قديم 17-07-2013, 02:38 AM   المشاركة رقم: 30171
الكاتب
shark06
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
shark06 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maryocairo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياعم وايه يعنى مبتدأ انا برضو مكملتش 6 شهور بس خود المؤشر دا للاستاذ وضاح عطار اقوى واصدق مؤشر شفته لحد دلوقتى http://www.fx-arabia.com/vb/uploaded...1374013456.rar شغل المؤشر واقلب الشارت لخطى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عيش طلع اقوى مستويات دعم ومقاومة سليمة ...وهقولك كمان بالنسبة للمتاجرة بيه السعر فوق مستوى الصفر اشترى ولو تحت مستوى الصفر بيع ..اشتغل بيه على كل الفريمات من اول دقيقة لحد لديلى جرب ع الديمو وعيش ...بالنسبة لمصطلح طارد او جاذب عادى اعتبرها دعم او مقاومة
...لما السعر يوصل للصفر اعتبر المنطقة دى جاذبة...ولو عاوز تعرف تفاصيل اكتر هديك رابط الموضوع على الخاص
اخي maryocairo هل تستطيع شرح طريقة عمل المؤشر
شكرا

عرض البوم صور shark06  
قديم 17-07-2013, 02:38 AM
shark06 shark06 غير متواجد حالياً
موقوف
افتراضي رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maryocairo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياعم وايه يعنى مبتدأ انا برضو مكملتش 6 شهور بس خود المؤشر دا للاستاذ وضاح عطار اقوى واصدق مؤشر شفته لحد دلوقتى http://www.fx-arabia.com/vb/uploaded...1374013456.rar شغل المؤشر واقلب الشارت لخطى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عيش طلع اقوى مستويات دعم ومقاومة سليمة ...وهقولك كمان بالنسبة للمتاجرة بيه السعر فوق مستوى الصفر اشترى ولو تحت مستوى الصفر بيع ..اشتغل بيه على كل الفريمات من اول دقيقة لحد لديلى جرب ع الديمو وعيش ...بالنسبة لمصطلح طارد او جاذب عادى اعتبرها دعم او مقاومة
...لما السعر يوصل للصفر اعتبر المنطقة دى جاذبة...ولو عاوز تعرف تفاصيل اكتر هديك رابط الموضوع على الخاص
اخي maryocairo هل تستطيع شرح طريقة عمل المؤشر
شكرا