قديم 11-09-2012, 11:33 AM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
Anas Ashour
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Anas Ashour غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Anas Ashour المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: استراتيجية فانتستك فور دلوقتي تقدر تنسى التحليل الفني والاخبار وتتاجر بس بالارقام (00, 20, 50, 80) Fantastic Four Strategy

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا يا انس علي الاستراتيجية
يا ريت تعرضلنا فرص حية عشان نستوعبها اكتر
لايك يا باشا
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nouk_101 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بارك الله فيك يا اخى على افادة اخوانك

بس انا ملاحظ ان مفيش استوب
لو فعلا كده بلااااااش
بلاش عن تجربه يا اخى

طب افرض فتحت صفقه و لم تحقق هدفها و عكست عليك هاتعمل ايه وقتها
عارف اخى الحبيب فى متاجرين عارفين بيتصرفو ازاى لما صفقات تعكس بتعزيز و هيدج و شغل كبير
لكن طالما الاستراتيجيه مفهاش خطوات ثابته للتصرف مع الأنعكاس يبقى الافضل تضع لنفسك سيناريوهات لقياس تصرفك وقتها

تحياتى يا غالى
كلامك مظبوط انا فعلا استغربت ان مفيش ستوب لوز بس انا لقيت صاحبها كاتب ان استخدمها من غير استوب لوز وحققت معاه مكاسب 100% بس للامان احنا علينا نستخدم ادارة المال الحاسمة الخاصة بينا مع الستوب لوز ، ولو هنجرب يبقى في ديمو احسن اولا للتاكيد على صحة الاستراتيجية .. ( مش دا المفروض في اي تجربة ولا ايه )

عرض البوم صور Anas Ashour  
قديم 11-09-2012, 11:33 AM
Anas Ashour Anas Ashour غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: استراتيجية فانتستك فور دلوقتي تقدر تنسى التحليل الفني والاخبار وتتاجر بس بالارقام (00, 20, 50, 80) Fantastic Four Strategy

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا يا انس علي الاستراتيجية
يا ريت تعرضلنا فرص حية عشان نستوعبها اكتر
لايك يا باشا
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nouk_101 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بارك الله فيك يا اخى على افادة اخوانك

بس انا ملاحظ ان مفيش استوب
لو فعلا كده بلااااااش
بلاش عن تجربه يا اخى

طب افرض فتحت صفقه و لم تحقق هدفها و عكست عليك هاتعمل ايه وقتها
عارف اخى الحبيب فى متاجرين عارفين بيتصرفو ازاى لما صفقات تعكس بتعزيز و هيدج و شغل كبير
لكن طالما الاستراتيجيه مفهاش خطوات ثابته للتصرف مع الأنعكاس يبقى الافضل تضع لنفسك سيناريوهات لقياس تصرفك وقتها

تحياتى يا غالى
كلامك مظبوط انا فعلا استغربت ان مفيش ستوب لوز بس انا لقيت صاحبها كاتب ان استخدمها من غير استوب لوز وحققت معاه مكاسب 100% بس للامان احنا علينا نستخدم ادارة المال الحاسمة الخاصة بينا مع الستوب لوز ، ولو هنجرب يبقى في ديمو احسن اولا للتاكيد على صحة الاستراتيجية .. ( مش دا المفروض في اي تجربة ولا ايه )