قديم 13-05-2013, 06:36 PM   المشاركة رقم: 618
الكاتب
Hammer 001
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Hammer 001 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fxstart المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zeoo torkt نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اتفضلوا يا اخواني الاكسبيرت دا الاخ جميل في منتدي مجاور عملهولي وفيها كل الاعدادت الي ممكن تتخيلها المضاعفات المضروبة والمجموعة والريك ايفن والموف استوب كل حاجة ان شاء الله

وبالنسبة للي بيقول المضاعفات المضروبة افضل ام المجموعة اولا المجموع دي مستبعدة تماما وملهاش فايدة لكن المضروبة انا فاتح حساب حوالي من شهر ع زوجين فقط اليورو ين والدولار ين ودول افضل الازواج ونزلت المنصة في ورشة الاخ وليد لحد دلوقتي من شهر ونص

من 2000 دولار ل 16 الف دولار لكن كنت عامل المبلغ الصغير دا عشان اشوف الحساب يستحمل قد اية والحمد لله عدي ع خير لازم اولا يا اما يكون المبلغ اكثر من 10 الف دولار او تتعامل يدوي بحيث تستني فترة تذبذب بعدد معين من الشموع بعدها تشغل الاكسبيرت

او تشغل البريك ايفن وتريح دماغك

الاكسبيرت في المرافقات والحمد لله مفهاش اي خلل ودخوله صحيح مية فالمية

** الي عايز اي حاجة او اي شئ يطلبها مني وانا هانفذهاله بدون تماطل ولا اغراض اخري ومن هنا هاتحدي الانانية والاغراض الشيطانية وادارة الحسابات الفاشلة دمت بخير ان شاء الله

اشكرك اخي دائما سباق للخير وبدون مقابل

بالتوفيق يا غالي

عرض البوم صور Hammer 001  
قديم 13-05-2013, 06:36 PM
Hammer 001 Hammer 001 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zeoo torkt نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اتفضلوا يا اخواني الاكسبيرت دا الاخ جميل في منتدي مجاور عملهولي وفيها كل الاعدادت الي ممكن تتخيلها المضاعفات المضروبة والمجموعة والريك ايفن والموف استوب كل حاجة ان شاء الله

وبالنسبة للي بيقول المضاعفات المضروبة افضل ام المجموعة اولا المجموع دي مستبعدة تماما وملهاش فايدة لكن المضروبة انا فاتح حساب حوالي من شهر ع زوجين فقط اليورو ين والدولار ين ودول افضل الازواج ونزلت المنصة في ورشة الاخ وليد لحد دلوقتي من شهر ونص

من 2000 دولار ل 16 الف دولار لكن كنت عامل المبلغ الصغير دا عشان اشوف الحساب يستحمل قد اية والحمد لله عدي ع خير لازم اولا يا اما يكون المبلغ اكثر من 10 الف دولار او تتعامل يدوي بحيث تستني فترة تذبذب بعدد معين من الشموع بعدها تشغل الاكسبيرت

او تشغل البريك ايفن وتريح دماغك

الاكسبيرت في المرافقات والحمد لله مفهاش اي خلل ودخوله صحيح مية فالمية

** الي عايز اي حاجة او اي شئ يطلبها مني وانا هانفذهاله بدون تماطل ولا اغراض اخري ومن هنا هاتحدي الانانية والاغراض الشيطانية وادارة الحسابات الفاشلة دمت بخير ان شاء الله

اشكرك اخي دائما سباق للخير وبدون مقابل

بالتوفيق يا غالي