قديم 01-05-2014, 01:48 AM   المشاركة رقم: 5
الكاتب
Genie
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Genie غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Genie المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: 223 صفقة رابحة خلال شهر أبريل - مافيش صفقة واحدة خسرانة - هو ده التحدى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmad. نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لسّه بتفكّر! انت بايع اليورو ولا شاريه! الكيبل الى اين! المجنون اين ستنتهي موجته, نفس الشيء اليورو ين! مهي دي برضو صفقات يا بتاع مرسي, يالله انجز والصور على فكره ملهاش علاقه بمنصّة الميتا, دي ضاربه على منصة مرسي

مش فاهم .. إنت كده بتروش ولا بتتخانق معايا ولا أيه بالظبط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وبعدين يا أذكى إخواتك دى مش منصة .. أنا فعلاً نسيت أقول حاجة كمان .. أنا عمرى ما إشتغلت على منصة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أقسم بالله زمبؤلك كده .. بشتغل من على الويب سايت على طول

حاولت أدخل مرة من ع المنصة لاقيت نفسى توهت وغرقان ومش فاهم حاجة

مافيش أحسن من التداول على الويب سايت هدوء والدنيا كلها واضحة أدامك وكمان مناسبة للشغل مش محتاج تسطيب منصة لإن فى الشغل ممنوع تسطيب برامج

عرض البوم صور Genie  
قديم 01-05-2014, 01:48 AM
Genie Genie غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: 223 صفقة رابحة خلال شهر أبريل - مافيش صفقة واحدة خسرانة - هو ده التحدى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmad. نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لسّه بتفكّر! انت بايع اليورو ولا شاريه! الكيبل الى اين! المجنون اين ستنتهي موجته, نفس الشيء اليورو ين! مهي دي برضو صفقات يا بتاع مرسي, يالله انجز والصور على فكره ملهاش علاقه بمنصّة الميتا, دي ضاربه على منصة مرسي

مش فاهم .. إنت كده بتروش ولا بتتخانق معايا ولا أيه بالظبط نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وبعدين يا أذكى إخواتك دى مش منصة .. أنا فعلاً نسيت أقول حاجة كمان .. أنا عمرى ما إشتغلت على منصة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أقسم بالله زمبؤلك كده .. بشتغل من على الويب سايت على طول

حاولت أدخل مرة من ع المنصة لاقيت نفسى توهت وغرقان ومش فاهم حاجة

مافيش أحسن من التداول على الويب سايت هدوء والدنيا كلها واضحة أدامك وكمان مناسبة للشغل مش محتاج تسطيب منصة لإن فى الشغل ممنوع تسطيب برامج