قديم 29-10-2012, 09:17 PM   المشاركة رقم: 442
الكاتب
Oitbbitw
عضو نشيط
الصورة الرمزية Oitbbitw

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Oitbbitw غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

انت بجد انسان محترم اخي وولف و ربنا يبارك فيك

انا قريت معظم الصفحات و ان شاء الله هتلاقيني من المشاركين قريبا

احد الاعضاء سالك عن ادارة راس المال و قلت له ان يرتب امره علي حسب رغبته و لكن اسمحلي انا مشكلتي في خسارتي الحساب السابق كانت ادارة راس المال + المضاعفات + مفيش ستوب لوز

عوامل قاتله فارجو ان تذكر لو حساب 100 $ علي سبيل المثال حتي يكون مرجع للجميع كيف تكون افضل ادارة راس مال

و انا ذكرت 100 $ بحيث من يريد ان يفتح حساب ب 500 او 700 او الف ممكن يضع المضاعفات لما ستضعه علي ال 100 $

و لك جزيل الشكر

التوقيع

Forex

عرض البوم صور Oitbbitw  
قديم 29-10-2012, 09:17 PM
Oitbbitw Oitbbitw غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

انت بجد انسان محترم اخي وولف و ربنا يبارك فيك

انا قريت معظم الصفحات و ان شاء الله هتلاقيني من المشاركين قريبا

احد الاعضاء سالك عن ادارة راس المال و قلت له ان يرتب امره علي حسب رغبته و لكن اسمحلي انا مشكلتي في خسارتي الحساب السابق كانت ادارة راس المال + المضاعفات + مفيش ستوب لوز

عوامل قاتله فارجو ان تذكر لو حساب 100 $ علي سبيل المثال حتي يكون مرجع للجميع كيف تكون افضل ادارة راس مال

و انا ذكرت 100 $ بحيث من يريد ان يفتح حساب ب 500 او 700 او الف ممكن يضع المضاعفات لما ستضعه علي ال 100 $

و لك جزيل الشكر