قديم 08-11-2012, 07:46 AM   المشاركة رقم: 1070
الكاتب
Dawns_Mist
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Dawns_Mist غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wolfkamikaz المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolfkamikaz نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي في الباكتست الاول الي محقق 700 بالمئة مفيش ستوب و مفيش تريلنج
و هو يفتح صفقة مع كل طوبة الى ان تاتي طوبة معاكسة فيقفل الكل
انا لا انصح بالتعامل هكذا و طبعا لكم الحرية
اخي انا ملم بالطريقة جيدا و حققت و لازلت احقق ربح باهر
و اتحدث معكم بخبرتي و تمكني منها في اسوأ ظروف السوق و اراهن عليها
الطريقة حسابية رياضية
24 ستوب تعني شيء
التريلينج ستوب يعني شيء
و الطوبة 10 تعني شيئا ايضا
الستوب و التريلينج سر الطريقة
اللهم اني بلغت
أستاذ وليد ألف مليون شكر ليك يا باشا و ربنا يبارك فيك و يكرمك و يزيدك من فضله
أنا مش بعدل على حضرتك .. و أنا عارف إنك بتنصحنا بأفضل شيء عندك .. و كلنا شاكرين جزيل الشكر لاهتمامك و حبك للخير
أنا بس كنت بسأل كيرا عن الباكتست الأول و الثاني .. لإنه في المرة الأولى قال بدون ستوب ، و في الثانية ستوب
فكنت بتأكد هل اللي أنا فهمته صح ولا لأ ..
لكن في النهاية السوق هو اللي بيحكم أي طريقة أولى .. و بما إنك بتنصحني بالثانية فالأجدر بي إني أكيد هركز عليها في اختباراتي لإنك أكتر حد عنده خبرة و أكيد هيكون ليك وجهة نظر دقيقة
الحمد لله فيه شباب كتير هنا تعبوا و عملوا اللي عليهم .. و حضرتك مجهودك على الراس و الله .. و تمت مهمة كان كتير متخيلين إنها مستحيلة ، و صار الآن معانا فعلا كنز
و كل واحد لازم يركز إزاي يستخدم الطريقة دي و الإكسبيرت ده لإن برضه طريقة الاستخدام نفسها ممكن تقلب الموازين
والله لو في إيدينا شيء نقدمه لشكر حضرتك حالا أكتر من الدعاء ليك كنا هنعمله لإنك فعلا إنسان محترم و بتحب الخير للناس ولا تبخل بعلم أبدا .. ماشاء الله عليك
بس ياريت مانعتبرش دي نهاية المطاف و يفضل الموضوع مفتوح علشان يستفيد بيه أكبر عدد من حبايبنا اللي تايهين وسط عتمة السوق ، و نفضل طول الوقت نشتغل و كل واحد عنده تجربة ناجحة يشاركنا و كل واحد عنده تطوير يساعدنا يكون في عون الآخرين ... و الشكر موصول لكيرا و حماده و أبو تراب و كل اللي تعبوا في الموضوع ده ... جزاكم الله خيرا

عرض البوم صور Dawns_Mist  
قديم 08-11-2012, 07:46 AM
Dawns_Mist Dawns_Mist غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolfkamikaz نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي في الباكتست الاول الي محقق 700 بالمئة مفيش ستوب و مفيش تريلنج
و هو يفتح صفقة مع كل طوبة الى ان تاتي طوبة معاكسة فيقفل الكل
انا لا انصح بالتعامل هكذا و طبعا لكم الحرية
اخي انا ملم بالطريقة جيدا و حققت و لازلت احقق ربح باهر
و اتحدث معكم بخبرتي و تمكني منها في اسوأ ظروف السوق و اراهن عليها
الطريقة حسابية رياضية
24 ستوب تعني شيء
التريلينج ستوب يعني شيء
و الطوبة 10 تعني شيئا ايضا
الستوب و التريلينج سر الطريقة
اللهم اني بلغت
أستاذ وليد ألف مليون شكر ليك يا باشا و ربنا يبارك فيك و يكرمك و يزيدك من فضله
أنا مش بعدل على حضرتك .. و أنا عارف إنك بتنصحنا بأفضل شيء عندك .. و كلنا شاكرين جزيل الشكر لاهتمامك و حبك للخير
أنا بس كنت بسأل كيرا عن الباكتست الأول و الثاني .. لإنه في المرة الأولى قال بدون ستوب ، و في الثانية ستوب
فكنت بتأكد هل اللي أنا فهمته صح ولا لأ ..
لكن في النهاية السوق هو اللي بيحكم أي طريقة أولى .. و بما إنك بتنصحني بالثانية فالأجدر بي إني أكيد هركز عليها في اختباراتي لإنك أكتر حد عنده خبرة و أكيد هيكون ليك وجهة نظر دقيقة
الحمد لله فيه شباب كتير هنا تعبوا و عملوا اللي عليهم .. و حضرتك مجهودك على الراس و الله .. و تمت مهمة كان كتير متخيلين إنها مستحيلة ، و صار الآن معانا فعلا كنز
و كل واحد لازم يركز إزاي يستخدم الطريقة دي و الإكسبيرت ده لإن برضه طريقة الاستخدام نفسها ممكن تقلب الموازين
والله لو في إيدينا شيء نقدمه لشكر حضرتك حالا أكتر من الدعاء ليك كنا هنعمله لإنك فعلا إنسان محترم و بتحب الخير للناس ولا تبخل بعلم أبدا .. ماشاء الله عليك
بس ياريت مانعتبرش دي نهاية المطاف و يفضل الموضوع مفتوح علشان يستفيد بيه أكبر عدد من حبايبنا اللي تايهين وسط عتمة السوق ، و نفضل طول الوقت نشتغل و كل واحد عنده تجربة ناجحة يشاركنا و كل واحد عنده تطوير يساعدنا يكون في عون الآخرين ... و الشكر موصول لكيرا و حماده و أبو تراب و كل اللي تعبوا في الموضوع ده ... جزاكم الله خيرا