قديم 28-07-2012, 06:05 PM   المشاركة رقم: 19
الكاتب
0asdf12340
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
0asdf12340 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Herr.Omar المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: نصيحة لوجه الله لمتاجري الفوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هناك نصيحة اخرى ارجو ان يسمعها البعض..
الفوركس ليس سوق ال 100% فى شهر..
الفوركس سوق الخطة الصحيحة و السير عليها و الالتزام بها لتحقق 10-15% بالشهر و هو ربح جيد بمجهود بدنى اقل بكثير..

قد تحقق ارباحا قوية فى شهر ما و لكن لا اضمن اطلاقا ان ترى حسابك مرة اخرى الشهر القادم..
لو كل يوم 0.5% من حسابك قدرت انك تحققهم..
تبقى اسد..
اى و الله اسد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

تحياتى يا عمر و شكرا للنصائح الغالية.
كلامك مضبوط والله يادكتور أنا جربت أكسب في اليوم 100% و1000% وكانت النتيجه الخسارة بعد المكسب أقربها كنت محقق مكسب فوق 1000 دولار من 50 دولار ( باقي فلوس كنت خسرنها ) وبدل ما أحمد ربنا وأمشي علي قدي بإدراة رأس مال كويسه طمعت أكثر كانت النتيجه خسرت 1200 دولار اللي كانوا معايا وفقيهم إيداع 2000 دولار كل ده في أقل من أسبوع ووصلت لإجمالي خساره فوق 6000 دولار ولسه عندي أمل أرجع فلوسي بس ربنا يهديني وأبعد عن الطمع والحلم أني أرجع فلوسي في يومين وأسبوع او شهر عشان النتيجة انا جربتها كتير وانا بشوف كل الصفقات بتقفل من المارجن كول

عرض البوم صور 0asdf12340  
قديم 28-07-2012, 06:05 PM
0asdf12340 0asdf12340 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: نصيحة لوجه الله لمتاجري الفوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هناك نصيحة اخرى ارجو ان يسمعها البعض..
الفوركس ليس سوق ال 100% فى شهر..
الفوركس سوق الخطة الصحيحة و السير عليها و الالتزام بها لتحقق 10-15% بالشهر و هو ربح جيد بمجهود بدنى اقل بكثير..

قد تحقق ارباحا قوية فى شهر ما و لكن لا اضمن اطلاقا ان ترى حسابك مرة اخرى الشهر القادم..
لو كل يوم 0.5% من حسابك قدرت انك تحققهم..
تبقى اسد..
اى و الله اسد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

تحياتى يا عمر و شكرا للنصائح الغالية.
كلامك مضبوط والله يادكتور أنا جربت أكسب في اليوم 100% و1000% وكانت النتيجه الخسارة بعد المكسب أقربها كنت محقق مكسب فوق 1000 دولار من 50 دولار ( باقي فلوس كنت خسرنها ) وبدل ما أحمد ربنا وأمشي علي قدي بإدراة رأس مال كويسه طمعت أكثر كانت النتيجه خسرت 1200 دولار اللي كانوا معايا وفقيهم إيداع 2000 دولار كل ده في أقل من أسبوع ووصلت لإجمالي خساره فوق 6000 دولار ولسه عندي أمل أرجع فلوسي بس ربنا يهديني وأبعد عن الطمع والحلم أني أرجع فلوسي في يومين وأسبوع او شهر عشان النتيجة انا جربتها كتير وانا بشوف كل الصفقات بتقفل من المارجن كول