قديم 04-06-2013, 02:35 AM   المشاركة رقم: 119
الكاتب
TREND_SEEKER
عضو ذهبى
الصورة الرمزية TREND_SEEKER

البيانات

الإتصالات
الحالة:
TREND_SEEKER غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fuad المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fuad نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هلا والله بالغالي ،، مبروك ربح الصفقه نحن الان نفكر في تطوير الاستراتيجيه لتقليل الفرص الخاسره التي قد تحدث ، ارفقت الموشر في المشاركه الاخيره اريد رأيك في الموشر المضاف الى الاستراتيجيه وهو الان تحت التجربه اخي ابو يوسف فشوفه واعطينا رايك فيه ،،الموشر تحت التجربه ولم يعتمد بعد ...تحياتي
ابو يوسف تم اضافه موشر جديد تحت التجربه ،،، الموشر الان اعطاني اشاره الى ان الاتجاه سيعاود الصعود ،،، نريد ان نجرب مدى صحه هذا الموشر وهل يمكننا الاستفاده منه ام هو مثل الموشرات الباقيه ؟؟!! لنرى ماذا سيحدث بعد قليل ..ودي وشكري وحبي استاد
المؤشر غير صادق في توقع السعر
انتباه

اخوتي الاعزاء استخدمو الاستراتيجيه مثلما هي بدون اضافه اي موشرات ،،، الموشرات سأجربها انا بنفسي وبمساعده اخي البدوي وابو يوسف وعندما نتوصل الى موشر جيد يساعدنا بتقليل نسبه الفرص الخاسره سوف نخبركم لاكن بعد ان نتاكد منه تماما ،،، وللعلم الاستراتيجيه ممتازه الى الان بدون موشرات ،واذا لم نجد موشرات جيده ستبقى مثل ماهي بدون موشرات ..تحياتي لكم
نصبر قليلا حتى نجد مؤشر قوي ثابت يشير الى أوقات السيوله
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossammax نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخى انا ماقصدت شئ بالله عليك لاتفهمنى غلط انا بس خفت اكون انا مش فاهم حاجة من الكلام اللى قريته الاول
والاستراتيجية كويسة جدا
وطبعا مع الدخول بالمضاعفات هتكون اقوى واقوى
وانا مش لاحظت اكتر من صفقتين خسارة ورا بعض ابدا
يعنى كمان هتكون المضاعفات امنة
وياسلام لو بقى فى اكسبيرت للطريقة الممتازة دى
الأكسبرت هيكون ميزه قويه لأنه هيدخل على أزواج كتير وهيكون الأجمالي مكسب للرصيد
الى الامام وارباح على طول
طيب ما نعمل اكسبيرت للطريقة دى
وياريت لو الاستاذ جميل هو اللى يعملها
بجد مبرمج ايده تتلف فى حرير
فعلا ياريت جميل هو الي ينفذه
نتائج الاستراتيجيه من بدايه هذا اليوم الى الان(ملاحظه الصفقه الخاسره ب 30 نقطه ) :
USDJPY

8 صفقات ناجحه -1 صفقه خاسره = 130 نقطه ربح صافي .

USDCHF

14 صفقه ناجحه - 2 صفقه خاسره = 220 نقطه ربح صافي .

GBPUSD

5 صفقات ناجحه - 2 صفقه خاسره = 40 نقطه ربح صافي .

NZDUSD

3 صفقات رابحه - صفر صفقه خاسره = 60 نقطه ربح صافي .

اجمالي عدد النقط الرابحه من بدايه هذا اليوم الى الان على الازواج الاربعه المذكوره اعلاه = 450 نقطه .

نتائج الاستراتيجيه من بدايه هذا اليوم الى الان(ملاحظه الصفقه الخاسره ب 30 نقطه ) :

USDJPY

USDCHF

GBPUSD

NZDUSD

3 صفقات رابحه - صفر صفقه خاسره = 70 نقطه ربح صافي .

USDCAD

5 صفقات ناجحه - 1 صفقات خاسره =60 نقطه ربح صافي .

اجمالي عدد النقط الرابحه من بدايه هذا اليوم الى الان على الازواج الخمسه المذكوره اعلاه = 520 نقطه .
موفق بإذن الله أخي فؤاد
وهذا ثمرة تعبك حبيبي
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البدوي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا انت ربحان اكثر منا ما شاء الله .. احنا بس على الباوند واليورو .. بالتوفيق للجميع
طبعا هذه النتائج على البوكسين حجم 10 نقاط .. ويبدو ان استراتيجيتك اقوى وافضل .. موفق ان شاء الله
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ما شاء الله
نتائج مبشره حبيبي بدوي
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معتصم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أخي فؤاد.

أظن إنه لازم نسوي هذي الإستراتيجيه وقت الفتره ( الأوروبيه + الأمريكيه ) + وقت الأخبار
حتكون النتايج نار ! و حتقلل نسب الخساره , لأن السوق يكون في حركه قويه في نفس الإتجاه.

إلي معي Like.
طبعا لايك
لأن كلامك صحيح 100%
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmednoooh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله يفتح عليك يا دكتور فؤاد و الله كلامك فى الصميم مع كامل احترامى للكلاسيكين
طول عمرى اقول اللى بينجح فى الفوركس لازم يستخدم طريقة رقمية ثابتة و يحترمها مهما حصل لان السوق بكل صراحة يتحرك حركات عشوائية نعم عشوائية على الاقل بالنسبة الى صغار التجار اللى زينا , انا عارف ان الكلام دة مش هيعجب ناس كتير لكنها الحقيقة,
فتجد محللين كبار يتوقعون صعود السوق , فاذا صعد قالو محلل عبقرى , و ان لم يفعل قالوا السعر واجه مقاومة تاريخية او صدر خبر خالف التوقعات, مع العلم انة مفيش احتمالات تانية اما صعود او هبوط او تذبذب
اقولها كبار الناجحين فى السوق اما اسكالبير او يعتمدون على طرق رقمية ثابتة او كلاسيكين , لانك لو دورت فى اصل الكلاسيك انهم يتبعون طرق ثابتة فمرة تصيب ومرة تخيب زى الرقمى

فى النهاية احب اقول لو واحد ضرير مسك قلم و شخبط على شارت فوركس خطوط افقية و بالورب ( سوف نفاجأ بان السعر يحترم هذة الخطوط جداااا)
و ان لم يفعل فى البعض سوف نقول كسر دعم او كسر ترند (عادى)
الله يفتح عليك أخي أحمد

التوقيع

</div>

عرض البوم صور TREND_SEEKER  
قديم 04-06-2013, 02:35 AM
TREND_SEEKER TREND_SEEKER غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

هلا والله بالغالي ،، مبروك ربح الصفقه نحن الان نفكر في تطوير الاستراتيجيه لتقليل الفرص الخاسره التي قد تحدث ، ارفقت الموشر في المشاركه الاخيره اريد رأيك في الموشر المضاف الى الاستراتيجيه وهو الان تحت التجربه اخي ابو يوسف فشوفه واعطينا رايك فيه ،،الموشر تحت التجربه ولم يعتمد بعد ...تحياتي
ابو يوسف تم اضافه موشر جديد تحت التجربه ،،، الموشر الان اعطاني اشاره الى ان الاتجاه سيعاود الصعود ،،، نريد ان نجرب مدى صحه هذا الموشر وهل يمكننا الاستفاده منه ام هو مثل الموشرات الباقيه ؟؟!! لنرى ماذا سيحدث بعد قليل ..ودي وشكري وحبي استاد
المؤشر غير صادق في توقع السعر
انتباه

اخوتي الاعزاء استخدمو الاستراتيجيه مثلما هي بدون اضافه اي موشرات ،،، الموشرات سأجربها انا بنفسي وبمساعده اخي البدوي وابو يوسف وعندما نتوصل الى موشر جيد يساعدنا بتقليل نسبه الفرص الخاسره سوف نخبركم لاكن بعد ان نتاكد منه تماما ،،، وللعلم الاستراتيجيه ممتازه الى الان بدون موشرات ،واذا لم نجد موشرات جيده ستبقى مثل ماهي بدون موشرات ..تحياتي لكم
نصبر قليلا حتى نجد مؤشر قوي ثابت يشير الى أوقات السيوله
اخى انا ماقصدت شئ بالله عليك لاتفهمنى غلط انا بس خفت اكون انا مش فاهم حاجة من الكلام اللى قريته الاول
والاستراتيجية كويسة جدا
وطبعا مع الدخول بالمضاعفات هتكون اقوى واقوى
وانا مش لاحظت اكتر من صفقتين خسارة ورا بعض ابدا
يعنى كمان هتكون المضاعفات امنة
وياسلام لو بقى فى اكسبيرت للطريقة الممتازة دى
الأكسبرت هيكون ميزه قويه لأنه هيدخل على أزواج كتير وهيكون الأجمالي مكسب للرصيد
الى الامام وارباح على طول
طيب ما نعمل اكسبيرت للطريقة دى
وياريت لو الاستاذ جميل هو اللى يعملها
بجد مبرمج ايده تتلف فى حرير
فعلا ياريت جميل هو الي ينفذه
USDJPY

USDCHF

GBPUSD

NZDUSD

3 صفقات رابحه - صفر صفقه خاسره = 60 نقطه ربح صافي .

اجمالي عدد النقط الرابحه من بدايه هذا اليوم الى الان على الازواج الاربعه المذكوره اعلاه = 450 نقطه .

USDJPY

USDCHF

GBPUSD

NZDUSD

3 صفقات رابحه - صفر صفقه خاسره = 70 نقطه ربح صافي .

USDCAD

5 صفقات ناجحه - 1 صفقات خاسره =60 نقطه ربح صافي .

اجمالي عدد النقط الرابحه من بدايه هذا اليوم الى الان على الازواج الخمسه المذكوره اعلاه = 520 نقطه .
موفق بإذن الله أخي فؤاد
وهذا ثمرة تعبك حبيبي
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البدوي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا انت ربحان اكثر منا ما شاء الله .. احنا بس على الباوند واليورو .. بالتوفيق للجميع
طبعا هذه النتائج على البوكسين حجم 10 نقاط .. ويبدو ان استراتيجيتك اقوى وافضل .. موفق ان شاء الله
ما شاء الله
نتائج مبشره حبيبي بدوي
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معتصم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أخي فؤاد.

أظن إنه لازم نسوي هذي الإستراتيجيه وقت الفتره ( الأوروبيه + الأمريكيه ) + وقت الأخبار
حتكون النتايج نار ! و حتقلل نسب الخساره , لأن السوق يكون في حركه قويه في نفس الإتجاه.

إلي معي Like.
طبعا لايك
لأن كلامك صحيح 100%
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmednoooh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله يفتح عليك يا دكتور فؤاد و الله كلامك فى الصميم مع كامل احترامى للكلاسيكين
طول عمرى اقول اللى بينجح فى الفوركس لازم يستخدم طريقة رقمية ثابتة و يحترمها مهما حصل لان السوق بكل صراحة يتحرك حركات عشوائية نعم عشوائية على الاقل بالنسبة الى صغار التجار اللى زينا , انا عارف ان الكلام دة مش هيعجب ناس كتير لكنها الحقيقة,
فتجد محللين كبار يتوقعون صعود السوق , فاذا صعد قالو محلل عبقرى , و ان لم يفعل قالوا السعر واجه مقاومة تاريخية او صدر خبر خالف التوقعات, مع العلم انة مفيش احتمالات تانية اما صعود او هبوط او تذبذب
اقولها كبار الناجحين فى السوق اما اسكالبير او يعتمدون على طرق رقمية ثابتة او كلاسيكين , لانك لو دورت فى اصل الكلاسيك انهم يتبعون طرق ثابتة فمرة تصيب ومرة تخيب زى الرقمى

فى النهاية احب اقول لو واحد ضرير مسك قلم و شخبط على شارت فوركس خطوط افقية و بالورب ( سوف نفاجأ بان السعر يحترم هذة الخطوط جداااا)
و ان لم يفعل فى البعض سوف نقول كسر دعم او كسر ترند (عادى)
الله يفتح عليك أخي أحمد