قديم 18-12-2014, 10:21 PM   المشاركة رقم: 28
الكاتب
jemy89
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
jemy89 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أ.نادر غيث المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: تجارب فوركسية لاستخلاص العبر ، تعــااال اسمع تجرتبي و احكي تجربتك ..

السلام عليكم
اخوكم دخل الفوركس و الفكرة الاساسية عندي هي الحرية المالية بعيدا عن الوظيفة و كدخل اضافي
دخلت من تقريبا سنة و 5 شهور و لايف من حوالي سنة تقريبا
دخلت بحساب صغير نسبيا و عندي مبدا ادارة راس المال اهم شيء
تعلمت كلاسيك برايس اكشن و هارمونك لكن النتايج مكنتش مرضية طبعا العيب مني مش من الطرق او العلوم المتبعة و السبب الرئيسي اني غير متفرغ فلازم العمل يكون فريم كبير او اوامر معلقة
المهم المحصلة خسارة تقريبا 45% انما مش متضايق لاني الحمد الله ملتزم براس مالي و لسة معايا حسابي عايش بتداول بيه و حاليا شغال بالعرض و الطلب و النتايج جيدة لحد ما
و الله كريم و ربنا يوفق الجميع

التوقيع

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

عرض البوم صور jemy89  
قديم 18-12-2014, 10:21 PM
jemy89 jemy89 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: تجارب فوركسية لاستخلاص العبر ، تعــااال اسمع تجرتبي و احكي تجربتك ..

السلام عليكم
اخوكم دخل الفوركس و الفكرة الاساسية عندي هي الحرية المالية بعيدا عن الوظيفة و كدخل اضافي
دخلت من تقريبا سنة و 5 شهور و لايف من حوالي سنة تقريبا
دخلت بحساب صغير نسبيا و عندي مبدا ادارة راس المال اهم شيء
تعلمت كلاسيك برايس اكشن و هارمونك لكن النتايج مكنتش مرضية طبعا العيب مني مش من الطرق او العلوم المتبعة و السبب الرئيسي اني غير متفرغ فلازم العمل يكون فريم كبير او اوامر معلقة
المهم المحصلة خسارة تقريبا 45% انما مش متضايق لاني الحمد الله ملتزم براس مالي و لسة معايا حسابي عايش بتداول بيه و حاليا شغال بالعرض و الطلب و النتايج جيدة لحد ما
و الله كريم و ربنا يوفق الجميع