قديم 17-01-2016, 02:28 PM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
BASSEM HASSANI
عضو فعال
الصورة الرمزية BASSEM HASSANI

البيانات

الإتصالات
الحالة:
BASSEM HASSANI غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : أحمد 2000 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ضاعت 2000 دولار فى 7 أيام..على يد سمير صيام.احذروا

أنا ضدد إدارة الحسابات بأى حال من الاحوال وحتى لو كان الشخص الى بيدير حسابك موثوق منه لأنك إزاى عايز تحقق ربح من السوق الكبيرة دى وأنت حتى مش عارف تفتح الحساب الخاص بيك علشان تديره بنفسك ,,, وطبعا اغلب مديرى الحسابات بيكون هدفهم المغامرة بأموال الناس من غير ما يعملوا حساب لأى حد والمنتدى كان بيحذر من التعامل مع مديرى حسابات غير موثوق فيهم ,,, والصراحة دى غلطتك من الأول انك وثقت فى حد بالشكل دا ,,, وكمان إنت غامرت بمبلغ كبير 2000 دولار مع شخص لم تتعامل معه مره مسبقا ,, وربنا يعوضك خير .

التوقيع

سوق المال مبنى على التغير ... والنجاح فيه مبنى على التكييف مع هذا التغير ...

عرض البوم صور BASSEM HASSANI  
قديم 17-01-2016, 02:28 PM
BASSEM HASSANI BASSEM HASSANI غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ضاعت 2000 دولار فى 7 أيام..على يد سمير صيام.احذروا

أنا ضدد إدارة الحسابات بأى حال من الاحوال وحتى لو كان الشخص الى بيدير حسابك موثوق منه لأنك إزاى عايز تحقق ربح من السوق الكبيرة دى وأنت حتى مش عارف تفتح الحساب الخاص بيك علشان تديره بنفسك ,,, وطبعا اغلب مديرى الحسابات بيكون هدفهم المغامرة بأموال الناس من غير ما يعملوا حساب لأى حد والمنتدى كان بيحذر من التعامل مع مديرى حسابات غير موثوق فيهم ,,, والصراحة دى غلطتك من الأول انك وثقت فى حد بالشكل دا ,,, وكمان إنت غامرت بمبلغ كبير 2000 دولار مع شخص لم تتعامل معه مره مسبقا ,, وربنا يعوضك خير .