قديم 31-08-2012, 02:37 PM   المشاركة رقم: 19
الكاتب
archiwork
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
archiwork غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : makntosh المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: يا أمة لااله إلا الله احذروا من شركة نيتو تريد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة makntosh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طيب ربنا يكرمك ممكن تكتب رسالة باللغة الإنجليزية تطلب فية الحاجات دي لان لغتي ضعيفه في الأنجليزي الموضوع مطروح عند كبيرهم الاهبل اسمو لويس وارسلها لي عشان ارسلها لهم
ممكن تقولي ايه هو اسكرين شوت لل
crm manager
CRM System
هو عبارة عن أنواع من برامج مختلفة تستخدم كل شركة ما يخصها ويختلف باختلاف المنصات لكل شركة وتستخدمه شركات الفوركس لتقييم أداء العملاء ومراقبه أنشطتهم المختلفة داخل الحساب والتحكم فى المخاطر الناتجة عن التداول وعلى حسب معلوماتى أن برنامج CRM الخاص بمنصة الميتاتريدر يوضح الأى بى لدخول منصة الميتا التريدر وليس الأى بى لكل صفقة على حدى كما قالوا وانا أشك انهم يستطيعوا اثبات هذا الا اذا كانوا صمموا اكسبيرت جديد بيعمل كدة
بالنسبة للموضوع التانى أنا هارد معاكى هناك بالانجليزى لكن حاليا ارسلى لهم ايميل باللغة العربية

عرض البوم صور archiwork  
قديم 31-08-2012, 02:37 PM
archiwork archiwork غير متواجد حالياً
موقوف
افتراضي رد: يا أمة لااله إلا الله احذروا من شركة نيتو تريد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة makntosh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طيب ربنا يكرمك ممكن تكتب رسالة باللغة الإنجليزية تطلب فية الحاجات دي لان لغتي ضعيفه في الأنجليزي الموضوع مطروح عند كبيرهم الاهبل اسمو لويس وارسلها لي عشان ارسلها لهم
ممكن تقولي ايه هو اسكرين شوت لل
crm manager
CRM System
هو عبارة عن أنواع من برامج مختلفة تستخدم كل شركة ما يخصها ويختلف باختلاف المنصات لكل شركة وتستخدمه شركات الفوركس لتقييم أداء العملاء ومراقبه أنشطتهم المختلفة داخل الحساب والتحكم فى المخاطر الناتجة عن التداول وعلى حسب معلوماتى أن برنامج CRM الخاص بمنصة الميتاتريدر يوضح الأى بى لدخول منصة الميتا التريدر وليس الأى بى لكل صفقة على حدى كما قالوا وانا أشك انهم يستطيعوا اثبات هذا الا اذا كانوا صمموا اكسبيرت جديد بيعمل كدة
بالنسبة للموضوع التانى أنا هارد معاكى هناك بالانجليزى لكن حاليا ارسلى لهم ايميل باللغة العربية