قديم 24-02-2013, 12:10 AM   المشاركة رقم: 83
الكاتب
أبو ياسر
عضو فعال
الصورة الرمزية أبو ياسر

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أبو ياسر غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : البدوي المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: مطلوب اكسبيرت شمعتين رنكو صعود شراء والعكس بيع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شوف حبيبي أبو ياسر
مش هنبعد عن فكرة بدوي
ولكن قبل ما نقول مش نافع معاها فلاتر ولا افكار ولا اي شئ
لازم نجرب الأول
وبعد كده ننتقل الى شئ تاني .
والمثل بيقول الحجر الداير لابد من لطه .
يعني طول منتا بتبرم وراء شئ معين لازم هتوصله .
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مرشد اليافعي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هلا أخي أبو ياسر

نعم الاستراتيجية فكرتها ناجحة جداً ولكن التذبذب المشكلة الكبرى
نعم سنجرب ونطرح الحلول والافكار الى أن نوصل الى اكسبيرت يقهر المستحيل ان شاء الله
منتظرين افكار عمدة الاكسبيرتات أبو يوسف وفقه الله

هلا حبيبي لا تحزن اكسبيرت الهيكن آشي على البال
بس خلنا نخلص من اكسبيرت البدوي وابشر
موفق

والله أنا في منتهى السعادة للنقاش الدائر الآن وباذن الله لن يخيب الله أملنا في الوصول الى اضافات تحمل الخير لنا جميعا ان شاء الله

وأنا معاكم في اننا نخلص من حاجة حاجة ... أنا لما قلت في استراتيجيات تانية كان قصدي لو محدش عايز يعمل تعديلات على استراتيجية أخونا القدير والمجتهد بدوي ... انما ما شاء الله عليكم جميعا متفقين على الفكرة الأهم وهي (استثمار تعب أخواننا بدوي و العبقري موفنج ، وعدم ضياع مجهودهما بأننا نوجد فلتر اضافي يقوي من الفرص على الاستراتيجية) وده الصح طبعا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طيب من باب مشاركة الأفكار (برضه) ايه رأيكم في مؤشر أخونا الفاضل وضاح عطار Waddah_Attar_Explosion أعتقد انه يمكنه اضفاء قوة أو فلترة الفرصة القوية من الضعيفة ، وقد أرفقته هنا في حالة لم يكن لديكم منه نسخة ، أنا شفته على شارت رينكو يورو/دولار و يورو/ين ، أعتقد ان اضافة اشاراته على الاكسبيرت هيقلل من فرص فتح الصفقات في أوقات ضعف السيولة أو التذبذب ... انما شارتات الاسترليني/فرنك والاسترليني/ين عندي صغيرة (بيانتها لسة قليلة عشان فاتحها جديد) فمش قادر أحدد جودة اشاراته عليهم لسة ، فاذا حد فاتح شارتات رينكو قديمة (بيانتها كتير) يجرب يزود عليها المؤشر ويشوف النتيجة ويقولنا.

الملفات المرفقة
نوع الملف: mq4 Waddah_Attar_Explosion.mq4‏ (7.8 كيلوبايت, المشاهدات 31)
التوقيع

النفسُ تبكي على الدنيا وقد علمت *** أن الســـــعادة فيها ترك ما فيها
لا دارٌ للمـرءِ بعـد المــــــوت يســــكُنهـا *** إلا التي كانَ قبل الموتِ بانيها
فإن بنـاه،،ا بخيـــــر طــــــــاب مســـــكنُـه *** وإن بنـاهـا بشـــــر خـــــــاب بانيها
أموالنــــا لذوي الميــــــراث نجـمـعُـــــــها *** ودورنا لخــــــراب الدهـــر نبنيها
(الامام علي بن أبي طالب)

عرض البوم صور أبو ياسر  
قديم 24-02-2013, 12:10 AM
أبو ياسر أبو ياسر غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: مطلوب اكسبيرت شمعتين رنكو صعود شراء والعكس بيع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شوف حبيبي أبو ياسر
مش هنبعد عن فكرة بدوي
ولكن قبل ما نقول مش نافع معاها فلاتر ولا افكار ولا اي شئ
لازم نجرب الأول
وبعد كده ننتقل الى شئ تاني .
والمثل بيقول الحجر الداير لابد من لطه .
يعني طول منتا بتبرم وراء شئ معين لازم هتوصله .
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مرشد اليافعي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هلا أخي أبو ياسر

نعم الاستراتيجية فكرتها ناجحة جداً ولكن التذبذب المشكلة الكبرى
نعم سنجرب ونطرح الحلول والافكار الى أن نوصل الى اكسبيرت يقهر المستحيل ان شاء الله
منتظرين افكار عمدة الاكسبيرتات أبو يوسف وفقه الله

هلا حبيبي لا تحزن اكسبيرت الهيكن آشي على البال
بس خلنا نخلص من اكسبيرت البدوي وابشر
موفق

والله أنا في منتهى السعادة للنقاش الدائر الآن وباذن الله لن يخيب الله أملنا في الوصول الى اضافات تحمل الخير لنا جميعا ان شاء الله

وأنا معاكم في اننا نخلص من حاجة حاجة ... أنا لما قلت في استراتيجيات تانية كان قصدي لو محدش عايز يعمل تعديلات على استراتيجية أخونا القدير والمجتهد بدوي ... انما ما شاء الله عليكم جميعا متفقين على الفكرة الأهم وهي (استثمار تعب أخواننا بدوي و العبقري موفنج ، وعدم ضياع مجهودهما بأننا نوجد فلتر اضافي يقوي من الفرص على الاستراتيجية) وده الصح طبعا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طيب من باب مشاركة الأفكار (برضه) ايه رأيكم في مؤشر أخونا الفاضل وضاح عطار Waddah_Attar_Explosion أعتقد انه يمكنه اضفاء قوة أو فلترة الفرصة القوية من الضعيفة ، وقد أرفقته هنا في حالة لم يكن لديكم منه نسخة ، أنا شفته على شارت رينكو يورو/دولار و يورو/ين ، أعتقد ان اضافة اشاراته على الاكسبيرت هيقلل من فرص فتح الصفقات في أوقات ضعف السيولة أو التذبذب ... انما شارتات الاسترليني/فرنك والاسترليني/ين عندي صغيرة (بيانتها لسة قليلة عشان فاتحها جديد) فمش قادر أحدد جودة اشاراته عليهم لسة ، فاذا حد فاتح شارتات رينكو قديمة (بيانتها كتير) يجرب يزود عليها المؤشر ويشوف النتيجة ويقولنا.

الملفات المرفقة
نوع الملف: mq4 Waddah_Attar_Explosion.mq4‏ (7.8 كيلوبايت, المشاهدات 31)