قديم 30-03-2013, 09:56 AM   المشاركة رقم: 24
الكاتب
yossry77
عضو نشيط
الصورة الرمزية yossry77

البيانات

الإتصالات
الحالة:
yossry77 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : zogota المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
Exclamation رد: تم الانسحاب من شركة exnees وهذا هو السبب

الكلام الكتير و الحجج اول طريق لافلاس الشركه

و انا اتذكر شركه اسمها كراون فوركس كان عليها شكاوي قريبه من كده و سرعان ما افلست

اخي الكريم ادخل كل منتدي فوركس عربي و اعرض مشاركتك و ده كفيل انه يدفعهم الثمن ما دمت علي حق

ليس من شان الشركه اي اوامر تضع و لا بد ان يكون هناك دعم فوري

لكن السبب اللي اقنعني ان الشركة دي فاشله جدااااااا

هو موضوع تغير الرافعة دي اول مره اسمع عنه

ممكن يغيروا السبريد لكن تغير الرافعة دي مصيبه كبيره جدااااا لانهم كده بالفعل يدمروا كل الحسابات

ادخل كل منتدي اكتب اسم الشركه بالعربي و الانجليزي و بصوره صحيحه بحيث اي حد يعمل بحث عن الشركه

تظهر شكوتك ادخل مواقع قويه و مواقع باللغة الانجليزيه ابحث علي جوجل باسم الشركه و المواقع اللي تظهر في الاول اعمل فيها مشاركتك

ده كفيل بردعهم و خد كلامي ثقة من مسوق الكتروني و شوف هما اللي هيتصلوا بيك

EXNESS

اعمل رابط علي كل اسم للشركه للموقع بتاعها خلي ليك كل يوم 5 دقايق فقط للرد علي اشركه و انا منتظر النتيجه

التوقيع

لا اله الا الله عدد ماكان وعدد مايكون وعدد الحركات والسكون

عرض البوم صور yossry77  
قديم 30-03-2013, 09:56 AM
yossry77 yossry77 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
Exclamation رد: تم الانسحاب من شركة exnees وهذا هو السبب

الكلام الكتير و الحجج اول طريق لافلاس الشركه

و انا اتذكر شركه اسمها كراون فوركس كان عليها شكاوي قريبه من كده و سرعان ما افلست

اخي الكريم ادخل كل منتدي فوركس عربي و اعرض مشاركتك و ده كفيل انه يدفعهم الثمن ما دمت علي حق

ليس من شان الشركه اي اوامر تضع و لا بد ان يكون هناك دعم فوري

لكن السبب اللي اقنعني ان الشركة دي فاشله جدااااااا

هو موضوع تغير الرافعة دي اول مره اسمع عنه

ممكن يغيروا السبريد لكن تغير الرافعة دي مصيبه كبيره جدااااا لانهم كده بالفعل يدمروا كل الحسابات

ادخل كل منتدي اكتب اسم الشركه بالعربي و الانجليزي و بصوره صحيحه بحيث اي حد يعمل بحث عن الشركه

تظهر شكوتك ادخل مواقع قويه و مواقع باللغة الانجليزيه ابحث علي جوجل باسم الشركه و المواقع اللي تظهر في الاول اعمل فيها مشاركتك

ده كفيل بردعهم و خد كلامي ثقة من مسوق الكتروني و شوف هما اللي هيتصلوا بيك

EXNESS

اعمل رابط علي كل اسم للشركه للموقع بتاعها خلي ليك كل يوم 5 دقايق فقط للرد علي اشركه و انا منتظر النتيجه