قديم 23-09-2010, 08:57 PM   المشاركة رقم: 104
الكاتب
forexeagle
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
forexeagle غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: اعلان:الغاء التعاقد مع شركة بوسطن ميرشنت فايننشيال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تمام ... فاضل واحد ضحية بقى نجرب على حسابه ونكتب الكلام دة فى أتفاقية العملاء نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هههههههههههههههههههههههه

والله انا نفسي اخدك بالحضن وابوسك عشان صراحتك والرد العقلاني ده واللي يدل على حسن خلقك وشهامتك

على فكره الكلام اللي بقوله ده اللي بعمل بيه دايما عشان مينضحكش عليا من الشركات واعرف كويس سعري ووقتي في التنفيذ سليم ولا مش سليم وانا بقول كل الكلام اليل فات ده عشان ده الصح وناس كتير لاسف متعرفهوش
طيب كده يبقى الماكس ديفيشن برئ على الاقل لحد دلوقتي فين بقه الاخ اسامه يقولنا ليه يتهم الشركه بالكلام ده وهو مش صحيح والهجوم الغير مبرر وده سبب الموضوع ده ولازم نكون محايدين وردودنا باثبات ودليل وفي الاخر الشجاع اللي يقول قول الحق ولو على رقبته

عرض البوم صور forexeagle  
قديم 23-09-2010, 08:57 PM
forexeagle forexeagle غير متواجد حالياً
موقوف
افتراضي رد: اعلان:الغاء التعاقد مع شركة بوسطن ميرشنت فايننشيال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تمام ... فاضل واحد ضحية بقى نجرب على حسابه ونكتب الكلام دة فى أتفاقية العملاء نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هههههههههههههههههههههههه

والله انا نفسي اخدك بالحضن وابوسك عشان صراحتك والرد العقلاني ده واللي يدل على حسن خلقك وشهامتك

على فكره الكلام اللي بقوله ده اللي بعمل بيه دايما عشان مينضحكش عليا من الشركات واعرف كويس سعري ووقتي في التنفيذ سليم ولا مش سليم وانا بقول كل الكلام اليل فات ده عشان ده الصح وناس كتير لاسف متعرفهوش
طيب كده يبقى الماكس ديفيشن برئ على الاقل لحد دلوقتي فين بقه الاخ اسامه يقولنا ليه يتهم الشركه بالكلام ده وهو مش صحيح والهجوم الغير مبرر وده سبب الموضوع ده ولازم نكون محايدين وردودنا باثبات ودليل وفي الاخر الشجاع اللي يقول قول الحق ولو على رقبته