قديم 31-08-2012, 07:09 AM   المشاركة رقم: 1153
الكاتب
wolf101
عضو فعال
الصورة الرمزية wolf101

البيانات

الإتصالات
الحالة:
wolf101 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : indomy المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: اربح 100%100 مع توصيات اندومى اليومية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ENG93 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اعتقد ان دى حالات نادرة يعنى ان السعر يمشى فى اتجاه واحد 250 نقطة ولو افترضنا ان دا حصل فى اسوأ الظروف الاخ اندومى بيحط 4 اوامر تبريد مضاعف على بعد 50 نقطة بين كل امر والتانى يعنى لو حسبتها هتلاقيها 250 نقطة كاملة السعر يعكس عليك فيهم ولازم السعر هينزل بعد الصعود دا كله 50 نقطة على الاقل تعوض الخسائر وتخرجك كسبان 50 نقطة اهم حلجة يكون المارجن عندك يستحمل كل اللوتات دى بصراحة انا عجبانى الفكرة جدا انا لسه جديد اصلا بس هى فكرة ممتازة
تحياتى ...

لا يا اخي الكريم توقع اي شئ خصوصا ان صفقة واحده خاطئة يمكن ان تضيع حسابك باكمله + الارباح
انا اتذكر منذ عده سنوات ان الباوند سقط 800 نقطه في اسبوع ورجع طلع تاني في الاسبوع الذي يليه 900 نقطه
ودي وتقديري

التوقيع

عرض البوم صور wolf101  
قديم 31-08-2012, 07:09 AM
wolf101 wolf101 غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: اربح 100%100 مع توصيات اندومى اليومية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ENG93 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اعتقد ان دى حالات نادرة يعنى ان السعر يمشى فى اتجاه واحد 250 نقطة ولو افترضنا ان دا حصل فى اسوأ الظروف الاخ اندومى بيحط 4 اوامر تبريد مضاعف على بعد 50 نقطة بين كل امر والتانى يعنى لو حسبتها هتلاقيها 250 نقطة كاملة السعر يعكس عليك فيهم ولازم السعر هينزل بعد الصعود دا كله 50 نقطة على الاقل تعوض الخسائر وتخرجك كسبان 50 نقطة اهم حلجة يكون المارجن عندك يستحمل كل اللوتات دى بصراحة انا عجبانى الفكرة جدا انا لسه جديد اصلا بس هى فكرة ممتازة
تحياتى ...

لا يا اخي الكريم توقع اي شئ خصوصا ان صفقة واحده خاطئة يمكن ان تضيع حسابك باكمله + الارباح
انا اتذكر منذ عده سنوات ان الباوند سقط 800 نقطه في اسبوع ورجع طلع تاني في الاسبوع الذي يليه 900 نقطه
ودي وتقديري