الموضوع: حد عندة جديد
قديم 09-06-2015, 11:11 PM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
elmalt
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
elmalt غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : احمد طاهر المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: حد عندة جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد طاهر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اولا شكرااااااا على اﻻضافه
انا الحمد لله الى حد ما مستعد للمتاجرة
عندى بس سؤالين
اولا انا معنديش عداد باسمى ﻻن العداد باسم والدى كمان والدى متوفى
ثاانيا انا بعد مخلص اﻻجراءات دى ازاى اشحن رصيدى ولما اجى اسحب هسحب ازاى وامان وﻻ ايه
شكرااااااا واسف على اﻻطاله
انا ميش عارف بتتكلم علي موضوع العداد بأسمك في البنوك الالكترونية ولا fxdd لكن بالنسبة ل اكس دي دي انا بعتلهم صور وصل الكهرباء وكان بأسم والدتي وقالولي الاسمين مختلفين فهمتهم اني طالب لسة ودي شقة والدتي وان العنوان نفس العنوان الي موجود في البطاقة الشخصية وتقبلت الوثائق واظن الموضوع هيبقي عادي برضك في البنوك الالكترونية اهم حاجة يبقي عنوان البطاقة الشخصية زي الوصل عشان لو سألوك الاختلاف وميش هتفرق والدك لو كان عايش او متوفي في الوثائق

عرض البوم صور elmalt  
قديم 09-06-2015, 11:11 PM
elmalt elmalt غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: حد عندة جديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد طاهر نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اولا شكرااااااا على اﻻضافه
انا الحمد لله الى حد ما مستعد للمتاجرة
عندى بس سؤالين
اولا انا معنديش عداد باسمى ﻻن العداد باسم والدى كمان والدى متوفى
ثاانيا انا بعد مخلص اﻻجراءات دى ازاى اشحن رصيدى ولما اجى اسحب هسحب ازاى وامان وﻻ ايه
شكرااااااا واسف على اﻻطاله
انا ميش عارف بتتكلم علي موضوع العداد بأسمك في البنوك الالكترونية ولا fxdd لكن بالنسبة ل اكس دي دي انا بعتلهم صور وصل الكهرباء وكان بأسم والدتي وقالولي الاسمين مختلفين فهمتهم اني طالب لسة ودي شقة والدتي وان العنوان نفس العنوان الي موجود في البطاقة الشخصية وتقبلت الوثائق واظن الموضوع هيبقي عادي برضك في البنوك الالكترونية اهم حاجة يبقي عنوان البطاقة الشخصية زي الوصل عشان لو سألوك الاختلاف وميش هتفرق والدك لو كان عايش او متوفي في الوثائق