قديم 28-08-2010, 04:56 PM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : sadk المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: للمقيمين فى مصر افضل بنك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadk نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
منور الموضوع يا دكتور اسامه

فعلا كتير اتفقوا ان بنك مصر مش كويس اليومين دول والبنك التجارى كنت بتعامل معاه وفعلا زى مابتقول الجبايه اللى بياخدوهم خلونى اقفل الحساب معاهم قبل ما يتصفر اتوماتيك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

البنك الاهلى عيوبه اللى باللون الاحمر ازاى يعنى ياخدوا عموله على السحب يعنى تبقى عمولة البنك الاجنبى +عمولة البنك الاهلى اعتقد كدا يبقى مبالغين جدا

بنك القاهره اسمع انو عمولة التحويل تقريبا 6 دولار بس اكيد فيه اننه (معرفش كتبت الكلمه دى ازاى)

كتير بيشكروا فى سوستيه جنرال هنا وفى المنتديات الاخرى وكمان عشان تبقى الفايده حلال زى ما قال شيخ الازهر طنطاوى االله يرحمه

بص انا بتعامل مع بنك جى بى تشيس مورجان و ده فى اتفاقيات بينه و بين الاهلى المصرى و كنت بتعامل سواء مع دى دى او سوليوشن
التحويل بيتخصم 15$ بس من بنك مورجان

يعنى لو طلبت سحب 100$ بيوصولوا جيبى 85$
لو سحبت 10.000$ بيوصلوا 9985$
الزحام ده بقى ملهوش حل للاسف لانه بنك كبير,
اما موضوع القاهرة ده على لسان الاخ glaksy لما كنا فى اجتماع الاسكندرية,
تحياتى يا غالى و تحت امرك فى اى استفسار,

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 28-08-2010, 04:56 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: للمقيمين فى مصر افضل بنك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadk نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
منور الموضوع يا دكتور اسامه

فعلا كتير اتفقوا ان بنك مصر مش كويس اليومين دول والبنك التجارى كنت بتعامل معاه وفعلا زى مابتقول الجبايه اللى بياخدوهم خلونى اقفل الحساب معاهم قبل ما يتصفر اتوماتيك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

البنك الاهلى عيوبه اللى باللون الاحمر ازاى يعنى ياخدوا عموله على السحب يعنى تبقى عمولة البنك الاجنبى +عمولة البنك الاهلى اعتقد كدا يبقى مبالغين جدا

بنك القاهره اسمع انو عمولة التحويل تقريبا 6 دولار بس اكيد فيه اننه (معرفش كتبت الكلمه دى ازاى)

كتير بيشكروا فى سوستيه جنرال هنا وفى المنتديات الاخرى وكمان عشان تبقى الفايده حلال زى ما قال شيخ الازهر طنطاوى االله يرحمه

بص انا بتعامل مع بنك جى بى تشيس مورجان و ده فى اتفاقيات بينه و بين الاهلى المصرى و كنت بتعامل سواء مع دى دى او سوليوشن
التحويل بيتخصم 15$ بس من بنك مورجان

يعنى لو طلبت سحب 100$ بيوصولوا جيبى 85$
لو سحبت 10.000$ بيوصلوا 9985$
الزحام ده بقى ملهوش حل للاسف لانه بنك كبير,
اما موضوع القاهرة ده على لسان الاخ glaksy لما كنا فى اجتماع الاسكندرية,
تحياتى يا غالى و تحت امرك فى اى استفسار,