قديم 28-09-2012, 09:24 PM   المشاركة رقم: 32
الكاتب
COWBOY
عضو ذهبى
الصورة الرمزية COWBOY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
COWBOY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : eng.emad82 المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: مؤشري الذي لم يخسر وحقق 5000 نقطة خلال شهررين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.emad82 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا بيك اخي العزيز وعلى فكر ةالطريقة اليوم توقعت هبوط اليورو واليورو ين وكنت عم قول للناس ان ورح يهبوط بس ما حدا صدق والنتية كانت ووواااااووووو انت عارف
وعلى فكرة ممكن حضرتك ترفع المضووع بتاع جنكسن على المنتدى هون وتعمل موضوع ليه مع الاشارة للكاتب
فعلا عندك حق فى هبوط اليورو وانا ايضا كان ليا راى هنا فى المنتدى ان اليورو هابط لكن مفيش حد سمع كلامى والجميع اختار الشراء .. . بالنسبة لموضوع جنكسن هو قوى فعلا ولكن لسة جديد بالنسبة ليا و سياخذ منى وقت حتى اتقنة بشكل جيد .. والبركة فيك يا غالى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةفانت صاحب الموضوع ..

التوقيع

((اللجنة الاستشارية))

المهمة الاساسية للجنة الاستشارية هو التواصل مع الاعضاء و سماع رأيهم و اقتراحاتهم و العمل على تنفيذ طلباتهم بالتواصل مع ادارة الموقع بما يفيد فى تحسين اداء الموقع من خلال اعضاءه.

يسعدنى ان اكون همزة الوصل بينكم وبين الادارة ..
ارحب بالنقاش معكم لطرح اقتراحاتكم وافكاركم
على الادارة
عبر

الرسائل الخاصة

عرض البوم صور COWBOY  
قديم 28-09-2012, 09:24 PM
COWBOY COWBOY غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: مؤشري الذي لم يخسر وحقق 5000 نقطة خلال شهررين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.emad82 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا بيك اخي العزيز وعلى فكر ةالطريقة اليوم توقعت هبوط اليورو واليورو ين وكنت عم قول للناس ان ورح يهبوط بس ما حدا صدق والنتية كانت ووواااااووووو انت عارف
وعلى فكرة ممكن حضرتك ترفع المضووع بتاع جنكسن على المنتدى هون وتعمل موضوع ليه مع الاشارة للكاتب
فعلا عندك حق فى هبوط اليورو وانا ايضا كان ليا راى هنا فى المنتدى ان اليورو هابط لكن مفيش حد سمع كلامى والجميع اختار الشراء .. . بالنسبة لموضوع جنكسن هو قوى فعلا ولكن لسة جديد بالنسبة ليا و سياخذ منى وقت حتى اتقنة بشكل جيد .. والبركة فيك يا غالى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةفانت صاحب الموضوع ..