قديم 20-02-2014, 02:30 AM   المشاركة رقم: 35424
الكاتب
مصطفى محمد
عضو جديد
الصورة الرمزية مصطفى محمد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مصطفى محمد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بص كان فيه ناس بايعة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وهدفهم عند خط الدعم اللى بيشاور عليه السهم وتم تحقيقه بالنزول المفاجئ على المنصة وبالتالي فالناس دى مبسوطة لكن أنت لو خسرت ممكن تكلم المنتدى أو دعم الشركة وهم هيقوموا معاك بالواجب لأن الأخطاء تحدث فى ومن جميع الشركات ولكن الأهم من الخطأ تصحيحه وهو ما تتميز به دى دى عن غيرها من الشركات التي تعذبك ولا تعطيك حقك .

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انا اللى اتأذيت يا باشمهندس من الخطأ اللى حدث دا فى المنصة ومع الاسف كنت حاطط عقد بامر معلق من 1.3705

وتم تفعيله من 1.3693 وطبعاً السعر دا مش موجود فى الوجود نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بس قومت بمراسلة شركة FXDD وأكدوا لى ان فى خلال 24 ساعة هيردوا عليا

يا رررررررررررررب حراااااااااااااااااااااام

عرض البوم صور مصطفى محمد  
قديم 20-02-2014, 02:30 AM
مصطفى محمد مصطفى محمد غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بص كان فيه ناس بايعة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وهدفهم عند خط الدعم اللى بيشاور عليه السهم وتم تحقيقه بالنزول المفاجئ على المنصة وبالتالي فالناس دى مبسوطة لكن أنت لو خسرت ممكن تكلم المنتدى أو دعم الشركة وهم هيقوموا معاك بالواجب لأن الأخطاء تحدث فى ومن جميع الشركات ولكن الأهم من الخطأ تصحيحه وهو ما تتميز به دى دى عن غيرها من الشركات التي تعذبك ولا تعطيك حقك .

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

انا اللى اتأذيت يا باشمهندس من الخطأ اللى حدث دا فى المنصة ومع الاسف كنت حاطط عقد بامر معلق من 1.3705

وتم تفعيله من 1.3693 وطبعاً السعر دا مش موجود فى الوجود نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بس قومت بمراسلة شركة FXDD وأكدوا لى ان فى خلال 24 ساعة هيردوا عليا

يا رررررررررررررب حراااااااااااااااااااااام