قديم 13-06-2015, 12:34 PM   المشاركة رقم: 43
الكاتب
shobra
عضو ذهبى
الصورة الرمزية shobra

البيانات

الإتصالات
الحالة:
shobra غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ايمون المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: لقد اكتشفت سر الفوركس تقريبا واحتاج لمبرمج محترف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmohamed نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم

كلام رائع
ولكن ما الفائدة إذا كان هذا الكلام الرائع بدون استراتيجية ؟

ارجو أن تكمل

سر الفوركس هو :-
العرض والطلب

شروط البيع هي : -
1-
2-
3-
-
-
-

شروط الشراء هي : -
1-
2-
3-
-
-
-

الهدف = ؟؟؟
الستوب = ؟؟؟

شكرا جزيلا
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
اخى العزيز الموضوع سهل وبسيط جدا
شروط الشراء هى : - اذا كان الطلب اكثر من العرض
شروط البيع هى :- اذا كان العرض اكثر من الطلب
بالنسبه لموضوع الهدف سيبك من الهدف وخليك فى الاستوب اهم والاستوب طبعا للشراء عندما يتغلب العرض على الطلب والبيع بالعكس
كل ايلى انا قولته دة سهل وناس كتيير عرفينه ولاكن المشكله فى الفوركس ازاى انت تقدر تعرف كميه العرض والطلب الحقيقيه قد ايه فى حاجه اسمها تحليل الفوليوم وبصراحه انا ماعنديش خبرة فيه ولاكن نصيحتى الشخصيه هى افتح الشارت ولا تضع اى مؤشرات وانظر اليه وراقب تحرك الاسعار لفترات زمنيه كبيرة ومتعددة وفكر وابتكر يمكن تقدر تخترع فكرة تعرف بيها العرض والطلب الحقيقى او اى يشىء يعطيك نسب موازيه لها بس لو لقيت حاجه زى كدة ماتنسنيش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

عرض البوم صور shobra  
قديم 13-06-2015, 12:34 PM
shobra shobra غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: لقد اكتشفت سر الفوركس تقريبا واحتاج لمبرمج محترف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmohamed نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم

كلام رائع
ولكن ما الفائدة إذا كان هذا الكلام الرائع بدون استراتيجية ؟

ارجو أن تكمل

سر الفوركس هو :-
العرض والطلب

شروط البيع هي : -
1-
2-
3-
-
-
-

شروط الشراء هي : -
1-
2-
3-
-
-
-

الهدف = ؟؟؟
الستوب = ؟؟؟

شكرا جزيلا
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
اخى العزيز الموضوع سهل وبسيط جدا
شروط الشراء هى : - اذا كان الطلب اكثر من العرض
شروط البيع هى :- اذا كان العرض اكثر من الطلب
بالنسبه لموضوع الهدف سيبك من الهدف وخليك فى الاستوب اهم والاستوب طبعا للشراء عندما يتغلب العرض على الطلب والبيع بالعكس
كل ايلى انا قولته دة سهل وناس كتيير عرفينه ولاكن المشكله فى الفوركس ازاى انت تقدر تعرف كميه العرض والطلب الحقيقيه قد ايه فى حاجه اسمها تحليل الفوليوم وبصراحه انا ماعنديش خبرة فيه ولاكن نصيحتى الشخصيه هى افتح الشارت ولا تضع اى مؤشرات وانظر اليه وراقب تحرك الاسعار لفترات زمنيه كبيرة ومتعددة وفكر وابتكر يمكن تقدر تخترع فكرة تعرف بيها العرض والطلب الحقيقى او اى يشىء يعطيك نسب موازيه لها بس لو لقيت حاجه زى كدة ماتنسنيش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة