قديم 12-08-2012, 12:57 AM   المشاركة رقم: 64
الكاتب
ehab1602
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ehab1602 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : غشيم فوركس المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: 56% خلال 3 ايام ،، برمجة خاصة لآلية جديدة لنظام المضاعفات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bh3301 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بسم الله ما شاء الله اخي غشيم نتائج فعلا رائعة و مرضية جدا ساتابع موضوعك الشيق و المثير للاهتمام وان شاء الله تزيد ارباحك

واقول لك انساك من اللي بحكو عنك كلام مش حلو ( سامحهم الله دنيا و اخرة ) و اقولك انت حر في الاخر اذا بدك تبيع الاكسبرت تاعك فهذا حقك وناتج تعبك وسهرك .... بس للاسف الايام هاي الناس ما بتقدر جهود الاخرين وسبب ذللك الطمع اللي هم فيه

الواضح ان الناس هنا مش فاهمة اللي اتقال

الاستاذ مش عايز يضع الاكسبرت ولا حتى عارضه للبيع يبقى لا يوجد افادة للاعضاء كما يدعي ثم انه زي ماقال انه هايعرض تفاصيل المنصة المنفذ عليها الصفقات وحتى الان لم يتم ادراج رقم الحساب والباس

يبقى فين الافادة للاعضاء ؟؟

اعتقد ان الاستاذ بيسوق للاكسبرت ودي دعاية مستقبلية للادارة حسابات وليس الا

عرض البوم صور ehab1602  
قديم 12-08-2012, 12:57 AM
ehab1602 ehab1602 غير متواجد حالياً
موقوف
افتراضي رد: 56% خلال 3 ايام ،، برمجة خاصة لآلية جديدة لنظام المضاعفات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bh3301 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بسم الله ما شاء الله اخي غشيم نتائج فعلا رائعة و مرضية جدا ساتابع موضوعك الشيق و المثير للاهتمام وان شاء الله تزيد ارباحك

واقول لك انساك من اللي بحكو عنك كلام مش حلو ( سامحهم الله دنيا و اخرة ) و اقولك انت حر في الاخر اذا بدك تبيع الاكسبرت تاعك فهذا حقك وناتج تعبك وسهرك .... بس للاسف الايام هاي الناس ما بتقدر جهود الاخرين وسبب ذللك الطمع اللي هم فيه

الواضح ان الناس هنا مش فاهمة اللي اتقال

الاستاذ مش عايز يضع الاكسبرت ولا حتى عارضه للبيع يبقى لا يوجد افادة للاعضاء كما يدعي ثم انه زي ماقال انه هايعرض تفاصيل المنصة المنفذ عليها الصفقات وحتى الان لم يتم ادراج رقم الحساب والباس

يبقى فين الافادة للاعضاء ؟؟

اعتقد ان الاستاذ بيسوق للاكسبرت ودي دعاية مستقبلية للادارة حسابات وليس الا