قديم 10-09-2014, 12:49 PM   المشاركة رقم: 103
الكاتب
م.محمد عبد القوى
مشرف سابق
الصورة الرمزية م.محمد عبد القوى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.محمد عبد القوى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : م.محمد عبد القوى المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: استراتيجية الفانوس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed thrwat نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا ده من ذوقك بس ياهندسة
انت استاذ فعلا الزوج هبط من نقطة الدخول 70 نقطة لحد دلوقتي انا استفدت من الهبوط ده بعد كسر الترند انا مخدتش بالي من الدايلي وشمعة الانعاكسية اثرت فعلا
الفكرة بس وقت اكتمال الشروط مش مقتنع بدخول بيع بسبب الترند كان قريب جدا ودعم والزوج صاعد اصلا
وان شاء الله نستفيد من خبرتك هى الطريقة مشكلتها صفقاتها قليلة شوية بس مضمونة الى حد كبير ان كبير خصوصا مع التحليل الفني هنبعد عن فرص خاطئة او فيها مخاطرة عالية ونحدد اهدافنا بالتوفيق ان شاء الله
العفو ياباشا
داه ذوقك انت والله ياريس
وعاوز اقولك حاجة اللى انت عملتة داه أكبر صح
طالما الزوج اتجاهه صاعد بهذه القوة وقريب من دعم وترند وقت اكتمال الشروط اذا الفرصة بها مخاطرة عاليه
وحتى لو اصابت الهدف مرة من الممكن ان تخيب اكثر من مرة
نحن نعمل على فوات ربح ولا خسارة لاقدر الله لان حفاظك على رأس مالك فى هذا السوق الصعب يعتبر مكسب كبير

وأخيرا ألف مبروك على الفرصة ياطيب ومتنساش العمولة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور م.محمد عبد القوى  
قديم 10-09-2014, 12:49 PM
م.محمد عبد القوى م.محمد عبد القوى غير متواجد حالياً
مشرف سابق
افتراضي رد: استراتيجية الفانوس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed thrwat نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا ده من ذوقك بس ياهندسة
انت استاذ فعلا الزوج هبط من نقطة الدخول 70 نقطة لحد دلوقتي انا استفدت من الهبوط ده بعد كسر الترند انا مخدتش بالي من الدايلي وشمعة الانعاكسية اثرت فعلا
الفكرة بس وقت اكتمال الشروط مش مقتنع بدخول بيع بسبب الترند كان قريب جدا ودعم والزوج صاعد اصلا
وان شاء الله نستفيد من خبرتك هى الطريقة مشكلتها صفقاتها قليلة شوية بس مضمونة الى حد كبير ان كبير خصوصا مع التحليل الفني هنبعد عن فرص خاطئة او فيها مخاطرة عالية ونحدد اهدافنا بالتوفيق ان شاء الله
العفو ياباشا
داه ذوقك انت والله ياريس
وعاوز اقولك حاجة اللى انت عملتة داه أكبر صح
طالما الزوج اتجاهه صاعد بهذه القوة وقريب من دعم وترند وقت اكتمال الشروط اذا الفرصة بها مخاطرة عاليه
وحتى لو اصابت الهدف مرة من الممكن ان تخيب اكثر من مرة
نحن نعمل على فوات ربح ولا خسارة لاقدر الله لان حفاظك على رأس مالك فى هذا السوق الصعب يعتبر مكسب كبير

وأخيرا ألف مبروك على الفرصة ياطيب ومتنساش العمولة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة