قديم 01-05-2014, 04:52 PM   المشاركة رقم: 74
الكاتب
Genie
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Genie غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Genie المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: 223 صفقة رابحة خلال شهر أبريل - مافيش صفقة واحدة خسرانة - هو ده التحدى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صحفي إقتصادي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا تعطينا 4 صفقات رابحه لا نعلم مصداقيتها بعدما تذهب

الكل يصبح خبيرا بعد إنتهاء الصفقة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Genie نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هى فعلاً الصفقة الرابعة قفلتها على 4 نقاط ربح عشان نازل دلوقت وعندى مشاوير مش هارجع غير على نص الليل .. بس أنت عرفت إزاى يا ناصح إن الرابعة قفلت على ربح نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. أروبة إنت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هههههههههه والله مش عارف ارد عليك أقولك أيه هههههههههههههههه

والله انت فصلتنى ضحك .. بعتلك 223 صفقة رابحة .. رديت عليا وقولتى أنا مصدقك .. ودلوقت 4 صفقات بتقولى لا نعلم عن مصداقيتها شئ والكل يصبح خبير بعد إنتهاء الصفقات .. ميرسى خالص إنك بتقول عليا خبير نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وبعدين هى الحكاية ايه يعنى .. باخد اليورو ابيعه أدام الدولار يرجعلى أرباح نقاط وفلوس .. وده قمة الإعجاز العلمى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بص والله انا لو مكانك .. اقفل الموضوع وأقول عالم #%$^#@*%$
بص تجربة عملية أهو

السعر الآن 1.3869 أنا هاحط أوامر معلقة عند 1.3875 و 1.388 و 1.3885

هانزل دلوقت وهارجع بالليل نشوف الدنيا فيها أيه .. انا بفتح من الموبايل لو أتفعلوا وحققوا ربح ممكن أقفلهم من الموبايل ولما ارجع هابعتلك صورهم

بيييس يا مان ؟؟؟

عرض البوم صور Genie  
قديم 01-05-2014, 04:52 PM
Genie Genie غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: 223 صفقة رابحة خلال شهر أبريل - مافيش صفقة واحدة خسرانة - هو ده التحدى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صحفي إقتصادي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لا تعطينا 4 صفقات رابحه لا نعلم مصداقيتها بعدما تذهب

الكل يصبح خبيرا بعد إنتهاء الصفقة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Genie نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هى فعلاً الصفقة الرابعة قفلتها على 4 نقاط ربح عشان نازل دلوقت وعندى مشاوير مش هارجع غير على نص الليل .. بس أنت عرفت إزاى يا ناصح إن الرابعة قفلت على ربح نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة .. أروبة إنت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هههههههههه والله مش عارف ارد عليك أقولك أيه هههههههههههههههه

والله انت فصلتنى ضحك .. بعتلك 223 صفقة رابحة .. رديت عليا وقولتى أنا مصدقك .. ودلوقت 4 صفقات بتقولى لا نعلم عن مصداقيتها شئ والكل يصبح خبير بعد إنتهاء الصفقات .. ميرسى خالص إنك بتقول عليا خبير نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وبعدين هى الحكاية ايه يعنى .. باخد اليورو ابيعه أدام الدولار يرجعلى أرباح نقاط وفلوس .. وده قمة الإعجاز العلمى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بص والله انا لو مكانك .. اقفل الموضوع وأقول عالم #%$^#@*%$
بص تجربة عملية أهو

السعر الآن 1.3869 أنا هاحط أوامر معلقة عند 1.3875 و 1.388 و 1.3885

هانزل دلوقت وهارجع بالليل نشوف الدنيا فيها أيه .. انا بفتح من الموبايل لو أتفعلوا وحققوا ربح ممكن أقفلهم من الموبايل ولما ارجع هابعتلك صورهم

بيييس يا مان ؟؟؟