الموضوع: حقيقة البونص
قديم 26-03-2016, 06:33 AM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
م/احمد
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م/احمد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : م/احمد المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: حقيقة البونص

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada1228 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي كل البوانص هكذا تخسر مالك اولاً
ولو ربحت مبارك يعني البونص يبقى موجود غير قابل للسحب في حالة الربح
وايضا هو اخر مايتم خسارته لو وصل حسابك للصفر لاسمح الله
ودير بالك تضيع الالفين مبلغ كبير بتقدر من بضع مئات تعمل الكثير ...وان لم تقدر معناها انت اصلا تحتاج الى مزيد من الخبرة
معلش يافندم انا ليس لدى خبرة وارجو من حضرتك انك تفهمنى وحدة وحدة انا اودعت 2000دولار اعطتنى الشركة1250دولار بونص صار المبلغ على منصة التداول 3250دولار سؤالى هو هل لو انا حققت ربح 1000دولار مثلا وبعدها قررت ان اسحب 3000دولار ولم يبقى فى منصة التداول سوى 1250دولار وهو قيمة البونص هل الشركة ستسحب هذا البونص ويصبح رصيدى صفر على المنصة ام انها ستسمح لى بالمتاجرة بالبونص ولو حققت ربح من قيمة البونص اسحبه عادى ؟ اشكر حضرتك على ردك على لانى اريد من يعاونى ويفهمنى

عرض البوم صور م/احمد  
قديم 26-03-2016, 06:33 AM
م/احمد م/احمد غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: حقيقة البونص

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada1228 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي كل البوانص هكذا تخسر مالك اولاً
ولو ربحت مبارك يعني البونص يبقى موجود غير قابل للسحب في حالة الربح
وايضا هو اخر مايتم خسارته لو وصل حسابك للصفر لاسمح الله
ودير بالك تضيع الالفين مبلغ كبير بتقدر من بضع مئات تعمل الكثير ...وان لم تقدر معناها انت اصلا تحتاج الى مزيد من الخبرة
معلش يافندم انا ليس لدى خبرة وارجو من حضرتك انك تفهمنى وحدة وحدة انا اودعت 2000دولار اعطتنى الشركة1250دولار بونص صار المبلغ على منصة التداول 3250دولار سؤالى هو هل لو انا حققت ربح 1000دولار مثلا وبعدها قررت ان اسحب 3000دولار ولم يبقى فى منصة التداول سوى 1250دولار وهو قيمة البونص هل الشركة ستسحب هذا البونص ويصبح رصيدى صفر على المنصة ام انها ستسمح لى بالمتاجرة بالبونص ولو حققت ربح من قيمة البونص اسحبه عادى ؟ اشكر حضرتك على ردك على لانى اريد من يعاونى ويفهمنى