قديم 14-10-2012, 04:08 PM   المشاركة رقم: 44
الكاتب
COWBOY
عضو ذهبى
الصورة الرمزية COWBOY

البيانات

الإتصالات
الحالة:
COWBOY غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : COWBOY المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ~*¤ الزجزاج بين القمة والقاع ¤*~

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bobba نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم استاذ كاو بوى
من فضلك انا جديدة فى المجال بس ذاكرت كويس والحمد لله فتحت حساب حقيقى بعد التدريب على الديمو 3 شهور
سؤالى هل ممكن اتابع اخر الصفحات واذاكر الطريقة من اول صفحة ولا كدة اتلغبط ابدا من اول صفحة بس؟؟؟(موضوع الزجزاج والهامونيك )
ثانيا انا معرفش اى شىء عن الهارمونيك نهائى وهتعمله من حضرتك من خلال الموضوع حضرتك تنصحتى بحاجة اذاكرها قبل مذاكرة موضوع الهارمونيك والزجزاج؟؟؟
وشكرا ليك زادك الله من علمه
اهلا بيكى اختى الكريمة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بالنسبة للموضوع هنا او الموضوع الاخر الخاص بالهارمونيك الموضوعين مرتبطين ببعض .. ويجب قرائتهم جيدا حتى تستوعبى الفكرة بشكل كامل .. فالسوق يحتاج الى انسيابية .. وانصحك بفهم الدعوم والمقاومات و اتقان رسم الترند جيدا حتى يصبح عندك خبرة كلا سيكية بسيطة تفهمى مبادىء الحركة الاساسية للسعر فالهارمونيك ليس بسهل فى بدايتة .. وتستطيعى الاكتفاء بشرح الدكتور اسامة عادل فى كورساتة المختلفة .. وتحت امرك فى اى استفسار واتمنى لكى التوفيق ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maxwell نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بص بقى يا برنس
انت حسابك معايا عصير عصير عصير
يعنى انا بقالى سنة بدور على طريقة فلترة محترمة وانت عندك واحدة زى الفل اهى
ماشى يا عم
على العمو الف شكر يا صديقى على الطريقة الروعة الجديدة
ومنتظر منك كل ما تعرفه
من الاخر كده مش هرتاح غير لما اكون زيك بالظبط
ربنا معاك ويفوفقك على ما تقدمه من خير للجميع

ان شاء الله تكون الطريقة مفيدة للجميع وانتظر منى الجديد ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

((اللجنة الاستشارية))

المهمة الاساسية للجنة الاستشارية هو التواصل مع الاعضاء و سماع رأيهم و اقتراحاتهم و العمل على تنفيذ طلباتهم بالتواصل مع ادارة الموقع بما يفيد فى تحسين اداء الموقع من خلال اعضاءه.

يسعدنى ان اكون همزة الوصل بينكم وبين الادارة ..
ارحب بالنقاش معكم لطرح اقتراحاتكم وافكاركم
على الادارة
عبر

الرسائل الخاصة

عرض البوم صور COWBOY  
قديم 14-10-2012, 04:08 PM
COWBOY COWBOY غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: ~*¤ الزجزاج بين القمة والقاع ¤*~

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bobba نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم استاذ كاو بوى
من فضلك انا جديدة فى المجال بس ذاكرت كويس والحمد لله فتحت حساب حقيقى بعد التدريب على الديمو 3 شهور
سؤالى هل ممكن اتابع اخر الصفحات واذاكر الطريقة من اول صفحة ولا كدة اتلغبط ابدا من اول صفحة بس؟؟؟(موضوع الزجزاج والهامونيك )
ثانيا انا معرفش اى شىء عن الهارمونيك نهائى وهتعمله من حضرتك من خلال الموضوع حضرتك تنصحتى بحاجة اذاكرها قبل مذاكرة موضوع الهارمونيك والزجزاج؟؟؟
وشكرا ليك زادك الله من علمه
اهلا بيكى اختى الكريمة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بالنسبة للموضوع هنا او الموضوع الاخر الخاص بالهارمونيك الموضوعين مرتبطين ببعض .. ويجب قرائتهم جيدا حتى تستوعبى الفكرة بشكل كامل .. فالسوق يحتاج الى انسيابية .. وانصحك بفهم الدعوم والمقاومات و اتقان رسم الترند جيدا حتى يصبح عندك خبرة كلا سيكية بسيطة تفهمى مبادىء الحركة الاساسية للسعر فالهارمونيك ليس بسهل فى بدايتة .. وتستطيعى الاكتفاء بشرح الدكتور اسامة عادل فى كورساتة المختلفة .. وتحت امرك فى اى استفسار واتمنى لكى التوفيق ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maxwell نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بص بقى يا برنس
انت حسابك معايا عصير عصير عصير
يعنى انا بقالى سنة بدور على طريقة فلترة محترمة وانت عندك واحدة زى الفل اهى
ماشى يا عم
على العمو الف شكر يا صديقى على الطريقة الروعة الجديدة
ومنتظر منك كل ما تعرفه
من الاخر كده مش هرتاح غير لما اكون زيك بالظبط
ربنا معاك ويفوفقك على ما تقدمه من خير للجميع

ان شاء الله تكون الطريقة مفيدة للجميع وانتظر منى الجديد ان شاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة