قديم 01-05-2014, 04:25 AM   المشاركة رقم: 25
الكاتب
مسلم
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مسلم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Genie المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: 223 صفقة رابحة خلال شهر أبريل - مافيش صفقة واحدة خسرانة - هو ده التحدى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Genie نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله أنت سبقتنى .. أنا فعلاً كنت هاحط الموضوع ده عشان أكمل كلامى عليه .. هى دى فعلاً الإستراتيجية اللى ماشى عليها بس مع تعديلات فيها

بالنسبة لاسم الشركة أعذرنى مش هاقوله حتى لو وافقت الإدارة على ذلك

بالنسبة للصفقات .. أقسم بالله العظيم أنا دخلت تانى عديتهم دلوقت 223 صفقة بالظبط ولا صفقة فيها خسارة وحوالى 5-8 صفقات على سعر الدخول

بالنسبة للصور انا صغرت الصفحة عشان تاخد اكبر عدد واقل صفحات .. بالمقياس العادى هاتيجى فى حوالى 12 صفحة .. بس هاحاول اكبر الصفحة واخد صورة او اتنين بالكتير
شكرا لسعه صدرك اخي الحبيب
في انتظار شرحك للطريقه ياريت بيكون بموضوع منفصل او تكمله للموضوع السابق حتى نقوم بتجربه فكرتك
مبروك عليك الارباح
اذا سمحت ترسل لي اسم الشركة بالخاص لاتقول حتى بالخاص مابتقدر ترسل اسم الشركة ههههههههههههههه
بالنسبه للصور ضعهم بحجمهم الطبيعي وتستطيع وضعهم بملف مضغوط

عرض البوم صور مسلم  
قديم 01-05-2014, 04:25 AM
مسلم مسلم غير متواجد حالياً
موقوف
افتراضي رد: 223 صفقة رابحة خلال شهر أبريل - مافيش صفقة واحدة خسرانة - هو ده التحدى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Genie نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
والله أنت سبقتنى .. أنا فعلاً كنت هاحط الموضوع ده عشان أكمل كلامى عليه .. هى دى فعلاً الإستراتيجية اللى ماشى عليها بس مع تعديلات فيها

بالنسبة لاسم الشركة أعذرنى مش هاقوله حتى لو وافقت الإدارة على ذلك

بالنسبة للصفقات .. أقسم بالله العظيم أنا دخلت تانى عديتهم دلوقت 223 صفقة بالظبط ولا صفقة فيها خسارة وحوالى 5-8 صفقات على سعر الدخول

بالنسبة للصور انا صغرت الصفحة عشان تاخد اكبر عدد واقل صفحات .. بالمقياس العادى هاتيجى فى حوالى 12 صفحة .. بس هاحاول اكبر الصفحة واخد صورة او اتنين بالكتير
شكرا لسعه صدرك اخي الحبيب
في انتظار شرحك للطريقه ياريت بيكون بموضوع منفصل او تكمله للموضوع السابق حتى نقوم بتجربه فكرتك
مبروك عليك الارباح
اذا سمحت ترسل لي اسم الشركة بالخاص لاتقول حتى بالخاص مابتقدر ترسل اسم الشركة ههههههههههههههه
بالنسبه للصور ضعهم بحجمهم الطبيعي وتستطيع وضعهم بملف مضغوط