قديم 17-11-2014, 08:53 PM   المشاركة رقم: 44
الكاتب
ahmed osama 2
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed osama 2 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ahmed osama 2 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: احذروا من شركة اكسنس فقد بدات بالتلاعب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أ. ياسر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شركة exness احسن و افضل شركة اتعاملت معها بمبالغ عدت 4000 دولار

انا بصراحة شايف انكم مزودينها اوى على 200 دولار و حسب كلام الاستاذ عمر كان لازم صاحب الموضوع يعمل شكوته يوم المشكلة مش بعيد العيد يتفتل الكحك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و الناس اللى عندها 4 مشاركات و داخلة تهاجم و تستهزئ جربوا الشركة هتعجكم

بالنسبة يا استاذ ياسر لكلمة احنا مزودينها على 200 دولار دى ,, اولا احب اقولك 200 دولار ممكن تكون بالنسبة لناس حاجة كبيرة ,, ثانيا 200 دولار زى 200 الف دولار المشكلة فى انك ده حق والحق ما بيتسابش ,, ثالثا لو حضرتك عندك مشكل فى 100 دولار مش 200 وشايف انهم حقك هتسكت !!! انا مبعلقش على اى مشاركة غير من الاستاذ عمر لانى هدفى هو انى اخد حقى وبس انما حتة مزودينها على 200 دولار دى مستفزة بصراحة :/

عرض البوم صور ahmed osama 2  
قديم 17-11-2014, 08:53 PM
ahmed osama 2 ahmed osama 2 غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: احذروا من شركة اكسنس فقد بدات بالتلاعب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أ. ياسر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شركة exness احسن و افضل شركة اتعاملت معها بمبالغ عدت 4000 دولار

انا بصراحة شايف انكم مزودينها اوى على 200 دولار و حسب كلام الاستاذ عمر كان لازم صاحب الموضوع يعمل شكوته يوم المشكلة مش بعيد العيد يتفتل الكحك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و الناس اللى عندها 4 مشاركات و داخلة تهاجم و تستهزئ جربوا الشركة هتعجكم

بالنسبة يا استاذ ياسر لكلمة احنا مزودينها على 200 دولار دى ,, اولا احب اقولك 200 دولار ممكن تكون بالنسبة لناس حاجة كبيرة ,, ثانيا 200 دولار زى 200 الف دولار المشكلة فى انك ده حق والحق ما بيتسابش ,, ثالثا لو حضرتك عندك مشكل فى 100 دولار مش 200 وشايف انهم حقك هتسكت !!! انا مبعلقش على اى مشاركة غير من الاستاذ عمر لانى هدفى هو انى اخد حقى وبس انما حتة مزودينها على 200 دولار دى مستفزة بصراحة :/