قديم 22-10-2012, 01:02 AM   المشاركة رقم: 120
الكاتب
هيثم جاب الله
عضو نشيط
الصورة الرمزية هيثم جاب الله

البيانات

الإتصالات
الحالة:
هيثم جاب الله غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Badr نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الى فهمته حتى الأن اننا هنشتغل على شارت الرنكو و ليس الشموع
و هندخل مع الأتجاة حسب اخر طوبة متكونة
اذا كانت اخر طوبة حمرا ندخل بيع و اذا انتهت هذة الطوبة حمرا ندخل بيع تانى و هكذا حتى تتكون طوبة خضرا حينها سيتم ضرب ستوب اخر عقد بيع احنا كنا فتحينو و سندخل شرا مع الطوبة الخضرا التى تكونت .. و هكذا

الستوب لكل الأوامر شراء او بيع هو 18 نقطة
الهدف ناخدة أول بأول بعد انتهاء كل طوبة ( او تريلينج ستوب عشان نوفر السبيرد بدل فتح صفقات جديدة مع كل طوبة )

..
حضرتك فى الأول لما شرحت الفكرة شرحتها على فريم الساعة على اساس اننا ندخل بعد انتهاء شمعة ساعة بس
فى الفيديو الى فية شرح تركيب الرانكو كنت على فريم الدقيقة .. فاحنا هنشغل على الرنكو على فريم ؟ ولا احنا
مش هتفرق معانا الفريم و كل الى هيفرق معانا هو تكون الطوبة كل 10 نقط بغض النظر عن الفريم ؟
تمام مثل اللى انا فهمتو بالضبط هل هذا هو المقصود من الاستراتيجة ولكم الشكر والعرفان

عرض البوم صور هيثم جاب الله  
قديم 22-10-2012, 01:02 AM
هيثم جاب الله هيثم جاب الله غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Badr نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الى فهمته حتى الأن اننا هنشتغل على شارت الرنكو و ليس الشموع
و هندخل مع الأتجاة حسب اخر طوبة متكونة
اذا كانت اخر طوبة حمرا ندخل بيع و اذا انتهت هذة الطوبة حمرا ندخل بيع تانى و هكذا حتى تتكون طوبة خضرا حينها سيتم ضرب ستوب اخر عقد بيع احنا كنا فتحينو و سندخل شرا مع الطوبة الخضرا التى تكونت .. و هكذا

الستوب لكل الأوامر شراء او بيع هو 18 نقطة
الهدف ناخدة أول بأول بعد انتهاء كل طوبة ( او تريلينج ستوب عشان نوفر السبيرد بدل فتح صفقات جديدة مع كل طوبة )

..
حضرتك فى الأول لما شرحت الفكرة شرحتها على فريم الساعة على اساس اننا ندخل بعد انتهاء شمعة ساعة بس
فى الفيديو الى فية شرح تركيب الرانكو كنت على فريم الدقيقة .. فاحنا هنشغل على الرنكو على فريم ؟ ولا احنا
مش هتفرق معانا الفريم و كل الى هيفرق معانا هو تكون الطوبة كل 10 نقط بغض النظر عن الفريم ؟
تمام مثل اللى انا فهمتو بالضبط هل هذا هو المقصود من الاستراتيجة ولكم الشكر والعرفان