قديم 18-10-2010, 02:46 PM   المشاركة رقم: 53
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Karim_FXCM المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: موضوع للإجابة عن استفساراتكم حول شركة اف اكس سي ام FXCM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة un-fx نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نعم عندى ادله وهذا الكلام من داخل الشركه وانت تعلم انى وكيل ليهم يا دكتور وانت تعلم انها ماركت ميكر وايضا تعلم ماذا حدث فى حساباتى واعتقد انك كنت موجود معايا مره وانا كسبان 180 دولار فى صفقه وجالى تليفون امامك من الشركه ان الصفقه ليس لها اى وجود مع انها مسجله عندى على الحساب وموجوده فى الريبورت
واعتقد ان معاك نسخه من الحسابات التى تم التلاعب فيها من قبل الشركه
اذا تريد ان تاخذ الوكاله انا لا امنعك بس انا حبيت اوضح
ربنا يوفقك معاهم واحذف مشاركتى

وليه مش تطلب منهم ورقه تبين من رئيس مجلس الاداره واسمه ايه وجنسيته ايه بدلا ما تطلبها منى
واعتقد ان الشركه لو كان برامجها ممتازة يا دكتور اسامه كنت هاكمل معاها
عارف ليه وكريم ممكن يسال فى الموضوع ده

انى الايبى الوحيد اللى عندهم
من حقى افتح حسابات ب 2000 دولار وعلى الميكرو وحسابات اسلاميه

وكريم كان ممكن يتاكد من الموضوع

وشكرا لكم
اذا اردت ان تحذف مشاركتى قاحذف عضويتى بالمره يا دكتور
لانك عارفنى مش انا اللى اتهجم على شركه او افترى عليها

واعتقد فى السابق ده كان رايك معايا
وانا اول واحد حذرت الاستاذ سامى من شركه بوسطن وقولتله يحذرك مع ان مدير القسم العربى فيها من افضل اصدقائى ولكن الشغل شغل
وممكن تسال سامى انا قولتله ايه على بوسطن من اول يوم انتوا اخدتوا فيها ايبى

وشكرا لاداره المنتدى

اهلا بك يا ابراهيم و ان شاء الله تسافر و ترجع بالسلامة.,
نحن لا نسعى للحصول على وكالة من اف اكس سى ام و لا كنا حصلنا عليها من زماااااااااان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اما بالنسبة لحذف المشاركات و العضويات فنحن لا نقوم بذلك الا اذا كان هناك خطأ او تهجم على عضو ما.
انا بالفعل كنت بجوارك حين اتصل بك جاد و انا ايضا لدى التقرير بالمشكلة و اعرفها و عشتها معك و لكن هذا لا يعطينى الحق فى التحدث فيها بدلا منك يا صاحبى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مهمتى ان اوفر لك بيئة نظيفة شفافة هنا فى المنتدى لسرد شكواك و مهمتى ايضا ان اوفر نفس البيئة النظيفة للرد من الشركة و طالما الموضوع بعيدا عن التطاول سيبقى و طالما نتكلم بحقائق و ادلة هذا يفيد فى عمل مناخ صحى فى المنتدى.,
بالنسبة لبوسطن فقد اغلقنا الموضوع و قلنا رأينا فيها بعد تجربتها و لا مجال للحديث عنها فى موضوع خاص بشركة اخرى.,
اذا كانت التقارير التى لديك تود عرضها قم بذلك بدون مشكلة و للشركة حق الرد ايضا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياريت تغير توقيعك لانه مخالف للقوانين.
تحياتى يا باشا..,

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 18-10-2010, 02:46 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: موضوع للإجابة عن استفساراتكم حول شركة اف اكس سي ام FXCM

نعم عندى ادله وهذا الكلام من داخل الشركه وانت تعلم انى وكيل ليهم يا دكتور وانت تعلم انها ماركت ميكر وايضا تعلم ماذا حدث فى حساباتى واعتقد انك كنت موجود معايا مره وانا كسبان 180 دولار فى صفقه وجالى تليفون امامك من الشركه ان الصفقه ليس لها اى وجود مع انها مسجله عندى على الحساب وموجوده فى الريبورت
واعتقد ان معاك نسخه من الحسابات التى تم التلاعب فيها من قبل الشركه
اذا تريد ان تاخذ الوكاله انا لا امنعك بس انا حبيت اوضح
ربنا يوفقك معاهم واحذف مشاركتى

وليه مش تطلب منهم ورقه تبين من رئيس مجلس الاداره واسمه ايه وجنسيته ايه بدلا ما تطلبها منى
واعتقد ان الشركه لو كان برامجها ممتازة يا دكتور اسامه كنت هاكمل معاها
عارف ليه وكريم ممكن يسال فى الموضوع ده

انى الايبى الوحيد اللى عندهم
من حقى افتح حسابات ب 2000 دولار وعلى الميكرو وحسابات اسلاميه

وكريم كان ممكن يتاكد من الموضوع

وشكرا لكم
اذا اردت ان تحذف مشاركتى قاحذف عضويتى بالمره يا دكتور
لانك عارفنى مش انا اللى اتهجم على شركه او افترى عليها

واعتقد فى السابق ده كان رايك معايا
وانا اول واحد حذرت الاستاذ سامى من شركه بوسطن وقولتله يحذرك مع ان مدير القسم العربى فيها من افضل اصدقائى ولكن الشغل شغل
وممكن تسال سامى انا قولتله ايه على بوسطن من اول يوم انتوا اخدتوا فيها ايبى

وشكرا لاداره المنتدى

اهلا بك يا ابراهيم و ان شاء الله تسافر و ترجع بالسلامة.,
نحن لا نسعى للحصول على وكالة من اف اكس سى ام و لا كنا حصلنا عليها من زماااااااااان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اما بالنسبة لحذف المشاركات و العضويات فنحن لا نقوم بذلك الا اذا كان هناك خطأ او تهجم على عضو ما.
انا بالفعل كنت بجوارك حين اتصل بك جاد و انا ايضا لدى التقرير بالمشكلة و اعرفها و عشتها معك و لكن هذا لا يعطينى الحق فى التحدث فيها بدلا منك يا صاحبى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مهمتى ان اوفر لك بيئة نظيفة شفافة هنا فى المنتدى لسرد شكواك و مهمتى ايضا ان اوفر نفس البيئة النظيفة للرد من الشركة و طالما الموضوع بعيدا عن التطاول سيبقى و طالما نتكلم بحقائق و ادلة هذا يفيد فى عمل مناخ صحى فى المنتدى.,
بالنسبة لبوسطن فقد اغلقنا الموضوع و قلنا رأينا فيها بعد تجربتها و لا مجال للحديث عنها فى موضوع خاص بشركة اخرى.,
اذا كانت التقارير التى لديك تود عرضها قم بذلك بدون مشكلة و للشركة حق الرد ايضا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ياريت تغير توقيعك لانه مخالف للقوانين.
تحياتى يا باشا..,