قديم 15-05-2013, 11:30 PM   المشاركة رقم: 64
الكاتب
الشامي
عضو

البيانات

الإتصالات
الحالة:
الشامي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : الشامي المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: طريقتي التي نجحت والحمد لله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيمو قشطة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انا داخل توصيات الشرا بتعتك علي الديمو وطبعا عكسة علينا كلنا واستحالة حد يمشي بالطريقة دي عشان مفهاش ستوب وفيها مخاطرة كبيرة
ونفس الوقت استحالة حد يقبل انه مثلا يصبر علي صفقات مدة كبيرة ويعرض الحساب للخطر عشان نقط بسيطة سواء 20
ولا 50
ولا حتي مية وتكون صفقات عاكسة عليه
عامة بالتوفيق
مش فاهم ازاي عاكسة عليك
اكيد انت بتاجر في بورصة تانية
حضرتك الشرا من 2845 لم يعكس سوى 3 نقط
والصفقة الاخرى لا تزال معانا وهيجيب هدفها يعني هيجيب هدفها وموضوع الاستحالة دي ممكن يكون بالنسبة ليك لكن متعممش لان 78 في المائة من متاجري الفوركس لا يعرفون معنى الاستوب ولا يحبوه ولو الصفقة عكست 500 نقطة طالما داخل بإدارة رأس مال سليمة اذن ما اجمل الانعكاس وانا في بداية الموضوع نبهت ان اقل حساب 1000 دولار
لو عندك طريقة تاخد بيها 300 نقطة بدون انعكاس قولهالنا طالما ال 20 او ال 50 او حتى ال 100 مش راضي بيهم بالانعكاس

عرض البوم صور الشامي  
قديم 15-05-2013, 11:30 PM
الشامي الشامي غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي رد: طريقتي التي نجحت والحمد لله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيمو قشطة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انا داخل توصيات الشرا بتعتك علي الديمو وطبعا عكسة علينا كلنا واستحالة حد يمشي بالطريقة دي عشان مفهاش ستوب وفيها مخاطرة كبيرة
ونفس الوقت استحالة حد يقبل انه مثلا يصبر علي صفقات مدة كبيرة ويعرض الحساب للخطر عشان نقط بسيطة سواء 20
ولا 50
ولا حتي مية وتكون صفقات عاكسة عليه
عامة بالتوفيق
مش فاهم ازاي عاكسة عليك
اكيد انت بتاجر في بورصة تانية
حضرتك الشرا من 2845 لم يعكس سوى 3 نقط
والصفقة الاخرى لا تزال معانا وهيجيب هدفها يعني هيجيب هدفها وموضوع الاستحالة دي ممكن يكون بالنسبة ليك لكن متعممش لان 78 في المائة من متاجري الفوركس لا يعرفون معنى الاستوب ولا يحبوه ولو الصفقة عكست 500 نقطة طالما داخل بإدارة رأس مال سليمة اذن ما اجمل الانعكاس وانا في بداية الموضوع نبهت ان اقل حساب 1000 دولار
لو عندك طريقة تاخد بيها 300 نقطة بدون انعكاس قولهالنا طالما ال 20 او ال 50 او حتى ال 100 مش راضي بيهم بالانعكاس