قديم 12-09-2014, 06:13 AM   المشاركة رقم: 17
الكاتب
amine31
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
amine31 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : oshee المنتدى : ارشيف المواضيع التعليمية
افتراضي رد: فكر معانا واربح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد العورتاني نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ا

بالتوفيق يا رب اخ معتز
بتعرف يا غالي انا مبسوط منك لانك مش مشارك معنا ورغم ذلك شاركت وحكيت انا مش معاكم

انا بزعل من الشخص الصامت الي مفكر نفسه ذكي وحيكسب معلومات من غير ما يشارك

ومثل اردني بحكي ( انا باخد منك بس ما بعطيك ) وهذا حال الشخص الصامت يعني وكأنه بحكيلك انا بخد خبرتك ومعلوماتك من غير ما تستفيد من خبرتي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

والله على ما اقول شهيد
انا كنت حشرح طريقتي بالمتاجره بحسابي الحقيقي
بس على هذا الحال والمتابعه بصمت صعب افيد اي شخص واعذروني ...

تحياتي للباشا فوركساوي والاخت اوشي ...نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ده على اساس انك بتاجر و تربح عشان كده تريد ان تبدا رحلة في حساب حقيقي للنماذج السعرية مع اي حد
تلاقيك شبعان خسائر او ما عندكش حساب خالص في اي شركة و لا تتاجر اصلا مثلك مثل الاخ اللي يمتلك حسابات كثيرة جدا فى مختلف شركات الوساطة ( هذا كلام يصدق و الله ستتعب حتى لو كان حسابين فقط و في نفس الشركة اسال مجرب و الاخ يقول في مختلف شركات الوساطة ) يا عمي احترموا عقولنا قليلا

عرض البوم صور amine31  
قديم 12-09-2014, 06:13 AM
amine31 amine31 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: فكر معانا واربح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد العورتاني نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ا

بالتوفيق يا رب اخ معتز
بتعرف يا غالي انا مبسوط منك لانك مش مشارك معنا ورغم ذلك شاركت وحكيت انا مش معاكم

انا بزعل من الشخص الصامت الي مفكر نفسه ذكي وحيكسب معلومات من غير ما يشارك

ومثل اردني بحكي ( انا باخد منك بس ما بعطيك ) وهذا حال الشخص الصامت يعني وكأنه بحكيلك انا بخد خبرتك ومعلوماتك من غير ما تستفيد من خبرتي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

والله على ما اقول شهيد
انا كنت حشرح طريقتي بالمتاجره بحسابي الحقيقي
بس على هذا الحال والمتابعه بصمت صعب افيد اي شخص واعذروني ...

تحياتي للباشا فوركساوي والاخت اوشي ...نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ده على اساس انك بتاجر و تربح عشان كده تريد ان تبدا رحلة في حساب حقيقي للنماذج السعرية مع اي حد
تلاقيك شبعان خسائر او ما عندكش حساب خالص في اي شركة و لا تتاجر اصلا مثلك مثل الاخ اللي يمتلك حسابات كثيرة جدا فى مختلف شركات الوساطة ( هذا كلام يصدق و الله ستتعب حتى لو كان حسابين فقط و في نفس الشركة اسال مجرب و الاخ يقول في مختلف شركات الوساطة ) يا عمي احترموا عقولنا قليلا