمى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
جمليه
مشكور يا اخي علي مرورك الطيب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كلام جميل اخي الفاضل ولو كل واحد صنع الوطن الي بيحلم بيه في قلبة و في المحيط الذي يعيشة في النهاية هنلاقي الوطن الي بنحلم بية
مش يستنا حد يحققلوا حلمة كل واحد يحقق حلمة بنفسة صدقني محدش بيفكر فيك كل واحد بيفكر في نفسة ما تستناش حد يقعد علي الكرسي
هيفكر فيك كلهم بيفكروا في الكرسي تعرف انا نفسي احرق كرسي الرياسة دة في ميدان التحرير و بعد كدا شوف مين هيصرف مليم علشان يبقا رئيس
طب هيصرف لية و لا هيتعب نفسة لية ماهو خلاص مافيش كرسي و لو بقا رئيس هيقعد علي المسطبة زي الشعب

فكلام منطقي جدا .. وده اعقل واجمل كلام سمعته الفتره الاحيره... بتفق معااك تماما يا اخي .... كل واحد بيفكر فعلا في نفسه .. ونجاح البلد مش هيجي بوجود حاكم صالح .. نجاح البلد هيبداء بنجاحنا احنا .....اسعدني مرورك يا اخي .. بالتوفيق

التوقيع

غير مسجل اذا اعجبتك مشاركتي ادعمني بضغط لايك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
غير مسجل لا تنسي انه حين تنظر في تفاصيل (المحن)تكتشف أنها (منح)
فقط غير نظرتك للحياة
وثق أن الآتي أجمل بكل تفاصيله هذا وعد ربي
(ولسوف يعطيك ربك فترضي) ♥

صباحكم تفاؤل وأمل ورضا من الله ^ــ^

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور السيد الجبالي  
قديم 06-06-2012, 12:10 PM
السيد الجبالي السيد الجبالي غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: ((((((((((((..يا مصر انا مش هموت..))))))))))))))

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد حلمى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
جمليه
مشكور يا اخي علي مرورك الطيب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
كلام جميل اخي الفاضل ولو كل واحد صنع الوطن الي بيحلم بيه في قلبة و في المحيط الذي يعيشة في النهاية هنلاقي الوطن الي بنحلم بية
مش يستنا حد يحققلوا حلمة كل واحد يحقق حلمة بنفسة صدقني محدش بيفكر فيك كل واحد بيفكر في نفسة ما تستناش حد يقعد علي الكرسي
هيفكر فيك كلهم بيفكروا في الكرسي تعرف انا نفسي احرق كرسي الرياسة دة في ميدان التحرير و بعد كدا شوف مين هيصرف مليم علشان يبقا رئيس
طب هيصرف لية و لا هيتعب نفسة لية ماهو خلاص مافيش كرسي و لو بقا رئيس هيقعد علي المسطبة زي الشعب

فكلام منطقي جدا .. وده اعقل واجمل كلام سمعته الفتره الاحيره... بتفق معااك تماما يا اخي .... كل واحد بيفكر فعلا في نفسه .. ونجاح البلد مش هيجي بوجود حاكم صالح .. نجاح البلد هيبداء بنجاحنا احنا .....اسعدني مرورك يا اخي .. بالتوفيق