قديم 13-06-2015, 01:32 PM   المشاركة رقم: 44
الكاتب
mohamedmohamed
عضو

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mohamedmohamed غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ايمون المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: لقد اكتشفت سر الفوركس تقريبا واحتاج لمبرمج محترف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
اخى العزيز الموضوع سهل وبسيط جدا
شروط الشراء هى : - اذا كان الطلب اكثر من العرض
شروط البيع هى :- اذا كان العرض اكثر من الطلب
بالنسبه لموضوع الهدف سيبك من الهدف وخليك فى الاستوب اهم والاستوب طبعا للشراء عندما يتغلب العرض على الطلب والبيع بالعكس
كل ايلى انا قولته دة سهل وناس كتيير عرفينه ولاكن المشكله فى الفوركس ازاى انت تقدر تعرف كميه العرض والطلب الحقيقيه قد ايه فى حاجه اسمها تحليل الفوليوم وبصراحه انا ماعنديش خبرة فيه ولاكن نصيحتى الشخصيه هى افتح الشارت ولا تضع اى مؤشرات وانظر اليه وراقب تحرك الاسعار لفترات زمنيه كبيرة ومتعددة وفكر وابتكر يمكن تقدر تخترع فكرة تعرف بيها العرض والطلب الحقيقى او اى يشىء يعطيك نسب موازيه لها

((( بس لو لقيت حاجه زى كدة ماتنسنيش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ))) = مفيش فايدة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شكرا جزيلا اخي الفاضل على سرعة الرد والشرح والتوضيح الوافي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور mohamedmohamed  
قديم 13-06-2015, 01:32 PM
mohamedmohamed mohamedmohamed غير متواجد حالياً
عضو
افتراضي رد: لقد اكتشفت سر الفوركس تقريبا واحتاج لمبرمج محترف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
اخى العزيز الموضوع سهل وبسيط جدا
شروط الشراء هى : - اذا كان الطلب اكثر من العرض
شروط البيع هى :- اذا كان العرض اكثر من الطلب
بالنسبه لموضوع الهدف سيبك من الهدف وخليك فى الاستوب اهم والاستوب طبعا للشراء عندما يتغلب العرض على الطلب والبيع بالعكس
كل ايلى انا قولته دة سهل وناس كتيير عرفينه ولاكن المشكله فى الفوركس ازاى انت تقدر تعرف كميه العرض والطلب الحقيقيه قد ايه فى حاجه اسمها تحليل الفوليوم وبصراحه انا ماعنديش خبرة فيه ولاكن نصيحتى الشخصيه هى افتح الشارت ولا تضع اى مؤشرات وانظر اليه وراقب تحرك الاسعار لفترات زمنيه كبيرة ومتعددة وفكر وابتكر يمكن تقدر تخترع فكرة تعرف بيها العرض والطلب الحقيقى او اى يشىء يعطيك نسب موازيه لها

((( بس لو لقيت حاجه زى كدة ماتنسنيش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ))) = مفيش فايدة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شكرا جزيلا اخي الفاضل على سرعة الرد والشرح والتوضيح الوافي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة